Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Силно омасляване на двигатела


genadim

Recommended Posts

Здравейте колеги ,карам Флиция 1,3карб. бенз./газ от известно-време забелязах силно омасляване на двигатела на тази гарнитура която е над масления ф-р,тази под свещите.Дайте някой съвет какво да правя,маслото е 15/40.Карам я вече 4 години но с времето това омасляване се овеличи.Благодаря предварително smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам според мен е типично появи се още до 10000км. което значи, че щом от завода са постигнали такова ниво на качеството е излишно да се правят подобрения. Масло не доливам капка от смяна до смяна - нека си се омаслява на воля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите и двете са с фабрични дефектни значи , щот няма , а няма омасляване , защото си сменям редовно конусните гумички и гарнитурата на капака (така де като запоне да омаслява) и ги карам и двете с 10/40... при инжекционите е лесно , защото няма бензинова помпа за сваляне , но все пак са само 3 болта повече smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвам фактите значи определено моята е с фабричен дефект освен ако не приемем за нормално редовното сменяване на тези гумички да започва от 10000км. smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е фабричен дефекта , а производствен , защото в завода стягат по една табличка всичко в зависимост от размера на болта и след туй като омекне и улегне гумата и започва да пуска по малко и тогаз се дозатяга и повече няма омасляване , ама като си я карал така 10 години по-добре смени всичко , защото гумата вече се е изпекла порядъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си голям маниак на сухото и не те мързи, си намажи гарнитурата със силикон, пък да видим какво ще стане!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го имаше тоя теч - когато купих колата - вкарах я в сервиз, смениха гарнитурата и изчезна.

После обаче реших и аз да се правя на майстор и да поразглобя мотора ........ Та тогава с цел почистване свалих старата гарнитура, почистих челата на главата и капака и сложих нова гарнитура. Проблемът е, че един майстор (баща ми :lol: ) се попрестара с натягането на болтовете на капака и след като се наложи малко преправяне - теча се появи пак (явно сме пренатегнали).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.