Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моля за вашите мнения и опит с FILTRON


rosnaj

Recommended Posts

На "ЕЛКОН" си качвах скоро колата.Стана ремонта,но майстора ми каза ако си жаля двигателя,да не купувам тая марка.

На въпрос"каква тогава" ми се отговори:Без значение,но и последното китайско менте е по-сполучливо от "филтрон"а.Нещо материала на ръкава на филтрите,нямал възможност да филтрира както трябвало.

Вие нещо отзиви?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо неаргументирано си се изказал, така де, майстора се е изказал. За черния, че и за белия списък темата трява да има добра аргументация. Иначе - или е за общи приказки, или няма да преживее дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди съм слагал Филтрон и маслен и горивен и въздушни филтри - без проблем! До към 2006 си бяха ОК. После МАН. Последния път обаче, когато сменях маслото и всичко останало взех Филтрон горивен филтър - просто нямаха МАН. И какво се оказа - боклук! Дебита му изобщо не беше такъв, какъвто се очаква. Изхвърли го майстора и ми върна стария, който беше МАН на 10К и изглеждаше почти нов. Та не знам дали филтрира, но при мен колата не запали...щот толкова филтрира, че не пуска достатъчно. Другия вариант е - нафтата да е била 95% боклук и филтъра да ме е предпазил smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега за драми с неоргинален филтър съм чул само на 1.8Т мотор. На атмосферен мотор Филтрон ще върши работа точно толкова добре, колкото и двойно по- скъпия МАНН.

Сменям си филтрите на колите на 6 месеца (въздушните) и когато е нямало 'маркови', съм карал и с ФИЛТРОН и двата сеата, и двете аудита- не съм имал никакви проблеми.

Просто е смешно на 1.3 моно да се притесняваш от въздушен филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтрон са нискокачествени евтини филтри и нещо за да е евтино трябва да е спестено иначе няма как. Има горивни филтри по 15лв и по 60лв и разликата не е само в надценката въпреки че средностатистическия потребител ще сложи единия и другия и ще каже че вършат еднаква работа... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То като погледнеш за какво служи филтъра може лесно да ти тане ясно какъв може да е проблема с марките и производствата им. Никакви проблеми не съм имал с Филтрон, нито пък с други марки- ползувам каквото има при масларите-общо взето всякакви. Впечатленията ми са, че се различават само по цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ФИЛТРОН карах около 2хил. километра - с ФИЛТРОН и наливно масълце :oops: - беше само за промиване на мотора, след смяна на биелните лагери и почистване на маслена помпа. Сега съм с Льо МАНН (вече почти 3хил. ) и масло Q8 и не усещам голяма разлика в работата на мотора. От друга страна, когато свалих стария МАНН на 10хил - беше като нов, а ФИЛТРОН на 2хил. беше черен и беше изпуснало уплътнението. Освен това и цените говорят - МАНН е 2,5 пъти по-скъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То като погледнеш за какво служи филтъра може лесно да ти тане ясно какъв може да е проблема с марките и производствата им. Никакви проблеми не съм имал с Филтрон, нито пък с други марки- ползувам каквото има при масларите-общо взето всякакви. Впечатленията ми са, че се различават само по цени.

 

За съжаление това не е вярно, иначе нямаше никой да купува Ман, Бош и т.н....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, да разсъждаваме какво може да е некачествено по един филтър:

- филтриращо покритие

- изолационната отливка, държаща ребрата на филтъра в едно монолитно цяло

- силикона, слепващ отделните ламели

 

При турбо моторите кофти филтрите буват разкъсани буквално- отлепят се ламелите, разпада се и изолационната отливка, случва се дори част от филтриращата повърхност да се откъсне.

При моно-инжекцион работата на мотора може да бъде повлияна само от некачествена филтрираща повърхност и от неустойчив на температура силикон, налягането си е атмосферното и драми няма.

Аз лично също с недоверие се съгласих да сложа филтрон, но пробвах колата с марля на филтъра и кръгче на паркинга, после със стария и накрая пак с новия евтин филтър. Най- зле беше без филтър smile027

Не твърдя, че филтриращата повърхност е по- добра, но не е и лоша.

Ето след 4000км пробег с Filtron как e изглеждалафилтърната кутия на единия ни семеен Сеат (1.4 APQ):

 

o633830288425536250.jpg

o633830288692567500.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвал съм всякакви филтри и не съм имал проблем. От доста време ползвам тези:

http://www.unico-filter.com/

защото ги взимам на супер цена и са си без грешка, ако попаднете на такъв не се притеснявайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- зле беше без филтър smile027

 

Това пък защо? Мойто старо магаре (карбуратор) без филтър беше като отвързано :)

 

Иначе за филтрона - има ментета, това е проблема. Лошото е, че всъщност не са ментета, а партиди предназначени за туземци....т.е. за нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е малко като въпроса които дискутираме с приятели често /доволен ли си от ХХХХ масло /

има доволни и Недоволни винаги ,но доводите са съмнителни ВИНАГИ :lol:

Преди години като си свалих масления филтър забелязах ,че клапана за /байпас на филтъра при запушване на филтриращия елемент/

