Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на съединителя


extremista

Recommended Posts

Здравейте, налага се да сменям съединителя, като симптомите са: от няколко месеца педала започна да отделя в по-горно положение, на скоро се появи свистене (виене) от лагера на съединителя, а снощи в един момент като се натисне педала се усеща по-трудното му натискане придружено от звук (доста силен) наподобяваш стържене и хрущене идващ, предполагам от лагера. Иначе когато колата е на скорост и натисна газта до край колата си ускорява нормално не се форсира и не боксува от което съдя че феродовия е в добро състояние, но съм решил да сменям целия комплект - притескателен-феродов-лагер. Проблема както съм описал е когато се натиска педала на съединителя и се чува този звук наподобяващ трошене на метал.

Кажете сега къде в Пловдив да я закарам да го сменят читаво (ЕТ, автоцентър Люси или някъде другаде). Дайте мнения и препоръки за цена и марка съединител. Какви са ви мненията са марките DOVOZ и SACHS. Колата е купувана втора ръка от ЕТ-София и беше на 98000 км. сега за година и половина е на 162000км.и не знам дали е с оригиналния съединител, на мен това ще ми първата смяна и искам да стане както трябва понеже си вадя хляба с тази кола. Благодаря ви предварително за мненията и препоръките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хрущенето може да е от притискателния да са заминали палците защото казваш че и по-твърд е станал педала. Аз карам с лук и в момента съединителя е на 120000 за една година. Лук го взех за 300 лв а сакса беше 490 лв. Всичко зависи от задкормилното устройство колко ще изкара съединителя. Всичко е въпрос на усещане и от тук конкретен отговор нямам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, утре като отворят магазините и сервизите ще се разбере какво точно е. Интересното стана вчера след като я покарах колата, педала на съединителя пак си стана мек, хрущенето изчезна все едно нищо не е били и така около 50-тина км. градско каране и си викам че вътре лагера се е понаместил и по ошлайфал и че ще изкарам така повечко километри. Да ама не, по едно време просто скоростите имах възможност да ги сменям само когато двигателя не работи , добре че беше вечерно време и нямаше движение и по пътищата та се прибрах само на трета и с преминаване на един два червени светофара :D . Като се смени съединителя с нов ще пиша какво е било на стария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си Люк к-т за Фабия SDI ще те изкара най много.

Че то на SDI двигателя еднакъв ли е комплекта съединител с моя двигател?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си Люк к-т за Фабия SDI ще те изкара най много.

Че то на SDI двигателя еднакъв ли е комплекта съединител с моя двигател?

 

Не е еднакъв но може да се замени само с пълен к-т от SDI и както ти казах ще издържи по дълго. Пробвано е вече 30-40 пъти поне и все с резултата който ти казвам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Здравейте ,интересувам се за смяна на съединителя,нужно ли е да се сваля напълно скоростната кутия или е възможно само да се отдели на нужното растояние?шкода фабия 1 комби 16клапана 75коня БКИ мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.