Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 120 проблем с маслото


Skoda 130LR/h

Recommended Posts

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda 130LR/h

    26

  • joro-120L

    7

  • The Best Forman

    6

  • maxrpm

    5

Най-много писали в темата

Не става , защото разстоянието между втори и трети цилиндър при 120 -та е по голямо в сравнение с това при Фаворита , а водачите се сменят с фаворитови , защото те имат легла за гумичките без значение старите как уплътняват (това е случай , че задължително искаш гумички)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата никъде не е писал, че ще слага халюминиевата глава. Нема да се притеснявате smile056

По добре му обяснете как става на чугунена.

 

....Някой ако има на снимки на преправена 120кова глава да пусне да видя как е.Благодаря предварително s_flag
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как става ... майстор плюс преса плюс фаворитови водачи плюс гумички и става рабората ... аз лично такова нещо не съм правил , само на фаворитова глава съм сменял (така де майстора ги сменя)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как става ... само на фаворитова глава съм сменял

edit: Сетих се за един човек, който е сменял. Обясни ми в общи линии.

Главата се носи на фреза, отнема се от външния диаметър на водача, според гумичката, за да влезе.

Използвал е гумички от Лада. Такива е имало

п.п. Също разбрах Гена, че водачите не са консуматив. При износване, се разширяват отворите и се слагат усилени клапани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията,ходих смених гумичките и взех кортеко.Само,че кортекото е с по-голям външен диаметър,имам фреза и струг.И ако трябва ще ЗАТОПЛЯ леглата и ще пусна гумичките,те са с метал отвъншната страна.Има и друг вариант,ще райберовам леглата ,ако ли не все ще намерим начин да ги монтираме.Утре ще кача снимки на моета глава и на гумичките които изкарах от нея ,и на кортекото . То някой майстор навремето и е направил място и си имаше гумички ,сигурно са от лада незнам ,но бая се учудих че имаше.Най-трудното е главата ,понеже клапаните изпускат гумичките не стават все още ,и ако е крива ще трябва да я шлайфат.И за да стане по-лесен ремонта, първо ще въстановя тиквата и за един ден или два ,ще и направя основния ремонт.Ще снимам как върви работата.Поздрави Иван. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема за главата с гумички е решен, когато процедурата приключи,ще направя снимки на готовата глава.Клапаните и леглата са шлайфани и паснати.Проверихме ги с бензин ,дори и не ползувахме пружини smile092 ,държаха си без нищо да ги натиска. Обещах ви , да кача снимки на главата и на шкодилака...ето ги и тях.Зада не отварям нова тема ,ще ги пусна тука.Поздрави Иван. smile035

post-11841-138453417143_thumb.jpg

post-11841-138453417151_thumb.jpg

post-11841-138453417155_thumb.jpg

post-11841-138453417159_thumb.jpg

post-11841-138453417165_thumb.jpg

post-11841-138453417172_thumb.jpg

post-11841-138453417181_thumb.jpg

post-11841-138453417192_thumb.jpg

post-11841-138453417201_thumb.jpg

post-11841-138453417209_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

=D> Браво! Само се чудя, замислял ли си да изхвърлиш/смениш този скоростен лост? smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантите с малко труд ще станат много ненормални! Ето една снимка:

 

Да ако се лъснат с кече и паста,ще станат като никелирани. Тези ми изглеждат 14,15 цола?Ама иначе са същите. \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложим мойте пружини и мойте джанти,и твоета ще стане същата. :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече ми харесва скоростния лост на Шкода 120 gls,или на 130ката.И на мен не ми харесва особено,ама поне не е оригиналния ,като някоя пръчка. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема за главата с гумички е решен, когато процедурата приключи,ще направя снимки на готовата глава.Клапаните и леглата са шлайфани и паснати.Проверихме ги с бензин ,дори и не ползувахме пружини smile092 ,държаха си без нищо да ги натиска.....

Браво Ванка =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложим мойте пружини и мойте джанти,и твоета ще стане същата. :smt004

Айде де! smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eй, Ванка ! Откакто спря да спираш зад фешъна ти изгубих следите. Един път те гоних със Сузукито, но ми избяга на светофара. Радвам се за теб и шкодичката ти и вярвам , че с форумната подкрепа ,която имаш ще я направиш страшна. Вече си имаме и разградска задномоторна и може да се причислим към развиващите се секции на клуба. Поздравления за ентусиазма с който се грижиш за колата и така като гледам догодина на Междене някои ще ти гледат отзад синьото дупе. :mrgreen: Много синьо в тоя Разград бе , много. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го и шлайфчето,и главата в завършен вид.По доло и снимките.В събота сутринта започвам,да отварям мотора.Стискайте палци да запали после след ремонта. smile126

post-11841-138453418865_thumb.jpg

post-11841-138453418869_thumb.jpg

post-11841-138453418872_thumb.jpg

post-11841-13845341888_thumb.jpg

post-11841-138453418884_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще запали, как няма да запали ?! С колко си свалил главата ? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега незнам, дадох главата на един познат ,и той я занесе на майстора.По принцип майстора казъл, че главата не била крива и само я минал за всеки случай.Така като я гледам ,е отнета колкото косъм.Направих ремонта за 2 дни смених частите , и сега работи като часовник,дори и не препушва грам, когато имам време, ще кача снимки как е протекал ремонта.Поздрави Иван

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Градски, явно ремонта е протекъл добре , щото два дена подред те засичам из града да джиткаш шкодето напред-назад.Ама снимки пусни де , и подробности какво направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.