Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дневни светлини.


plamendev

Recommended Posts

Днес си погледнах халогените и там има означение E8, оградено в кръгче. Това означава ли, че според наредбата, могат да минат за дневни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 159
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • plamendev

    11

  • bega4kata

    10

  • PRR

    9

  • shaft

    8

Най-много писали в темата

Днес си погледнах халогените и там има означение E8, оградено в кръгче. Това означава ли, че според наредбата, могат да минат за дневни?

 

И RL трябва да имат като означение, за да минат за дневни. Ако не се бъркам нещо де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си погледнах халогените и там има означение E8, оградено в кръгче. Това означава ли, че според наредбата, могат да минат за дневни?

 

Е-то означава ,че са одобрени, а за какво са одобрени са другите символи - RL за дневни светлини , или В за фарове за мъгла. Изписват се така 00RL или 02В на Фабията. Ти сигурно имаш знак В някъде по фара си за мъгла.

Ако е предвидено софтуерно от производителя да могат да се ползват и като дневни(с промяна в настройките) , само тогава могат да минат за дневни. Ако не е предвидено ,не могат да минат за дневни. Афтърмаркет DRL са LED обикновенно(99%).

При О2 е предвидено от производителя доколкото знам, така че могат да се ползват като дневни(промяна с ВагКом).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера в ЕТ в Надежда ми активираха дневните светлини. Сега при даване на контакт светят къси + габарити отпред и отзад. Вътре на таблото свети само индикатора за късите и друго нищо.

На мен ми се искаше да не светят габаритите отпред и отзад, даже питах не може ли да се направи. Отговора беше еднозначен, че на кола 2008г. произведена и преди фейслифта, дневни по друг начин не става. А ако беше фл. тогава всичко могло, едва ли не да литне. Не се сетих да пробвам ръчната дали играе роля, като е запалена колата, предполагам, че с дърпането ще гаси късите.

И друго май не е добре, при самото палене сега и късите светят и допълнително тормозят акумулатора.

Цената в ЕТ е 12,96 както е описано в сайта им.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера в ЕТ в Надежда ми активираха дневните светлини. Сега при даване на контакт светят къси + габарити отпред и отзад. Вътре на таблото свети само индикатора за късите и друго нищо.

На мен ми се искаше да не светят габаритите отпред и отзад, даже питах не може ли да се направи. Отговора беше еднозначен, че на кола 2008г. произведена и преди фейслифта, дневни по друг начин не става. А ако беше фл. тогава всичко могло, едва ли не да литне. Не се сетих да пробвам ръчната дали играе роля, като е запалена колата, предполагам, че с дърпането ще гаси късите.

И друго май не е добре, при самото палене сега и късите светят и допълнително тормозят акумулатора.

Цената в ЕТ е 12,96 както е описано в сайта им.

Поздрави!

Може,може

не им се е занимавало ли??? странно?

няма да светят при палене и няма да светят габарити

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчната при мене не играе никаква роля. И за да не светят фаровете по време на паленето, по- малкото зло е преди да завъртя на стартер да пусна само габаритите да светят, тоест на първото положение на ключа. Бе цялата им работа на ЕТ е маани, беги, маани. Май си беше по- добре аз да командвам с ключа, ама нали уж за по- удобно.

Иначе вчера от 10.45 до 15.00 успяха да ми сменят маслото и филтрите и да пуснат фаровете!!! Цял ден ги гледах как ходят нагоре- надолу и разнасят кафета, безалкохолни и вафли. Иначе, са доста хора и е една суматоха, вкарват и изкарват коли от халето постоянно и човек остава с впечатление, че са доста натоварени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята свети по същия начин, отпред отзад габарити + осветление на номера... с две думи всичко без подсветката на таблото. Кофти е за акумулатора при даване на контакт всичко да светва, ама както някой вече написа щракваш на габарити предварително, щото в големите студове не се знае с тоците какво може да стане. Иначе аз дори не ги попитах дали може да се направи така, че габаритите да не светят, направо ми я върнаха така. Ама предполагам, че и да ги бях попитал щяха да ме отбият по подобен начин...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е смисъла тогава от тази функция като пак трябва да врътваш копчето после пак да го връщаш в изходно състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчната при мене не играе никаква роля. И за да не светят фаровете по време на паленето, по- малкото зло е преди да завъртя на стартер да пусна само габаритите да светят, тоест на първото положение на ключа. Бе цялата им работа на ЕТ е маани, беги, маани. Май си беше по- добре аз да командвам с ключа, ама нали уж за по- удобно.

Иначе вчера от 10.45 до 15.00 успяха да ми сменят маслото и филтрите и да пуснат фаровете!!! Цял ден ги гледах как ходят нагоре- надолу и разнасят кафета, безалкохолни и вафли. Иначе, са доста хора и е една суматоха, вкарват и изкарват коли от халето постоянно и човек остава с впечатление, че са доста натоварени.

 

Абе, само симулират дейност! Това е!

И за какво са им такива цените - не е ясно!

Поне да работеха бързо.....

Пък те и това не правят. smile011

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютърът гаси всички ненужни консумматори при палене (напр. къси светлини).

bega4kata го е споменал по-горе.

