Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моля помогнете при избор за двигател на Шкода Октавия .


zlobil007@

Recommended Posts

Искам да си купя Шкода Октавия, но не знам какъв е най-подходящият двигател, на който да му сложа газ. Също ако може да ми кажете коя е най-подходящата газова уредба за този двигател. Чувам че най-добре е да е инжекция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    14

  • bega4kata

    5

  • dentist

    5

  • stivi797

    5

Най-много писали в темата

за газов инжекцион всички са подходящи 1.8 t е по-специфичен

 

Не знам за тая моторетка, но 1.8 20V в купето на Сеат Леон, газта я няма за нищо.... с пълна бутилка (малко над 30 литра) едвам измина 200 км извън градско. Ако бях аз щях да я хвърля в някоя канафка и да си хвана автобуса.... smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-обичам такива изказвания! Това, че някой не е могъл да настрои дадена газова, не означава, че проблема е в мотора! И на мен ми казваха за Нивата, че на газ разхода ще е 13-15, че и нагоре, но е факт, че държи около, дори под 10!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за газов инжекцион всички са подходящи 1.8 t е по-специфичен

 

Кое е по специфичното?

изисква по-големи дюзи,изпарител и маркучи които се плащат допълнително и въпреки това си губи динамиката може би защото на газаджиите им е труден за настройка

п.п аз препоръчвам 2.0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пффффффф, неподготвени изказвания! Карал съм в продължение на 2,5 години и над 60 000 км Пасат 1,8 20V. Имах газов инжекцион и с бутилка, която събираше 27-28 л. газ, редовно си минавах 320+ км. смесен цикъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това видях и това ви казвам. Не знам какво е правено по колата, но е факт, че тогава с 30 литра газ мина 200 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това видях и това ви казвам. Не знам какво е правено по колата, но е факт, че тогава с 30 литра газ мина 200 км.

 

Това сега е много относително. Дали е била 150-180-200 коня и т.н., дали е имало модификации по двигателя, как е карано тия 200км и т.н...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това видях и това ви казвам. Не знам какво е правено по колата, но е факт, че тогава с 30 литра газ мина 200 км.

 

Това сега е много относително. Дали е била 150-180-200 коня и т.н., дали е имало модификации по двигателя, как е карано тия 200км и т.н...

 

Той говори за атмосферката 1.8 20V. Няма как да е такива коне, просто е била счупена.

 

Нормално на газ в София тоя мотор се движи около 10-12/100. При зверски задръствания или много тежък крак може да иде и на 15, ама това е по - скоро изключение. На извънградско 9-10 при нормално каране. И до към 11-12 при яко настъпване. Имам наблюдения върху 2 такива коли, карал съм ги, газифицирането не създава проблеми и работи много мазно мотора на LPG. За мен лично този мотор е много по-добър избор от 1.6, по - всички направления, изключае данъците.

 

При 1.6 върху Голф има доста случаи на счупени скоростни кутии. Незнам дали и на Октавиите има тоя проблем!

 

Всичко това е за О1, но колегата не е уточнил към каква база се е насочил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък от няколко места чувам за TDI на газ ....... според вас възможно ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък от няколко места чувам за TDI на газ ....... според вас възможно ли е?

Обръщал ли си внимание на странните "куфари", които се появиха преди няколко години в/у Икарусите и старите Мерцове на Градски транспорт?

Там им седяха газовите бутилки - преправиха ги на т.нар. ГАЗО-ДИЗЕЛ-и - само дето нещо много бързо издухаха моторите.

Доколкото знам системата е доста скъпа и сложна в следствие от което се явява нерентабилна за нормален автомобил. А и не съм сигурен доколко е здравословна за двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 20V 125 коня е. 15/100 извън градско с двама човека без багаж и нормално каране. По думите на собственика с душманско каране качва около 18-20/100.... нереална ламя просто! Явно й има нещо :D

За това по - добре тди 90 коня - тази вечер 23 километра градско, без трафик, бавничко с нежност и любов ми показа 3.4 (около 4 реално) разход на нафтица smile092 =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 20V 125 коня е. 15/100 извън градско с двама човека без багаж и нормално каране. По думите на собственика с душманско каране качва около 18-20/100.... нереална ламя просто! Явно й има нещо :D

За това по - добре тди 90 коня - тази вечер 23 километра градско, без трафик, бавничко с нежност и любов ми показа 3.4 (около 4 реално) разход на нафтица smile092 =D>

Тоя Сеат направо го направихте ламя с твоя приятел.Това с обикновенна газова ли е?Зашото с ГИ не виждам как ще се получи.На 1,6 ми гореше 9/100 с газ до ламарината.А за дизеловата Шкода с 3,4 разход в града smile091 това като пусна педала на газта ли го видя?Или ти караш по новите правила с 30 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Ако все още ти е актуално питането - ето моя опит:

