Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем с загряването на колата


cdrecordable

Recommended Posts

Положението е следното: от месец някъде забелязах,че не ми загрява до нормалното.Тай като карам малко из града не ми направи голямо впечатление.Няколко пъти си ходих до село (15км) и стига до 1/4 от разграфеното най-много.Вчера направих по дълъг преход в едната посока 180 км и наблюденията ми са следните: колата загрява от време на време до нормалното/при баир или като влезна в град/ след това пак се охлажда до около 1/4. Казаха ми че може да е от термостата. Как мислите може ли да има др проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърде вероятно да е термостат. Останал е постоянно отворен и така колата или загрява твърде бавно а на дълъг път даже може и да поизстине. Мисля че е някъде около 30 лева термостата за Фабия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Възможно е да не е термостат. Аз имах такъв проблем, смених термостата с нов /оригинален/ и сега отново имам подобен проблем. Както е загряла, пада на 1/4, после пак се вдига в нормата, после пада пак и т.н. Не съм диагностицирал още проблема, но термостата ми е на 2-3 месеца, НОВ. Предполагам е някакъв датчик, който обаче дали не бърка и компютъра с показанията си, не знам!? Ако бърка компютъра, би следвало да ми бърка и в джоба, защото би следвало да подава повече гориво като знае, че колата е студена!!! Сериозно пакачване в разхода не съм забелязал, но май леко дръпна нагоре... май, не съм убеден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фабията оригиналния е с едни краченца които се чупят и остава отворен ако си от Варна отиди при бат Сами да ти го смени и няма да имаш доста време ядове с термостата smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,като смениш термостата пиши да видим какво е станало,че и при мен е същата история.Иначе парно има,разхода е нормален.Дори учудващо при -15 градуса след 3 мин работа на мотора,започва да духа топло!1,9 SDI e колата,така съм вече 50000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ми дойде една идея,но незнам дали е от това. Тъй като вързах реле към датчика за маслото,за да светват фарките,можели за това да дава отклонение температурния датчик ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май отговора е не. Преди два дена смених термостата а проблема беше че след кратък престой за 20 мин стрелката падаше до 70 градуса или при спускане и дълга равна отсечка. За сега след смяната симптомите ги няма но чакам по студени дни за да съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм убеден,че не е термостат,но е учудващо!Правил съм теста с маркучите преди и след термостата...Мисля,че датчика е такъв.При другите модели явно требе да се промени доста температурата,че и датчика да мръдне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да не е термостат. Аз имах такъв проблем, смених термостата с нов /оригинален/ и сега отново имам подобен проблем. Както е загряла, пада на 1/4, после пак се вдига в нормата, после пада пак и т.н. Не съм диагностицирал още проблема, но термостата ми е на 2-3 месеца, НОВ. Предполагам е някакъв датчик, който обаче дали не бърка и компютъра с показанията си, не знам!? Ако бърка компютъра, би следвало да ми бърка и в джоба, защото би следвало да подава повече гориво като знае, че колата е студена!!! Сериозно пакачване в разхода не съм забелязал, но май леко дръпна нагоре... май, не съм убеден!

 

Имах абсолютно същия проблем и се оказа от датчик - 32 лева и проблема беше решен.

Относно показанията на компа аз лично мисля че ги бърка - аз го виждах от подгряващите свещи - имаше моменти на топло да свети лампата ненормално дълго.

Смени го и няма да имаш проблеми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така смених термостата. Излезна че тоя термостат който уж беше за моята фабия не бил точен. Три пъти го монтирахме/голям зор/ докато се усетим че не пасва на пласмасовата тръбичка. Накрая отидох в магазина за части с тръбичката,още два пробвахме по каталог уж :lol: /да им имам каталога/ и накрая открихме точния. Вече градусите са добре държи ги постоянно и заграва по бързо колата. Да споделя не режете пласмасовите чопчета в тръбичката с тях се монтира по лесно термостата /разбрах го след като ги изрязох ме/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

термостата се закрепя на тези крачета и се завърта на 90 градуса . В елсата има много добро обяснение как става трика ама няма кой да чете :) другото което е че при мен бяха явно нагорели вече или нещо друго и бяха прекършини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

термостата се закрепя на тези крачета и се завърта на 90 градуса . В елсата има много добро обяснение как става трика ама няма кой да чете :) другото което е че при мен бяха явно нагорели вече или нещо друго и бяха прекършини.

При мене бяха огънати. Може да е при ваденето тъй като термостата беше залепнал, и не ми вършеха особенна работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата и да е залепнал като се развият двете болчета и се освободи скобата се завърта на 90 градуса и се освобождава от крачетата и се изкарва пластмасовата тръба и после се изтърбушва самия термостат. Както казах в елса има много и качествена информация за почети всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 години по-късно...

Здравейте колеги темата е доста стара но все пак да попитам.От няколко дни карам Фабия 2005г 1.2 68к.с HTP.Загрява ми сравнително бързо до 90гр.и заковава не мърда това в градски условия извънградски още не съм я пробвал.Нормално ли е това и защо ако някой може да ми обясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата иска да Ви каже че 90 градуса е нормалната работна температура за двигателя и е хубаво че " кове " на тях и не мърда ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.