Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Обслужване на Octavia 2


GeTweel

Recommended Posts

Здравейте! Нов съм във форума и искам веднага да се похваля, че от днес съм горд собственик на Октавия 2 s_flag . В този ред на мисли искам да попитам, къде ще ми излезе най-добре (цена, качество, бързина на изпълнение и т.н.) за пълното и обслужване - ремъци, масла, филтри, масло на ав. скоростната кутия и т.н. Потърсих из форума, но никъде не намерих такава тема!!! Знам за ЕТ, но там ми казаха цена, която ми се струва малко висока. Благодаря на всички предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами поне напиши от кой град си, че да ти се помогне!

Съжалявам, пропуснах най-важното може би :) От София съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели каква цена все пак са ти казали. Например аз за смяна на масло на автоматик + маслото = 350 лв. Това беше при един майстор, който принципно правят и другите неща, но аз исках само на автиматика да му сменят маслото. Нямам идея дали цената е висока или не, но е важно че го направих и не исках да е в ЕТ.

 

п.п. А за филтрите и за маслото на двигателя - има най-различни и цените са най-различни и никой не може да ти каже точно и ясно крайна цена, всичко е според това какво ще се слага

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели каква цена все пак са ти казали. Например аз за смяна на масло на автоматик + маслото = 350 лв. Това беше при един майстор, който принципно правят и другите неща, но аз исках само на автиматика да му сменят маслото. Нямам идея дали цената е висока или не, но е важно че го направих и не исках да е в ЕТ.

 

п.п. А за филтрите и за маслото на двигателя - има най-различни и цените са най-различни и никой не може да ти каже точно и ясно крайна цена, всичко е според това какво ще се слага

Ами ЕТ ми казаха цена от 1200 лева - ремъци, ролки, масла, филтри.... абе абсолютно всичко което се сменя при покупка на кола втора употреба. Може би само на мен да ми се струва скъпо, не съм запознат с цените на Шкодите. Но и във форума чета, че цените не са от най-евтините там!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то и аз моята я взех втора употреба, ама не смених всичко на момента. Даже ремъка с ролките при следващата смяна на маслото ще го сменям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то и аз моята я взех втора употреба, ама не смених всичко на момента. Даже ремъка с ролките при следващата смяна на маслото ще го сменям

Не знам, няма да се чуствам много спокоен ако не ги сменя. Внос е от Германия и никой не може да ти каже точно на колко километра е smile049 ? А дори и да е на реалните си километри, демек 125000, пак си е време за смяната им!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си решил да ги смениш тия неща. Но 1200лв. на мен ми се виждат много. Все пак то си зависи до къде ще стигнеш де - например водна помпа, масла по скорости, спирачна течност и т.н.... Ако си включил абсолютно всичко, тия 1200лв. са добре, но ако се касае само за ангренажен ремък, ролките, 3 филтъра и масло в двигателя 1200лв. е много.

 

За съжаление, не мога да ти препоръчам никой в София. Моя майстор е във Варна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си решил да ги смениш тия неща. Но 1200лв. на мен ми се виждат много. Все пак то си зависи до къде ще стигнеш де - например водна помпа, масла по скорости, спирачна течност и т.н.... Ако си включил абсолютно всичко, тия 1200лв. са добре, но ако се касае само за ангренажен ремък, ролките, 3 филтъра и масло в двигателя 1200лв. е много.

 

За съжаление, не мога да ти препоръчам никой в София. Моя майстор е във Варна.

Благодаря за информацията, нищо, че не знаеш някой из София. Тъй като гледам може и до Варна да дойда :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно точно такъв отговор не може да се намери. Ще е ЕТ тогава, ще пиша какви цени и какво са сменили там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цена от 12.2011г в ЕТ за смяна на масло на DSG и масления филтър 371,80 с ДДС. Смяна на масло 11.2011г. Shell 5w30, въздушен, маслен, горивен, поленов със 20% остъпка стъпи на 233,26лв с ДДС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако си навит за Варна или имаш път натам,това е въпросния сервиз/майстор:

viewtopic.php?f=2&t=24255

Само се разберете предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цена от 12.2011г в ЕТ за смяна на масло на DSG и масления филтър 371,80 с ДДС. Смяна на масло 11.2011г. Shell 5w30, въздушен, маслен, горивен, поленов със 20% остъпка стъпи на 233,26лв с ДДС.

 

Кво е тва масло и филтри бре, златни ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маслото е 45 лв.литъра и събира 5.А смяната е 40.и филтъра някъде толкова и се събират-приемчик това онова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маслото е 45 лв.литъра и събира 5.А смяната е 40.и филтъра някъде толкова и се събират-приемчик това онова...

 

Mobil 5W30 ESP 5l 187лв, маслен филтър 14лв ,горивен 38лв, , въздушен 17лв, поленов 18лв

20лв труд, ще резнем процента на приемчика и 20% отстъпка крайна сума 235.20. Според мен ЕТ са си скъпари!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно... 1:1 същите неща като колегата Trash Zone - на мене с хубави филтри и т.н. ми излизат 190/200лв :) Като маслото ми остава 1 литър на смяна (200 грама си оставям за доливане), но си правя всичко сам.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно маслото за автоматика - избягвай да го купуваш от Еуратек, защото цените им са убийствени! 48 или дори 50 лева за литър - много е! И общата цена 380-400 лева - също е много!

