Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов Турбо хибрид


bega4kata

Recommended Posts

Нещо ми се върти в главата от известно време....за повечко мощност без лаг.Ама по един по-руден начин.За повече мощност НАЙ-ЛЕСНО Е ДА СЛОЖИШ ПО-ГОЛЯМО ТУРБО.Купуваш колектори ,леко преправяш .....НО СТАВА ЛАГАДЖИЙКА. А удоволствието от шофирането на дизел е в мощноста при ниски обороти,както и ниския разход.С голямо турбо колата няма достатъчно надув в ниските икономични режими,а нали за това сме си купили дизели -да ни е икономично пътуването. Та за това съм намислил да сложа още по-голям турбинен ротор в Хибрида 1752 вб. В момента съм сложил по-големия от стоковия ва ротор-именно вб ротор,чрез който се постига 10-15 конски сили повече.Този ротор е най-големия, който е с работен трим на лопатките отговарящ на заводската геометрия.За следващия по големина ротор,трябва да се смени и самата геометрия.Първо за да могат по-широките лопатки да регулират ефективно ротора-респективно налягането и за да се освободи прохода на изгорелите газове.Газовете са на най-тясно,тоест най-затруднени именно когато постъпват в геометрията.За да се сложи по-голямата геометрия заводския колектор трябва да се престърже освен на изхода/както съм престъргал сегашния за да сложа вб ротор/,а и там където се помества/ляга в ДЪЛБОЧИНА!!!!/самата геометрия.Всичсо трябва да се изчисли точно ,ТРУДНО Е,но ще стане много хубаво турбо.Това ще е следващото турбо на бегачката,черната перла,хлебаря-който ще е опитното зайче всъщност ;) и др.Ще им направя файлове с повече гориво и още 100млб.налягане и ще ходим на дино да мерим.Ако не се лагнат разбира се.

П.П. ИМА ПОЯСНЕНИЯ КЪМ НЯКОИ СНИМКИ

post-2454-138453416862_thumb.jpg

post-2454-138453416869_thumb.jpg

post-2454-138453416872_thumb.jpg

post-2454-138453416874_thumb.jpg

post-2454-138453416879_thumb.jpg

post-2454-138453416881_thumb.jpg

post-2454-138453416884_thumb.jpg

post-2454-138453416887_thumb.jpg

post-2454-138453416889_thumb.jpg

post-2454-138453416892_thumb.jpg

post-2454-138453416895_thumb.jpg

post-2454-138453416897_thumb.jpg

post-2454-1384534169_thumb.jpg

post-2454-138453416903_thumb.jpg

post-2454-138453416906_thumb.jpg

post-2454-138453416908_thumb.jpg

post-2454-138453416911_thumb.jpg

post-2454-138453416914_thumb.jpg

post-2454-138453416917_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така като гледам, май ще се доближиш много до перфектната турбина

значи да изчакам още малко и след това да сменям бензиновата с дизел. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Първият як турбо-хибрид е готов и пътува за София.

Ето няколко снимки за скептиците и НЕВЕРНИЦИТЕ.СНИМАЛ СЪМ ДВЕТЕ ТОПЛИ ЧАСТИ НА ХИБРИДА И ТУРБИНА 2052 ОТ 2.5ТДИ ,за да се види ,че ротора който съм наврял е по-голям от този на турбина 20-ка.Тоест 20-ка ротор!!!!!!!!!!!

Ися,гарантирам ти много пауър без лаг :!:

post-2454-138453423812_thumb.jpg

post-2454-138453423814_thumb.jpg

post-2454-138453423816_thumb.jpg

post-2454-138453423819_thumb.jpg

post-2454-138453423821_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат Сами кефя ти се как пишеш и се стараеш smile126 но изрази от тип "повече мощност по малко лаг" някакси го приемам като реклама не като възможно , щото дизаина на перките осите всичко е аналогично няма как да стане по модерна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали за това се мъча с тези глупости-да не стават лагаджийки.Иначе си има решение -по-голяма турбина и готово...

а никъде не съм написъл-повече мощност с по-малко лаг

повече мощност със същия или в много малка степен повиш.на лага

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На коя форумка ще я качваш първо тая турбина, да чуем отзиви?

 

Интересно ми е какъв лаг би дала на 8 клапаново добиче....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах геометриите на VA и VB са еднакви, разликата е в роторите и перките. При VB-то са по-големи.

От тук следва, че само на VB-то може да се сложи по-големия ротор с по-голямата геометрия заради топлата част понеже е най-голяма като позволява да се пристърже повечко и се получава якия хибрид. Правилно ли съм разбрал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВБ и ВА геометриите са еднакви,но роторите са различни в тясната си част.ВБ ротора е по-голям и турбото е по-мощно с около 10-15 коня при едни и същи компресорни колела-хибрид 52.

А още по-големия ротор който слагаме е вече и със по-голяма геометрия.

Когато се слага вб ротор се стържи топлата част само в областа на ротора-перката/ако топлата е от ва/,а с по-голямата геометрия трябва и леглото където ляга да се стърже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не се съмнявам в способностите на bega4kata. До сега съм минал над 100 000 км. с турбо хибрид направен от него и като добавим логичното мислене в тази насока, не остава нищо друго, освен да се осъществи първоначалния замисъл на проекта. Убеден съм, че ще се получи много яка турбина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега съм минал над 100 000 км. с турбо хибрид направен от него....

 

Бат Сами, ей това е реклама :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.