се е отделил от корпуса и си дънка вътре /тоест нямам филтър / маслото е преминавало транзит от там

за това бях недоволен от тези филтри /не беше филтрон / с филтрона никога не съм имал подобни проблеми

препоръчвам ги на хората който искат евтини филтри /иначе ползвам МАНН/ но са доста солени и 100% без проблемни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Що си мисля, че най-важното за един филтър е максималния размер на преминаващите частици? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си боднеш спортен, който спира само по- големи камъни и врабчетата да не минават, забравяш за тези притеснения smile092

 

П.С. на Влади (verter) парчета филтър му бяха влезли чак в дросела след чипване и даване на газ с двата крака :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- зле беше без филтър smile027

 

Това пък защо? Мойто старо магаре (карбуратор) без филтър беше като отвързано :)

 

Иначе за филтрона - има ментета, това е проблема. Лошото е, че всъщност не са ментета, а партиди предназначени за туземци....т.е. за нас.

Защото нямам дебитомер, а само датчик за температурата на входящия въздух- смесите си ги бърка по неговите показания и от тези на двата детонационни датчика и температурата на охлаждащата течност.

Съответно като му вкарам повече въздух и сместа става бедна ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по-голяма очистителна способност има който и да е филтър- толкоз е по-непропусклив и обратно. Непропускливостта му също се влияе от запушване и съответно мръсен филтър е запушен и непропусклив. Ако ще да е Ман, ако ще да е Пурфлукс, Бош или Филтрон. Няма никакво значение.

Наличието на филтри е предвидено в настройките на мотора. Затова при мръсен или овлажнен въздушен филтър разхода се вдига понеже се ограничава достъпа на въздух. Ето затова и като се махне филтъра- достъпа на въздух се преувеличава и в мотора постъпва обеднена смес. Ето защо при това положение някои мотори, настроени да работат с бедна смес не се чувстват добре. В обратния случай сместа е преобогатена, дори мотора може да задави или въобще да не работи.

Качеството на маслените и горивните филтри в най-голяма степен се влияе от качеството или замърсяванията на ползуваните горива, масла и образуване на нагар и серни окиси в мотора. Марките също са без значение, изключая констукциите, при които в маслен филтър има по 2 или 1 клапани. Единият от клапаните е затова- като се запуши филтъра да може да пропуска масло по маслената магистрала без да е филтрирано.

При по-новите горивни филтри качеството има значение доколкото бързите им връзки да се сглобят с тези на горивните тръби без проблем. Конкретно за тоз случай нямам впечатление дали Филтрон са качествени или не са.

Цвета на използувания въздушен филтър се влияе само и единствено от запрашеността и гадостите на средата, в която се движи автомобила и в никакъв случай марката му няма значение. Затова експлоатиран в интензивен градски трафик възд. филтър може да почернее и на 2 х.км, и няма значение дали е Ман или Филтрон. Поздрави за всички колеги, които смятат, че цената определя качеството на филтрите. Да, опаковките на марките са по-скъпи. Според мен качеството има значение доколкото да се извърши монтажа на филтъра и конктрукцията му да удържи на предвидения за експлоатация пробег. Ако има мераклии да спорят с мен на таз тема държа да покажат по една диплома със спец. ДВГ, за да можем да си говорим на ти, но държа да се знае, че цената и марката нямат значение. Стита да не са произведени в някое китайско мазе или в наше или руско текезесе. По-горе са ми аргументите. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по-голяма очистителна способност има който и да е филтър- толкоз е по-непропусклив и обратно. Непропускливостта му също се влияе от запушване и съответно мръсен филтър е запушен и непропусклив. Ако ще да е Ман, ако ще да е Пурфлукс, Бош или Филтрон. Няма никакво значение.

Наличието на филтри е предвидено в настройките на мотора. Затова при мръсен или овлажнен въздушен филтър разхода се вдига понеже се ограничава достъпа на въздух. Ето затова и като се махне филтъра- достъпа на въздух се преувеличава и в мотора постъпва обеднена смес. Ето защо при това положение някои мотори, настроени да работат с бедна смес не се чувстват добре. В обратния случай сместа е преобогатена, дори мотора може да задави или въобще да не работи.

Качеството на маслените и горивните филтри в най-голяма степен се влияе от качеството или замърсяванията на ползуваните горива, масла и образуване на нагар и серни окиси в мотора. Марките също са без значение, изключая констукциите, при които в маслен филтър има по 2 или 1 клапани. Единият от клапаните е затова- като се запуши филтъра да може да пропуска масло по маслената магистрала без да е филтрирано.

При по-новите горивни филтри качеството има значение доколкото бързите им връзки да се сглобят с тези на горивните тръби без проблем. Конкретно за тоз случай нямам впечатление дали Филтрон са качествени или не са.

