Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Волан на Skoda Fabia 1,4 TDI ( 3 цилиндъра ) 2010 г


kiril_kirilow

Recommended Posts

Здравейте колеги,искам да ви покажа волана на моята Fabia.Автомобила е абсолютно на реални километри, видими на едната снимка.Аз я карам от 0 км.

Публикувам тези снимки в резон на едно от твърденията,че когато си купуваш нова ( стара ) кола,да гледаш волана дали е износен.Това било критерий за "реалноста" на километрите. :-k [-X

Представяте ли си този волан на около 150 000 км,на колкото обикновенно са колите "нов внос",а сега си го представете на 300 000 км,на колкото обикновенно са.Във момента този волан се "рони" във мойте ръце.

Почти сериозно се замислям за ръкавици за шофиране :-k

http://kirilkirilow.snimka.bg/automobil ... 7.28549845

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо ново под слънцето - полимерен волан на фиеста на 60 000 също изглеждаше така, спасението се казваше Вилнер и струваше 150 лв.

За теб мога да ти предложа следното: viewtopic.php?f=14&t=28071

;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,но исках само да споделя.За сега не си търся нов волан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на единия служебен Партнер на 38хил.км се получи така.

А скоростния лост се избели още на 25хилки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата ти е гаранционна, имаш пълното основание да искаш безплатна смяна с нов

Имам такъв познат с Октавия - 2 год и 60 к и му го смениха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че нямах подобен проблем си взех едно кожено калъфче от Кауфланд, бежово и перфектно се връзва с интериора на Клементина, цената беше около 20 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят се износва доста бързо, на 61000 е почти гладък а тук там даже напълно. Скоростният лост също се изглади много, явно си е проблем за всички шкоди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по никакъв начин това не може да е фактор за това колко износена е една кола...моят волан на втората година беше изключително зле, защото една приятелка кара колата малко и носи пръстени иии от там като тръгна и край...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даааа, не изглежда никак добре.....

Аз съм сложил кожен калъф, купих го от едно магазинче до метрото в Младост 1, и пасна много добре. И не само за да не се износва, а и защото като усещаш кожата - е по-приятно. Пък и по-малко се плъзга - което е важно, когато въртиш волана с часове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по никакъв начин това не може да е фактор за това колко износена е една кола...моят волан на втората година беше изключително зле, защото една приятелка кара колата малко и носи пръстени иии от там като тръгна и край...

 

Може да бъде фактор и е фактор, но явно не за Шкода, ще дам пример с Мерцедес W210 също купуван нов и каран от братовчед ми той не носи пръстени, но колата му е на 300000 и волана /не кожен/ е много по-добър от моя на 61000. Всичко опира до качеството на материалите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И до това колко Ви се потят ръцете.

 

Моите ръце се потят супер много, а волана ми е като нов и е 1:1 същия с на колегата от първия пост :) Наскоро го надрасках с нокът, докато "маневрирах с ръцете" нещо и го закачих - направо се изядох от яд. Волана ми е като нов, а ръката ми стои точно там, където и на колегата се е изтъркал - отгоре. Никъде не се е забелил, само на одрасканото от мен (3-5 милиметра го драснах)... Сигурно много ги стискате тия волани.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е от предишната генерация :)

 

На 200 000+ км. и няма такива проблеми.

 

Но няма какво да се чудим де, просто свиквайте! Това е бъдещето :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен този процес започна на 120-125к км smile049 Замислил съм се за възстановяване ... ама още малко да се поизрони smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно найстина е до качество на материалите,предишната ми кола беше Octavia 2007 карах я около година и предишният я беше карал 2 год.и малко и нямаше подобни проблеми.

За съжаление когато изтече гаранцията ( 2 год. или 100 000 км - което настъпи първо ) април 2012г. колата ми беше във сервиз, със сравнително сериозен удар по вина на майсторите,докато ми я докарваха от оправяне на няколко драскотини и не успях да я обява във Skoda навреме.Преди това все отлагах за "утре" и изпуснах "срока".

 

Майка ми кара Astra 93 г. при нея волана е отлепен,усуква се "гумата" около металното парче отвътре,точо на това място,но няма и следа от късане.

 

Относно калъфите за волани,нещо им нямам вяра,преди време един колега щеше да катастрофира,защото подобен калъф му се е плъзнал по волана,по време на маневра.

 

Има и други леки и досадни забележки който съществуват при тази кола,и който все повече ме карат да вярвам на твърдението,че новите коли са изчислени за срока на гаранцията, малко от горе и после друга.

 

Все пак живеем във консуматорско общество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 години по-късно...

Здравеите искм да сложа мулти волан на моита скодичка дали е възможно колата ми е Фабия 2002 1.4 бензин.Гедах и някакви лосчета които се сменят с това за мигачите.Всяко мнение ми е от полза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.