Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на крушка къси светлини О2.


dentist

Recommended Posts

След като смених крушката забелязвам,че тази която купих(Narva)свети забележително по-надолу.Да попитам само от едно място ли се регулират фаровете.Намерих едно бяло пластмасово,което се върти с имбус.Врътнах малко в една тъмница срещу стена,но ми се струва че не мръдна.Врътката се пада от вътрешната страна на фара(предполагам съм набарал тази за хоризонтално положение).Би трябвало да има и втора врътка,която някъде ми убягва...

 

Има има :) три или четири са - една хоризонтално, втора - вертикално на късите, трета - вертикално на дългите, четвърта - хоризонтално на дългите. Явно си въртял дългите :) При мен са три или четири - не си спомням...

 

Снимки - извадка от френски сайт:

http://simplement.skoda.free.fr/

 

reglage-phare-xenon-01_small.JPG

reglage-phare-xenon-02_small.JPG

reglage-phare-xenon-03_small.JPG

p01_small.jpg

p02_small.jpg

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еййййййййййййййййййййййййй!!!! На дългите там ли били? Аз досега колко псувни им набих, че нямат регулиране ](*,) :oops: Срааааааааам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз установих че въобще не трябва да се сравнява О2 с по-стари модели коли, независимо какви, дори и О1 - разликата е огромна. Каквото си знаел до сега за О1 - забрави го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко са по-стари,но ламарините са много по-здрави от О2 както и корозионната устойчивост...Така че имат и плюсове старите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като смених крушката забелязвам,че тази която купих(Narva)свети забележително по-надолу.Да попитам само от едно място ли се регулират фаровете.Намерих едно бяло пластмасово,което се върти с имбус.Врътнах малко в една тъмница срещу стена,но ми се струва че не мръдна.Врътката се пада от вътрешната страна на фара(предполагам съм набарал тази за хоризонтално положение).Би трябвало да има и втора врътка,която някъде ми убягва...

 

Първо провери крушката дали е легнала правилно в леглото си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като смених крушката забелязвам,че тази която купих(Narva)свети забележително по-надолу.Да попитам само от едно място ли се регулират фаровете.Намерих едно бяло пластмасово,което се върти с имбус.Врътнах малко в една тъмница срещу стена,но ми се струва че не мръдна.Врътката се пада от вътрешната страна на фара(предполагам съм набарал тази за хоризонтално положение).Би трябвало да има и втора врътка,която някъде ми убягва...

 

Първо провери крушката дали е легнала правилно в леглото си.

Правилно е легнала-иначе не вярвам да може да се закопчее!Вчера като разбрах къде са врътките го оправих.Сега може да се ловят яребици smile091 s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Благодаря много на всички писали в тази тема. Благодарение на нея успях да си сменя крушките и на 2-та фара в рамките на 30 мин. 

Смених ги и 2-те въпреки че беше изгоряла крушката само на единия защото взех Osram Night Breaker Unlimited up to 110% и не исках фаровете ми да светят различно. Хахахаха дали щеше да е така не знам но смених и 2-те работещата си я прибрах за резерва в

колата в една от опаковките на новите крушки. На О2 Фейслифт врътките за настройка са други но иначе свалянето на фара е

абсолютно същото! 

Редактирано от el_niqui
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много на всички писали в тази тема. Благодарение на нея успях да си сменя крушките и на 2-та фара в рамките на 30 мин.

Смених ги и 2-те въпреки че беше изгоряла крушката само на единия защото взех Osram Night Breaker Unlimited up to 110% и не исках фаровете ми да светят различно. Хахахаха дали щеше да е така не знам но смених и 2-те работещата си я прибрах за резерва в

колата в една от опаковките на новите крушки. На О2 Фейслифт врътките за настройка са други но иначе свалянето на фара е

абсолютно същото!

100% различно щяха да светят, а и когато смениш едната с нова, а другата си остане старата - старата ще изгори много по-скоро, отколкото когато са на еднакви часове работа.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Към   ,,shaft"

 

Относно началото на темата може ли малко разяснения: ,,На 1. - развърташ гайката - пластмасовата. На 2. вдигаш едно като пластмасово стои точно до/над кукичката/металната черна/ и дърпаш към теб. Сваляш го полека напред и махаш щипката/буксата за тока му и после трошиш наволя. Всичко е елементарно - закачаш пак така. Това е доста, доста по-лесно отколкото да не се маха фара... Аз го слагам в багажника, за да не му надраскам стъклото и там си работя на спокойствие. Супер елементарно е... мани ги пишман майсторите... дето може да строшат нещо, което не се троши в процедурата."

 

В чуждестранната тема пише, че дърпаш куката на фара директно към центъра на бронята.Как точно става може ли малко по-подробно защото ти пишеш, че вдигаш пластмасовото и дърпаш а там пише само за куката :) Кое от двете е .Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както го е написал Венци / shaft/ - има една плоска пластмаса точно до куката, тя трябва да се натисне нагоре за да отключи куката да може да се изтегли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, вдига се, защото има чопче, иначе куката сама ще излиза. Ето видео:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На О2  безФЛ  не съм виждал да има чопче, винаги само съм дърпал куката и тя си се премества напред...

 

п.п.   тъкмо погледнах:  има чопчета , но при мен не вършат никаква работа понеже , ако долу е имало контрички вече ги няма там ...навярно съм ги посчупил малко от незнание  :)

Редактирано от димон
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Тошко така!" Изшкурил си ги :D Абе, това е една такава подсигуряваща порнография - не е правено да минава океана...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Благодаря колеги.То това било работа и за 5г. ми дъщеря :) Наистина е супер лесно и много..ама много по-удобно да си смъкнеш фара /5 мин. за първи път/ и да си работиш от колкото да човъркаш без да го махаш и да си надереш ръцете.При мен пластмасовото чопче си върши законтрящата работа.Леко на-горе и после дърпам куката и фара е готов разбира се след развинтване на пластмасовата гайка :) не знам защо колеги бяха писали, че било сложно и 20-30 мин. но го направих за 5 мин. за първи път.При такъв лесен демонтаж на фара и след като установих, че е и доста дълбоко пространството се замислям веднага да си монтирам ксенон.Мисля си дори, че няма да ми се налага да дупча капачката както съм правил на Вектра Ц :(

 

Някой колега има ли опит с читав комплект ЛЕД светлини. не говоря за мнения от чужди форуми а някой конкретно да си е купил ЛЕД H7 за късите и да е доволен от осветеността на пътя ?

 

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.