Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

автоматични дневни светлини.


garvanski

Recommended Posts

Здравейте. Качвам схема за автоматично вкл. на дневните светлини след запалване на двигателя без да е необходимо вашата намеса. Всичко от схемата излиза за не повече от 5 лв.

post-4911-138453410931_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно заради това съм качил възможно най- простичката схема за авт. дневни светлини и съм обяснил по- подробно как се прави за да могат всички колеги, който не са сигурни дали ще се справят да не ходят да им взимат по 40- 50лв, че и нагоре по сервизите за нещо не чак толкова сложно.

 

Ще използвам тази моя тема за да кача и схема, която правих за един колега тук от форума за авт. вкл. след запалване на къси светлини и ксенонови такива (не допълнително монтирани лед- дневни, а фабричните). В допълнения към нея ще кажа, че е най- добре да се сложи допълнително още едно реле за време преди клема 30 на управляващото. Там съм допълнил като "балон" къде точно се монтира реле за време. 5 сек. забавяне са напълно достатъчни. Тази схема е даже с още по- подробно обяснение.

Поздрави.

post-4911-138453412445_thumb.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
Точно заради това съм качил възможно най- простичката схема за авт. дневни светлини и съм обяснил по- подробно как се прави за да могат всички колеги, който не са сигурни дали ще се справят да не ходят да им взимат по 40- 50лв, че и нагоре по сервизите за нещо не чак толкова сложно.

 

Ще използвам тази моя тема за да кача и схема, която правих за един колега тук от форума за авт. вкл. след запалване на къси светлини и ксенонови такива (не допълнително монтирани лед- дневни, а фабричните). В допълнения към нея ще кажа, че е най- добре да се сложи допълнително още едно реле за време преди клема 30 на управляващото. Там съм допълнил като "балон" къде точно се монтира реле за време. 5 сек. забавяне са напълно достатъчни. Тази схема е даже с още по- подробно обяснение.

Поздрави.

 

От къде ти хрумна да храниш фаровете от Д+? Не е ли по-удачно да хванеш сигнал от датчика за маслото(да го ползваш за оперативна верига) 100W през възбудителната не е добро решение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно заради това съм качил възможно най- простичката схема за авт. дневни светлини и съм обяснил по- подробно как се прави за да могат всички колеги, който не са сигурни дали ще се справят да не ходят да им взимат по 40- 50лв, че и нагоре по сервизите за нещо не чак толкова сложно.

 

Ще използвам тази моя тема за да кача и схема, която правих за един колега тук от форума за авт. вкл. след запалване на къси светлини и ксенонови такива (не допълнително монтирани лед- дневни, а фабричните). В допълнения към нея ще кажа, че е най- добре да се сложи допълнително още едно реле за време преди клема 30 на управляващото. Там съм допълнил като "балон" къде точно се монтира реле за време. 5 сек. забавяне са напълно достатъчни. Тази схема е даже с още по- подробно обяснение.

Поздрави.

 

От къде ти хрумна да храниш фаровете от Д+? Не е ли по-удачно да хванеш сигнал от датчика за маслото(да го ползваш за оперативна верига) 100W през възбудителната не е добро решение...

Не знам защо но на един колега по същата тая схема с реле за време му премигват фаровете няколко пъти преди да заработят нормално и нямаме никаква идея защо се получава това.Д+ се ползва само за оперативна верига за релето за време а фаровете се палят от друг + постоянен.При лабораторни условия схемата работи перфектно а и на други коли няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно заради това съм качил възможно най- простичката схема за авт. дневни светлини и съм обяснил по- подробно как се прави за да могат всички колеги, който не са сигурни дали ще се справят да не ходят да им взимат по 40- 50лв, че и нагоре по сервизите за нещо не чак толкова сложно.

 

Ще използвам тази моя тема за да кача и схема, която правих за един колега тук от форума за авт. вкл. след запалване на къси светлини и ксенонови такива (не допълнително монтирани лед- дневни, а фабричните). В допълнения към нея ще кажа, че е най- добре да се сложи допълнително още едно реле за време преди клема 30 на управляващото. Там съм допълнил като "балон" къде точно се монтира реле за време. 5 сек. забавяне са напълно достатъчни. Тази схема е даже с още по- подробно обяснение.

Поздрави.

 

От къде ти хрумна да храниш фаровете от Д+? Не е ли по-удачно да хванеш сигнал от датчика за маслото(да го ползваш за оперативна верига) 100W през възбудителната не е добро решение...

 

 

Колега, 1- вата схема е само за свързване на лед дневните светлини, които общо са около 8W, а за стандартните фарове си прав, по- добре е да се ползва плюса от динамото или датчика за маслото само за сигнал към бобина на реле, а за силовите изводи на релето да се вземе + през предпазител от друго място. Просто 2- рата схема за стандартни фарове и ксенон я нахвърлях набързо за колега и не съм я и мислил много много.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо но на един колега по същата тая схема с реле за време му премигват фаровете няколко пъти преди да заработят нормално и нямаме никаква идея защо се получава това.Д+ се ползва само за оперативна верига за релето за време а фаровете се палят от друг + постоянен.При лабораторни условия схемата работи перфектно а и на други коли няма проблем.

 

 

Опитайте с друго реле за време, а ако няма промяна вземете + от датчика за маслото за сигнал на релето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така трябва да се слага и диод на оперативното защото при евентуална повреда, в зависимост от къде си хванал сигнала, няма да ти светне я лампа за маслото, я за зареждането smile048 . Иначе като цяло схемата работи. Направена е преди около 2 години на Трътла. Сега на пасата творя едни ШИМ модулатори с закъснение на запалването. До сега да си бях купил готово изделие smile175 , ама гъдела сам да си го направиш.... smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.