Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с двигател - фела 1.3 карб.


badfish

Recommended Posts

Здравейте,

 

Колата е след основен ремонт на двигател (няма да споменавам, че тече от гарнитура и кой е правил ремонта :).

Проблемът е следният - не набира добре. Все едно има електонен педал на газта,, натиска се и след 2, 3 секунди започва някво слабо набиране. Попринцип достига 90- 100 , сигурно и повече, но това става доста плавно (за задминаване по-добре да не мисля).

При превключване на по-висока скорост също я няма никаква - все едно е превкл. на 2 скорости по-горе.

 

Имате ли някаква идея откъде да се започне или какво може да се направи? Колата е на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Колата е след основен ремонт на двигател (няма да споменавам, че тече от гарнитура и кой е правил ремонта :).

Проблемът е следният - не набира добре. Все едно има електонен педал на газта,, натиска се и след 2, 3 секунди започва някво слабо набиране. Попринцип достига 90- 100 , сигурно и повече, но това става доста плавно (за задминаване по-добре да не мисля).

При превключване на по-висока скорост също я няма никаква - все едно е превкл. на 2 скорости по-горе.

 

Имате ли някаква идея откъде да се започне или какво може да се направи? Колата е на бензин.

според мен първо обратно smile117 при този който ти е правил ремонта и след това

пиши да кажеш какво са ти обяснили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хех,не че да се съмнявам чак толкова в майстора ти(по подхилкването като нищо май е било "направи си сам" smile001 ),но мнооооого ми прилича на объркани тактове,т.е грешно подреждане на цилиндрите - хвърля искра няколко градуса преди долна мъртва точка(ако изобщо има такова понятие де,хехе) и хода на буталото е надоло,вместо ход на буталото нагоре и искра няколко градуса преди горна мъртва точка.

Така е възможно колата да върви,но е като спънат кон.Размяна на кабелите на свещите през един трябва да покаже подобрение - 1 го слагаш на 3,а 3 на 1,същото с другите два.Ако няма промяна,значи не е от това и се насочи към карбуратора,но ако не разбираш по-добре не се захващай ,ами намери наистина можещ майстор да го прочисти и настрои.

 

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На карбуратора му няма нищо ... преди две седмици разхлупвахме с колега карбуратор заради мистериозно гаснене след зареждане и се оказа просто досадно съвпадение на спукан маркуч на вакума на делкото ... та по отношение на ремонта първия въпрос с нови части ли е правен или са правени някакви кърпежи със стари бутала и нови сегменти , главата шлайфана ли е , клапаните сменяни ли са и на края регулирани ли са правилно ???

Това са все въпроси , на които може да отговори едно мерене на компресия ... ако всичко е направено както трябва резултата ще е между 10 - 12 Атм. ... забравих и аванса - не е зле да се провери със съответната апаратура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги, благодаря ви за мененията. Мисля да отида да премерят компресията - ако е ок , би трябвало да се насоча към карбуратора. (ще направя и теста с кабелите). Ремонтът трябва да е направен с нови части, но наистина не съм бил там, незная какво е сменено и какво не е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.