Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Виещо турбо О2


Ivo Anastasov

Recommended Posts

Здравейте, искам да Ви попитам. Имсм проблеми с турбото на моята шкода октавия 2 2.0 ТДИ 140 кс. Турбото ми от около 10.000 км свири след 1200 / 1300 оборота. Колата е на 151.000 км и върви съвсем нормално. Хосих в ЕТ и от там ми казаха, че мога да карам още към 100.000 км така - не можах да разбера как го разбраха. Имате ли представа за какво става въпрос и да ми кажете къде в София мога да отида да ми го видят.

 

Благодаря предварително.

Поздрави,

Иео

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

В офиса имаме една такава която започна да свири когато колата беше на 40 000 км, и изкара до 152 000 км.

Което стана преди коледа, бях я взел да пътувам към Атина с нея и определено извадих късмет, защото гръмна след Благоевград, ако беше издържала още 300 -400 км ........... жална ми майка. За нея от ЕТ бяха казали, е може така да изкара още 200 000 км, ама те това казват, защото не ремонтират а всичко подменят с ново. Ремонта после излезе около 4000 лв, като взеха старото турбо за рециклиране и смениха и кулера, но не смениха катализатора което по принцип след гръмнало турбо е задължително защото е убит от издуханото масло ........... поне в белите страни където ако пушиш като кумин те санкционират.

 

Според мен е добре да закараш колата при някой който рециклира турбо-компресори да го оправи, защото дори и да те кара още 200 000 км, това си е един допълнителен шум за и без това доста шумен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това виене е от топлинен дисбаланс/ако не е прекарала нещо механично през някоя от перките разбира се/.Проблема се оправя не с рециклиране на турбото,а с балансиране само.Но е възможно шума пак леко да остане или пък да се появи в последствие.Но може и да се оправи.Иначе за най сигурно се оправя като се смени ротора/за незнаещите -това е турбинната перка с оста/.Тогава проблема се решава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това виене е от топлинен дисбаланс/ако не е прекарала нещо механично през някоя от перките разбира се/.Проблема се оправя не с рециклиране на турбото,а с балансиране само.Но е възможно шума пак леко да остане или пък да се появи в последствие.Но може и да се оправи.Иначе за най сигурно се оправя като се смени ротора/за незнаещите -това е турбинната перка с оста/.Тогава проблема се решава.

 

А смяната на ротора не е ли своего рода рециклиране? :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рециклиране е когато се обработи корпуса/средната част/ за да се сложат ремонтни комплекти сегменти/.Смяната на ротора е един вид ремонт.Но който както иска да си го нарича.Защото ротори се продават,но средни части/там където се поместват ротора,втулки и т.н./ не се продават като консуматив.Идват направо окомплектовани със всичко-перка компресорна,турбинна,и всичко вътре....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето също свири даже още лятото говорих със Сами по телефона за проблема.Интересно ми е като се смени ротор(или каквото е там)каква е гаранцията че няма след 10 20 хил км пак да се получи същия ефект?Иначе и мен много ме гложди да не стане някоя беля.Принципно обаче доста турбини се разсвирват не само на Шкоди.Трябва да ги правят по-здрави...И в крайна сметка колко струва едно читаво турбо 2 ра ръка ако се наложи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kато се сложи качествен ротор-няма да се дисбалансира/да му изметне оста/ от температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже масово се разсвирват на 105 коньовите, може ли да се каже, че 16-ката на ККК е по-склонно на свирня от Гарета? И въобще има ли такава тенденция (да се разсвирват 105 коньовите предимно) или си внушавам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта свири (на 49 000км съм и от 20-тина си свири), ама слава Богу, не е чак толкова силно... Онзи ден до мене тръгваше една Алтеа и като я запали т'ва изсвири като с уста "виууууууу..." - подава леко газ и то бичи яко, като на верижен трактор...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JETTA-та отива на 120, а я чипнах като беше на 40, и оше не се е разсвирила, докато един колега кара Turan, със същия мотор, и без да е пипан, а и колегата кара като стара баба се е разсвирил откакто е на 60, а сега гони 200, но си е неприятно да ти надува главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.