Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

проблем с пистовия ремак фелиция 1.9д


gogalov

Recommended Posts

проблема е следни сутрин като запали много скарца и пищи и това го прави само когато е на смукач ако мога така да се изразя или когато се задеиства обугатитела как се исключи слет 2 минути и спира сменен е ремак водеща ролка масло на хидравликата, и ми направи впечетление че до като е на смукач ми зарежда 13.7 волта и как се исключи веднага си идва на 14.2 14.3 ако някои се сбласкав с тъкъв проблем нека каже

че много ме дразни това скарцане сутрин дигам кумшите рано сутрин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-честата причина за това - погледни дали ремъка върви правилно от обтягащата ролка към алтернатора. Износва се алуминиевата конзола и пръта на обтягащата ролка и не води правилно ремъка, като е на една страна свири доста докато загрее в началото по натам и постоянно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-честата причина за това - погледни дали ремъка върви правилно от обтягащата ролка към алтернатора. Износва се алуминиевата конзола и пръта на обтягащата ролка и не води правилно ремъка, като е на една страна свири доста докато загрее в началото по натам и постоянно...

благодаря колега още утре ще влезе в бокса че ужасно ме дразни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.