Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Относно смяна на горивен филтър!


веселин

Recommended Posts

Здравейте!

Вчера при смяната на горивен филтър на Фабия 1.4 TDI , напълних новият около 350 мл. гориво

поставих го - запали без проблем - всичко е ок

един приятел спомена , че е било излишно да го пълня - помпата вкарвала гориво при запалването

Просто ми стана любопитно - излишно ли е било пълненето с цел да не допусна въздух в горивната система !?

Благодаря !!! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си направил правилно. Важен е резултата, а не как си го постигнал. Без гориво във филтъра щеше да въртиш 10 минути докато запали. Нов Форд Мондео остана без дизел и беше голяма мъка после да запали. 15 минути докато запали. Докато качи гориво. Тя помпата вкарва горивото ама докато качи 350мл ще трябва време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си направил правилно. Важен е резултата, а не как си го постигнал. Без гориво във филтъра щеше да въртиш 10 минути докато запали. Нов Форд Мондео остана без дизел и беше голяма мъка после да запали. 15 минути докато запали. Докато качи гориво. Тя помпата вкарва горивото ама докато качи 350мл ще трябва време.

 

:smt017 Напълно съм съгласен!

Смяната при мен без пълнене в последствие бе съпроводена от 5 минути въртене....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря - значи старите навици от предкамерният дизел - 1V са полезни и при новите технологии дизели !!!

Олд скуул хабитс !!!

Ако има други мнения по въпроса - ще се радвам да споделите!!! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То няма проблем ама колегата каза, 5 минути докато запали. А така и така стария филтър е пълен, изпразваш го в новия и си палиш без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То няма проблем ама колегата каза, 5 минути докато запали. А така и така стария филтър е пълен, изпразваш го в новия и си палиш без проблем.

 

Които са с помпа, не пълниш филтъра, контакт 1-2 пъти отвиваш обезвъздушителя докато излезе нафта и палиш след 10 сек...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя филтър както и на веселин са без обезвъздушители. 70 и 80 коня. Даже не знам как е успял да го напълни през малките дупки. Имаме само две тънки тръби за маркучите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То няма проблем ама колегата каза, 5 минути докато запали. А така и така стария филтър е пълен, изпразваш го в новия и си палиш без проблем.

По голяма простотия не бях чел. Никога не присипвайте от стария в новия филтър гориво ама НИКОГА. Язък че си инж...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо това? То има и филтър в резервоара. Това, че съм инженер не означава, че знам всичко. Язък, че не го знаеш това. smile091

Аз това съм го виждал в youtube(американци) ама явно и те са много прости. Че чакам обяснение, ама измисли нещо умно.

Много зависи от коя тръбичка че го източиш. Ако е през входната може да има мръсотия, ако е през изходната не би трябвало да има проблеми. Както се вижда тук:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега почнахме и от коя тръбичка зависи и т.н. Разбрал съм от темата с ДРЛ че с теб спор не бива защото ти тъпчиш по твоето си и не гледаш в страни. Аз по телевизията гледам и че американците ако не всяка седмица то през седмица си правят масови разтрели ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега почнахме и от коя тръбичка зависи и т.н. Разбрал съм от темата с ДРЛ че с теб спор не бива защото ти тъпчиш по твоето си и не гледаш в страни. Аз по телевизията гледам и че американците ако не всяка седмица то през седмица си правят масови разтрели ...

И къде ти е обяснението? Ние не спорим, щото ти нищо не твърдиш , само правиш оценки. За които явно не си квалифициран.

Ами разбира се че зависи от тръбичките. Вход ,изход. Мръсно и чисто.

И не отстъпвам от своето в случая с DRL защото черпя информация от извора - Началник отдел"Технически норми и изисквания " в ИААА София(и.д. Началник отдел Ивайло Славейков). Които отговарят за решаване на този проблем. А ти откъде черпиш информация по случая? Костов, Лостов дето е квалифициран само за обстановката по пътищата.

Вземи вдигни телефона, обади се в ИААА и доста неща ще ти се изяснят. Не се стискайте за един телефонен разговор. И след като съм говорил с извора , всичко встрани са глупости на търкалета.