Skoda Octavia 1,8 20V, 125 HP, '98г - 50 000 км на година, до тук 120 000км - всичките на газ с ГИ. Никакви ядове. Винаги я смятам 10л/100км - извънградско 9, в София 12-13/100, като в никой режим не е жалена и карана пенсионерски за да постигна рекорен разход. Времето ми е по-ценно от +/-1 л газ * 1,30лв... И аз обаче имам твоя въпрос, но за О2 - освен 1,6л мотор някой друг ще работи ли надеждно на газ или с тези FSI, TFSI, бла-бла...трябва да сменяме марката?! Ако ъпгрейдна Октавиан 1 с О2 има ли подходящ двигател над сегашните ми 125 кс за газ? Че взех да заглеждам Honda Accord 2,0 155HP, който е безпроблемен на газ чувам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги я смятам 10л/100км - извънградско 9, в София 12-13/100

Ей това не мога да разбера - хората взимат бензин за да сложат газ за по-евтино. Получава се така че газта идва същото като дизела. Например моето TDI ми дава в София около 6.3, а извънградско около 5, но с пенсионерско каране и 4.4 постига. Е какъв е смисъла от връткат с газта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото на газ е по-евтино, затова. :)

 

Със същото пенсионерско каране, на газ можеш да паднеш до 8/100. Което по днешни цени е 10,8лв/100км, а в твоя пример на дизел ще е 12,1лв. И то като се има предвид, че скоро газта скочи с доста, докато дизел от известно време се крепи ценово(пу да не му е уроки). Иначе разликата обикновенно е по-голяма.

 

Освен всичко друго, дизеловите коли по принцип са по-скъпи и имат по - скъпа подръжка от една бензинова атмосферка поколение около 2000 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какъв е смисъла от връткат с газта?

Следният:

1. Купувам колата за 5800лв, когато по същото време сходна дизелова - 7200++лв.

2. Имам по-малки разходи при текущото обслужване спрямо дизелов модел.

3. "Дуракоустоичивост" и "некапризност" на бензиновия двигател.

4. При съвременен Common Rail + BG нафта... Лоша комбинация. Цена на дюзи... Запушени филтри и изпушили коли.Аман! (Примери около мен - чисто нови Land Cruiser и Avensis)

5. При покупка на кола втора употреба (100% от моите коли), пробегът -доказан и недоказан е поне два пъти по-голям.

 

Та в този ред на мисли, моят избор е такъв. Наясно съм и с плюсовете - турбото, мощността, нютонметрите... Няма пълно щастие... smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следният:

1. Купувам колата за 5800лв, когато по същото време сходна дизелова - 7200++лв.

2. Имам по-малки разходи при текущото обслужване спрямо дизелов модел.

3. "Дуракоустоичивост" и "некапризност" на бензиновия двигател.

4. При съвременен Common Rail + BG нафта... Лоша комбинация. Цена на дюзи... Запушени филтри и изпушили коли.Аман! (Примери около мен - чисто нови Land Cruiser и Avensis)

5. При покупка на кола втора употреба (100% от моите коли), пробегът -доказан и недоказан е поне два пъти по-голям.

Та в този ред на мисли, моят избор е такъв. Наясно съм и с плюсовете - турбото, мощността, нютонметрите... Няма пълно щастие... smile027

не съм съгласен с това,но тук навлизаме в спора бензин или дизел

1 има изгодни дизелови предложения пък и за бензиновата газов инжекцион струва поне 1200лв

2 1.9 тди с роторните помпи са 100 пъти по здрави и некапризни от всеки бензинов двигател

3 от 6 години карам дизел от гореспоменатите никога не съм имал проблеми с некачествено гориво докато приятели с бензинови коли които карат на бензин постоянно имат проблеми с дроселови клапи,бобини,ламбда сонди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е че няма значение дали бензин или дизел ще си купиш, вземеш ли си кола си прецакан :D - данъци, винетки, такси, обслужвания, гориво, проблеми, и колата става все по стара и разходите все повече..... :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте нов съм в този форум първо искам да ви поздравя за това че сте един от най-стегнатия и компетентен форум за автомобили. Понеже съм пред същата дилема като на колегата носител на темата, си позволявам да пиша в нея. Дано да не ме биете.

Ориентирам се към 2.0 115 к.с. с газов инжекцион та по въпроса изчетох всички теми свързани с този мотор но не стигнах до реално заключение за това дали си струва този избор защото са доста противоречиви мненията, а и може би този мотор не е много разпространен и няма достатъчно съфорумци с него.

Както и да е защо този мотор:

1. Евтина по днешните стандарти подръжка.

2. Възможност за АГУ.

3. Сравнително съобразен с купето като мощност.

Прав ли съм или не?

Повече мнения от хора с този мотор?

Пред покупка съм на такъв ако можете помагайте.

Предварително Благодаря.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.