Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

След 300 км тропа/дърпа отпред при смяна скорости-Фел.1.3MPI


yst

Recommended Posts

Фелицията след изминаване на 300 км започна да създава проблеми - тропа и все едно дърпа предницата отляво назад. Това става при смяна на скоростите - подаване и отнемане на газ, като по инерция няма тропане и 'дърпане' и при бързо подаване на газ при включена скорост (4 или 5-та) тропа един-два пъти и спира, после при отнемане на газ и включена скорост също тропа 1-2 пъти, но ако се задържи педала на газта в междинно положение - тропането и 'дърпането' отпред не спират до плътно подаване на газ или изцяло отнемане на газ. Балансирани са двете предни гуми (непосредствено преди пътуване), проверено е окачването преди 2 седмици, двигателят работи без проблем, сменени са тампоните на изпускателната тръба. Къде може да е причината за това тропане и 'дърпане', което се появява след изминаване на около 300 км и повече в един пробег (София-Варна)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко е спечена греста вътре , моито на Формана взе да лашка на Вакарел и на Пловдив излезе полуоската , на това явно греста още маже , ама па прегрява .

В какъв срок не знам ... в София на къси разстояния карах 3 месеца след първото обаждане и на първия опит да карам по магистрала се случи това от горния ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй го колкото се може по- бързо, че може голяма беля да си отвориш и то не дай си боже на път. При кадърен майстор цялата операция едва ли ще трае повече от два часа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я си виж и тампоните на двигателя и скоростите. Имал съм проблеми със скъсан тампон (при друг автомобил, не Шкодата) -уж всичко беше наред, а в един момент ми отиде полуоска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за препоръките.

След спешно посещение на сервиз и диагностика - сменен ляв шарнир.

Остава да следя за накладки и за същия накрайник. В градски условия всичко изглежда наред. Преди по-дълъг път ще прегледам отново критичните точки съгласно съфорумците и ще бъда по-внимателен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

От три дни с ново външно ляво каре, учудващо е че няма грам грес/смазка в сменения по-рано маншон. Погледнах - няма скъсване, абсолютно сух маншон (сменил съм го с нов преди време) и отдолу карето е сухо. Сменено с ново каре, маншон, тампони и накладки за смяна (след време от месец-два). Смятам, че мението за външно каре, като добавим шарнир, тампони и т.н. е най-коректно, но отне време да се установи и сменят частите. Благодаря за помощта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.