Т.е. няма нужда нищо да връткате.

Поне при мен е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята свети по същия начин, отпред отзад габарити + осветление на номера... с две думи всичко без подсветката на таблото. Кофти е за акумулатора при даване на контакт всичко да светва, ама както някой вече написа щракваш на габарити предварително, щото в големите студове не се знае с тоците какво може да стане. Иначе аз дори не ги попитах дали може да се направи така, че габаритите да не светят, направо ми я върнаха така. Ама предполагам, че и да ги бях попитал щяха да ме отбият по подобен начин...

 

Абе хора, темата е дискутирана много пъти. О2 преди фейса в "настройките" има два режима на дневни светлини - нордик и американски. Що са така наречени е друга тема. Та при единия всичко свети в момента в който минеш на контакт. При другия светят само късите отпред и то ако НЕ е дръпната ръчната. Можете да включите който от двата искате с VAG -а.

 

Отделно можете да зададете колко силно да светят (грубо казано). И можете да избирате дали да са късите или фаровете за мъгла. Дълги не може без допълнителен DRL.

 

Това е. Във Варна, Самуил ще ви ги направи, както искате. В София аз имам кабел и други колеги имат, който иска дневни, просто да дойде на някое събиране и да се уточни с някой колега с кабел да му ги включим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Привет,

искам малко да съживя темата с малко по - различно питане.

Имам оригинален ксенон, който е нагласен да си свети постоянно като дневни светлини още при подаване на контакт, това е ОК за мен. Имам и автоматично положение на ключа за фаровете, което съм го оставил естествено на автоматично и когато вляза в тунел или стане тъмно, автоматично светва таблото и останалите светлини.

Въпросът ми е следният - има опция в менюто coming/leaving home, което като го настроя на по 10секунди и когато е тъмно, при отключване на колата се включват късите светлини(но забелязах че го прави само при отключване а не и при заключване, някакви идеи защо?)

Другото е може ли да се направят халогенните фарове да заместват късите, понеже с този ксенон не ми се иска да сменям крушки и баласти?

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Винаги ли не ти се палят при отключване?

Ако да може да трябва се активират с Ваг-ком.

Може да активираш функцията да е през халогените пак с Ваг-ком.

Има си и цяла тема за глезотийките, които може да активираш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......Въпросът ми е следният - има опция в менюто coming/leaving home, което като го настроя на по 10секунди и когато е тъмно, при отключване на колата се включват късите светлини(но забелязах че го прави само при отключване а не и при заключване, някакви идеи защо?)

Другото е може ли да се направят халогенните фарове да заместват късите, понеже с този ксенон не ми се иска да сменям крушки и баласти?

 

Благодаря!

 Има две отделни опции, едната е Leaving Home, а другата Comming home. Трябва и двете да са активирани за да свети и при заключване. Това обаче е чрез кабел и VCDS в Central Electric модула, а не през менюто на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Има две отделни опции, едната е Leaving Home, а другата Comming home. Трябва и двете да са активирани за да свети и при заключване. Това обаче е чрез кабел и VCDS в Central Electric модула, а не през менюто на колата.

Ами всъщност аз ги имам в менюто на колата и успях да ги активирам през борд. компа. И двете ги пуснах и двете работят сега, благодаря, но искам вместо късите светлини да се пускат халогените за тази функция.

Не успях да намеря тема описваща точно тази функция, има само как да се пуснат двевните светлини. Ако може някой да ми я пусне ще съм му благодарен.

Колата е Октавия 2 2008г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми не е ФЛ. :)

Криза. А как според вас се отразява тази функция на ксеноновите крушки и баласти, ако се ползва. Дали скъсява живота им осезаемо или...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

здравейте имам октавия 2 преди феислифта произведена е без халогени!

после са монтирани халогени но те са на отделен бутон и светят само те без нищо друго нито табло нито габарити нищо само предните халогени

може ли и до колко е законо да ги ползвам за дневни светлини?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами НЕ,в закона пише:с включени къси светлини или ако автомобила е оборудван с дневни,но от производителя на МПС-то .За мен,всички които си слагат допълнително,някакви си "подобия"на дневни светлини(лайснички,лампички,светещо тиксо и т.н.т.) са си нарушители,но такава ни е държавата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бих искал бегачката да се включи неговата стара кола беше така направена само че тои ползваше "други крушки"

не са подобия оригинални кути от халоген са :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В софтуера има възможност да се зададе -дневни светлини през халогените,но полицаите не ги интересува това.При мен нищо не могат да кажат,защото фарчетата имат означение за дневни светлини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами НЕ,в закона пише:с включени къси светлини или ако автомобила е оборудван с дневни,но от производителя на МПС-то .За мен,всички които си слагат допълнително,някакви си "подобия"на дневни светлини(лайснички,лампички,светещо тиксо и т.н.т.) са си нарушители,но такава ни е държавата.

Би ли ми цитирал кой точно член в ЗДвП упоменава това?  Ако дневните светлини са хомологизирани за ЕС и сложени според изискванията, никой нищо не може да ти каже. За подобията на дневни светлини съм напълно съгласен.  :sorry: Със здраве. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.