Иначе, ако искаш да си го поръчаш оттук - може от ЕМ Комплект 33, но им се обади предварително. А има и една фирма от Троян, Джи енд Ти Трейдинг, 0888448129 - предлага всякакви масла, както и това, а също и филтри, на добра цена. Но и на тях им се обади предварително - та да ги приготвят тубичките. Иначе за маслото на автомата - сменявах го през лятото, и количеството което отива там, е повече от 5 литра - гаранция. Затова купуваш 6 литра - или една 5 литрова опаковка плюс една еднолитрова, или 6 еднолитрови. Защото процедурата по смяната е такава - изчаква се маслото да изстине, 2 часа, източва се старото, маха се и филтъра, та и оттам да изтече, след това се сипва повече със шприц-тубичката, като не се забравя да се сложи пластмасовия мундщук, който ограничава количеството масло, постъпващо вътре. И после, когато го сипеш маслото - а шестстепенната ДСГ в началния момент гълта 5.5-5.6 литра - палиш двигателя при отворена пробка! И излишното количество масло почва да изтича - от пулсациите на налягането в кутията. И като изтече излишното количество, и като почне само да капе - пробката се завива. Тоест, реалното количество, което остава след смяната - е около 5 литра или малко по-малко! Но сипваш повече - някъде около 5.5 литра. Затова се купуват 6 литра..... За да имаш достатъчно. А онова, което е изтекло - то се изхвърля, защото е промило кутията и леглото на филтъра. Такива са предписанията на производителя. И ако поровиш в Нета - ще я намериш процедурата, описана подробно. Впрочем, общото количество масло в автоматика е 7.2 литра - но ти го казвам просто за сведение. Само помни следното - автоматикът еднакво не обича да го прелееш с масло, както и да го недолееш. Но съответната автоматика в ДСГ то си контролира нужното количество - стига да се спазва процедурата.

Маслото е VW G 052182A2, съгласно VW спецификациите, синтетична хидравлична течност за ДСГ автоматици. Потърси в Нета и филтъра как се казва, макар че фирмите го знаят, и го доставят с маслото, а също и уплътнителния пръстен - за да си ги поръчаш и тях. И смяната според производителя е на 60000 км, но е желателно по-често да се сменява, на 45000 - защото тогава автоматикът служи по-дълго! Причината - маслото мие мокрите съединители, и се цапа!

Накратко - това е.

И дано да съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за последните съвети. Наистина са полезни и много ми помагат. Хрумна ми също така, че може да ползвам и услугите на Bosch service. Някой дали се е занимавал с тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Впрочем, общото количество масло в автоматика е 7.2 литра - но ти го казвам просто за сведение. Само помни следното - автоматикът еднакво не обича да го прелееш с масло, както и да го недолееш. Но съответната автоматика в ДСГ то си контролира нужното количество - стига да се спазва процедурата...

Ако е 7.2 що да наливам 5 и малко литра масло? К'во ми пречи да си напълня кутията почти до тея 7.2 литра и всичко да плува в масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш! Винаги остава известно количество, някъде около 2.2 литра. И не бива да пробваш да го изсмучеш - иначе има начини - защото после като сипеш маслото, и няма да може да слезе надолу, към електронно управляемите клапани на мехатроника - и кутията може да блокира.

Проверено е. Пък ако кутията блокира - ремонтът е душмански! Затова се следва процедурата, а и смяната е желателно да се прави на 45000 км. Иначе някои хора я правят и на 120000..... От желание за икономии. Обаче после им отива и 17-18 литра масло за промивка, като минимум. Пък и за промивката се слага още един филтър - а и той е около 40-50 лева. Което сам можеш да сметнеш като цяло каква цифра е. При цена от Еуратек 50 кинта за литъра.... [-X Затов съм посочил и други фирми - там цената е 36-38 лева, много по-разумна. А маслото е същото.

Но тия 60000 за ДСГ то - са прекалено много километри. А трябва да са по-малко, ако човек иска да няма проблеми. Защо - защото мие съединителите..... И се цапа - яко.

И после - смяна на мехатроника. smile150

А ако човек иска да си я спести - трябва да го менка маслото по-често. А също и филтъра.

Не е чак толкова цифра - като се има предвид удобството.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Bosch service ми казаха 950лв без маслото на автоматика, което ако е към 240 лева + труда да дойде 50 лева идва към 1250 лева или същото като ЕТ :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш! Винаги остава известно количество, някъде около 2.2 литра. И не бива да пробваш да го изсмучеш - иначе има начини - защото после като сипеш маслото, и няма да може да слезе надолу, към електронно управляемите клапани на мехатроника - и кутията може да блокира...

 

Не разбрах, кое не мога! Какво да пробвам да изсмуча? Аз питам, к'ъв ще ми е проблема да напълня кутията с повече от 5 литра след като събира 7.2 литра, а не да сипя само 5 и да ми останат 2 литра. Просто от любопитство питам. Моята кутия е ръчна и когато сменях маслото, вдигнах леко колата на крик, за да е под наклон и я понапълних повечко. Знам, че не е "джипка", но ми се е случвало да я карам доста при странични наклони и за това го направих. Предпочитам всичко да ми плува в масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.