Пак давам телефоните:

http://www.rta.government.bg/kontakti.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ДРЛ си има отделна тема, след като помолих Исята да отдели мненията. Хайде и тази тема да не я превръщаме в спамилня.

 

Това което си дал, като линк в YOUTUBE е мръсен 13 годишен филтър на кола на 200 000 мили. И там не казват, че тази гняс ще я сипват в новия. 1 л нафта е към 2.80, егати икономията да си върнеш 0.35л утайки.

 

П.П. Вземи погледни някъде какво е принципното устройство на филтъра.

 

П.П.2. Твоето мнение го маркирам, като спам за очистване на частта с ДРЛ обясненията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не съм гледал входна или изходна тръбичка - въртях суках докато източа максимално количество гориво

нямаше никаква чернилка - нито пък водни капки , което доста ме учуди , но явно зареждането предимно в Ромпетрол е причина за това

максимално бистро и чисто гориво , колкото и да ви звучи невероятно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не съм гледал входна или изходна тръбичка - въртях суках докато източа максимално количество гориво

нямаше никаква чернилка - нито пък водни капки , което доста ме учуди , но явно зареждането предимно в Ромпетрол е причина за това

максимално бистро и чисто гориво , колкото и да ви звучи невероятно

Тук има толкова теоретици , че реалността не е важна. Важното е че си си свършил работата, тук ако слушаше трябваше да изхвърлиш филтъра с нафтата.

ID А аз показвам най-лошия вариант, дето единия край тече мръсотия, а другия тече чисто. Както се оказа реалността е друга, ама нали знаеш приказката "на всяко гърне мерудия".

А това за DRL не го решаваш ти. Колегата го загатна, аз му отговорих. Да не си спам полиция?? Маркирай и мнението на колегата като спам(частта за DRL) , не си претупвай работата. smile091 Да знаеш как ме стресна. Темата е една страница, ти на това спамилня ли му викаш? То реално стана "спамилня" с твоята намеса тук. Мнението ти не е по темата , а да ме критикуваш, това лесно се вижда. Критиката можеше да си я спестиш, а не да превръщаш темата в "спамилня". Крадеца вика, дръжте крадеца. Малко така се получи.

Да беше 20 страници темата да те разбера , ама само 1- 2 страници е смешно. Ами да спрем да постваме и да разчитаме на телепатия? Да спрем интернета и форума?

Устройството на филтъра е еднакво, независимо къде са му изхода и входа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението ми е баш по темата. Но който е решил да си сипва съдържането на стария филтър в новия, направо и филтър да не си купува. Така ще спести още повече. smile048 Е после ще се чуди защо разпръсквачите му са леш, ама важното е че е спестил едно левче. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чак пък - карам предимно дизелови автомобили от 16 години насам /общо 25 стаж като шофьор/

все мога да различа , кога горивото не бива да се прелива в нов филтър

колкото и да ви се струва невероятно - 6 години с Пежото - 8 с Голфа - досега не съм имал вода във филтъра .... може би заради добавките за гориво , които ползвам smile049

нито пък правя компромиси с филтрите - само MANN от вносител

малко по-скъпи са , но безгрижието няма цена smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра от прословутия youtube клип е бензинов. Ама то от толкова разбирачи тука се направиха едни генерални изводи. smile091 И в Америка, 91 октана е хубавия бензин. А дизела им, е по-зле от европейския.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на какво се смееш? На собствената си некомпетентност ли? Кой даде линка? А от последния ти пост става ясно, че шкодов бензинов филтър и на снимка не си виждал. Айде продължавай да въртиш и сучеш как си говорил за нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на какво се смееш? На собствената си некомпетентност ли? Кой даде линка? А от последния ти пост става ясно, че шкодов бензинов филтър и на снимка не си виждал. Айде продължавай да въртиш и сучеш как си говорил за нещо друго.

Аз линка съм написал защо съм го дал. Вижда се ,че и след 200000 км от едната страна излиза филтрирано, а от другия излиза мръсотията. Това във връзка, че като го източиш от вярната страна няма проблеми. Ама ти не четеш както винаги. Никъде не съм писал че е за дизел. Ама май ти не си виждал дизелов филтър. Бензинов филтър съм виждал и на Голф 3 и на Опел Корса и не се различават от тези на Шкода.

