Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Кофти проблем с фаворита


120 L

Recommended Posts

:( Както си карах оня ден,колата позагуби мощност и взе да гасне на празен ход.Прибрах се и увеличих оборотите,викам си и друг път се е случвало.....Да,ама днес запалва,настъпвам газ,отпускам и си угасва съвсем културно,все едно е повреден електромагнитен клапан,ама не е -там е работата.....При тръгване забива нос,бензин има-през филтъра се вижда как тече,искра има на всички цилиндри.Двигателят е пътник така или иначе,но съвсем умрял не е или поне не беше :( Понеже смених доста работи по нея-карета,кормилни болтове,накладки и още немалко бъзикни,и леко вече ми додея,се питам да я правя ли или да продам/подаря каквото от нея още работи и на Надин....Лошото е,че сам не мога да свалям скорости,рейка,носачи,полуоски и т.н. понеже е пред блока и нито инструмент имам,нито помощник....Посъветвайте ме ,колеги,как да я пооправя,или пък как да я разглобя :evil:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко седмици имах подобен проблем ..... празния ход въобще го нямаше . Добрах се до НИМ където Евгени разхвърля карбуратора... докато по-едно време забеляза скъсания маркуч на вакум регулатора . :smt017 Така ,че хвърли един поглед на това маркуче ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по таз карбуратор маркучи бол , отделно има и гумен тампон , който се къса и ел.вентил за празния ход ... всичко това е хубаво да се провери .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво ме каниш,Сами,ама като как да ти я докарам?Гасне и не върви :oops: Преди малко я запалих пак,отзад е димна завеса-демек меча на Дарт Вейдър ,я да питам упражнението ризи бутала сегменти с труда колко ще ми стъпи с гарнитурите ,естествено,и ако има и някой клапан така ,цъфнал ,с ремонта евентуално и на главата?Май-май е дошло време разделно с колата :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Да казва някой от варненската колегия,ако му се занимава с разглобяване,аз вече нямам време и нерви за такива неща.По колата са в добро състояние рейка,скоростна кутия,ляв и десен полувал,карета,запалване,стъкла,фарове и стопове,парно,гумите и акумулатора ще си ги запазя.Добре са спирачна помпа и апарати,табло,чистачки и други още дреболии,за които не се сещам.За цени-като се има предвид,че няма аз да свалям нещата-ще е символика.Иначе скоро отива почти комплектна в Надин и ще сменям марката.

P.S Хич не носят на бой тия мотори :roll: за съжаление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво де,що за коли са тия в крайна сметка,как така се оправя сама,докато стои на паркинга,свети дух ли шета нощем,слизам днес,показвам ключа,пали на 3 цилиндъра,хвърля пушек и изведнъж заработва както преди,следват настройки по карбуратора и пак имам кола,какво става тука всъщност? Боклук в бензина ли ,в карбуратора ли и да се е разнесъл,няма такава мистика :evil: Е сега вече съм яко в размисъл-тая ли да правя,друга ли да купувам :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не мога да се ангажирам с диагноза по заболявания от паранормално естество , но със сигурност е нещо дребно , което се скатава и от време на време ти размахва smile045

Като начало пусни една маса до комутатора и провери делкото за аксиален луфт .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак,ако някой ми даде цена на китайски комплект ризи-бутала-сегменти и каже колко горе-долу излиза цена на труда по смяната,ще му бъда много благодарен :-k

 

Делкото грам луфт няма-нито аксиален,нито радиален,такова си го намерих.Комутаторът е видимо оригинален,проблем с искра и вървеж от ток не съм имал,зацапва свещи на втори цилиндър и гори масло-затова се ориентирам към ремонт на двг.

Иначе мерси за идеите,Евгени ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез в картонените тубуси не са лоши (карам такъв комплект вече 80К) и съм ги вземал 260 комплекта (преди 7-8 години), колкото до цена за работа нямам идея (май е всичко зависи от конкретния сервиз) .

Преди да пазаруваш части все пак разхлупи тиквата и виж състоянието на гарнитурата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.