Я тука някой с дизелова кола да се покаже и каже ,че е изхвърлил филтъра с нафтата в него? Ще е интересно да се чуе мнението на тоя човек. А не на хора дето нямат опит с дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на какво се смееш? На собствената си некомпетентност ли? Кой даде линка? А от последния ти пост става ясно, че шкодов бензинов филтър и на снимка не си виждал. Айде продължавай да въртиш и сучеш как си говорил за нещо друго.

Аз линка съм написал защо съм го дал. Вижда се ,че и след 200000 км от едната страна излиза филтрирано, а от другия излиза мръсотията. Това във връзка, че като го източиш от вярната страна няма проблеми. Ама ти не четеш както винаги. Никъде не съм писал че е за дизел. Ама май ти не си виждал дизелов филтър. Бензинов филтър съм виждал и на Голф 3 и на Опел Корса и не се различават от тези на Шкода.

Я тука някой с дизелова кола да се покаже и каже ,че е изхвърлил филтъра с нафтата в него? Ще е интересно да се чуе мнението на тоя човек. А не на хора дето нямат опит с дизел.

Аз карам дизел и всеки месец сменям филтри и никога не правя компромис и 200 гр нафта от стария филтър заминават на боклука. Преди да сменя горивния филтър купувам около 0.8 л дизел който слагам в бутилка от масло в която има 100 мл масло след което го оставям един ден да се утаи. На другия ден си го наливам във филтъра около 700 мл. Сам си сменям филтрите. Учил съм за това и съм работил и никога не съм правил компромис. Кой как и защо си прави си е негов проблем. Срещал съм хора които незнаят че колите им имат бензинов филтър и когато колата спре се чудят а той филтъра тотал. За колегата дето нямал вода защото ползвал ром и добавки да знае че всички резервоари за съхранение на горива имат противпожарни изасквания за воден стълб в резервоарите и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на какво се смееш? На собствената си некомпетентност ли? Кой даде линка? А от последния ти пост става ясно, че шкодов бензинов филтър и на снимка не си виждал. Айде продължавай да въртиш и сучеш как си говорил за нещо друго.

Аз линка съм написал защо съм го дал. Вижда се ,че и след 200000 км от едната страна излиза филтрирано, а от другия излиза мръсотията. Това във връзка, че като го източиш от вярната страна няма проблеми. Ама ти не четеш както винаги. Никъде не съм писал че е за дизел. Ама май ти не си виждал дизелов филтър. Бензинов филтър съм виждал и на Голф 3 и на Опел Корса и не се различават от тези на Шкода.

Я тука някой с дизелова кола да се покаже и каже ,че е изхвърлил филтъра с нафтата в него? Ще е интересно да се чуе мнението на тоя човек. А не на хора дето нямат опит с дизел.

 

 

Ето ме показвам се , филтрите винаги се изхвърлят със това което е във тях ! Не ги сменям аз че това не ми е по специалността но винаги присъствам :) . За първи път в живота си чувам да се пресипва нещо от стария филтър във новия. Може да въртя 5 мин докато качи нафта но такава простотия няма да допусна (докато зависи от мен) да се случи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на какво се смееш? На собствената си некомпетентност ли? Кой даде линка? А от последния ти пост става ясно, че шкодов бензинов филтър и на снимка не си виждал. Айде продължавай да въртиш и сучеш как си говорил за нещо друго.

Аз линка съм написал защо съм го дал. Вижда се ,че и след 200000 км от едната страна излиза филтрирано, а от другия излиза мръсотията. Това във връзка, че като го източиш от вярната страна няма проблеми. Ама ти не четеш както винаги. Никъде не съм писал че е за дизел. Ама май ти не си виждал дизелов филтър. Бензинов филтър съм виждал и на Голф 3 и на Опел Корса и не се различават от тези на Шкода.

Я тука някой с дизелова кола да се покаже и каже ,че е изхвърлил филтъра с нафтата в него? Ще е интересно да се чуе мнението на тоя човек. А не на хора дето нямат опит с дизел.

Аз съм с дизелова кола и никога не преливам нафтата от стария филтър в новия. Ама никога. Аз също не щадя средства за консумативи но това, че е MANN и е скъп не означава, че е най-добрия. smile175 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.