Цвета на използувания въздушен филтър се влияе само и единствено от запрашеността и гадостите на средата, в която се движи автомобила и в никакъв случай марката му няма значение. Затова експлоатиран в интензивен градски трафик възд. филтър може да почернее и на 2 х.км, и няма значение дали е Ман или Филтрон. Поздрави за всички колеги, които смятат, че цената определя качеството на филтрите. Да, опаковките на марките са по-скъпи. Според мен качеството има значение доколкото да се извърши монтажа на филтъра и конктрукцията му да удържи на предвидения за експлоатация пробег. Ако има мераклии да спорят с мен на таз тема държа да покажат по една диплома със спец. ДВГ, за да можем да си говорим на ти, но държа да се знае, че цената и марката нямат значение. Стита да не са произведени в някое китайско мазе или в наше или руско текезесе. По-горе са ми аргументите. :)

 

Можеше да поспорим за някои неща но понеже нямам дипломата която искаш и затова служебно печелиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има мераклии да спорят с мен на таз тема държа да покажат по една диплома със спец. ДВГ, за да можем да си говорим на ти , но държа да се знае, че цената и марката нямат значение. Стита да не са произведени в някое китайско мазе или в наше или руско текезесе. По-горе са ми аргументите. :)

 

 

Дипломи по ДВГ ми се намират ,но съм съгласен с теб :smt017

Спомняте ли си въздушните филтри за лада/москвич на "Гарант филтър овчаров"

по-бегло подобие на филтър не мога да си представя :lol:

в него имаше просто смешно малко филтриращ елемент

,но ти си написал те се причисляват към ТКЗС на НРБ

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтрирането като цяло е наука. Не мисля, че тук е мястото да се разяват дипломи, а трябва да се говори с аргументи. Пък всеки си избира кои аргументи да приеме и кои не. Това, че някой имал диплома мен лично не ме впечатлява, нагледал съм се на дипломирани, включително на себе си..... smile175

 

С което не поставям знанията ви под съмнение! Просто ви казвам, че ако държите да ги докажете, не става с диплома :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че една част от колегите няма как да поспорят с мен и никак и ни най малко бих желал да парадирам с каквото и да било но ще ви покажа една провокация, която ме накара да пиша толкоз дълъг пост. Не е много лесно да да се обясни на човек, който не познава азбуката как се пише примерно. Жалко е, че някои колеги след мен не коментират съществото на темата, а само някои части от предния ми пост като особено важни, които всъщност не са. Все пак не мисля, че съм написал кой знае какво при положение, че съм посочил аргументи- за някои това са елементарни неща. И не карам никого да ползува едни или други филтри, нали така. Всеки носи на раменете си собствената си глава и също разполага със собствените си пари.

 

То като погледнеш за какво служи филтъра може лесно да ти тане ясно какъв може да е проблема с марките и производствата им. Никакви проблеми не съм имал с Филтрон, нито пък с други марки- ползувам каквото има при масларите-общо взето всякакви. Впечатленията ми са, че се различават само по цени.

 

За съжаление това не е вярно, иначе нямаше никой да купува Ман, Бош и т.н....

 

Извинявам се за спама. Че съм най-нескромния, това и на децата е ясно. Ако съм нарушил правила- трийте на воля. Бъдете здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналният въздушен филтър за О2 в ЕураТек е на Filtron - изненадах се дори. След 6 м. употреба в Сф беше замърсен и отдолу, което виждам за първи път! Марката е гола вода, за тези пари се продава дебел австрийски филтър на Mahle в Ауто Плюс, който е несравнимо по-сериозен и никога не се цапа отдолу. На Filtron всичките им филтри са с едни тънки хартийки, грозно направени... евтиния отвсякъде. И опасни за здравето на двигателя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че се е оцветил отвътре не означава че е изпуснал въздух, съответно прах в мотора. Ако е бил скъсан или на кутията откъм вътрешната част на филтъра си намерил прах- може да имаш основание. Но това може да стане и при некачествен монтаж. Прах може да влезе и при недобро уплътняване с кутията, за което също качеството на периферията на филтъра има значение. Цвят отвътре на работил филтър означава разтворител във въздуха, в който е работил мотора макар и за кратко. Бил той и спрей автокозметика или само едно влизане в бояджийно да кажем за пастиране. Аз съм свалял Пурфлукс и Бош черни като катран, естествено оцветени и отвътре, но съм свалял и поне 5 бр. Филтрон като нови на по 10 х.км. Нито едното нито другото прави филтрите боклуци или би могло да бъде критерий за качество.

Боклук беше някво менте маслен, произведен не от филтърна хартия, а от нещо като домакинска или тоалетна. В контакт с маслото минал около 1000 км. и станал като гъба. Добре, че шофьора беше спрял веднага след светване на лампата. Те това евтино е опасно. Но Филтрон все пак е марка и то евтина за да бъде фалшифицирана.

Едно време съюза на слепите произвеждаше филтри за мототехника и автосервизи и те бяха с по-добро качество от овчаров. Какво да си говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз досега за 3 години със шкодата съм сменил 6 въздушни филтъра на двигател. Сменям ги на всеки 6 месеца, защото ги вадя безобразно мръсни. Явно е супер прашно там, където живея и се движа (Коньовица - център). Та 5 филтъра бяха Knecht/Mahle и само един, уж ОРИГИНАЛЕН - се оказа въпросният Filtron. Нито един Mahle не е пропускал мръсотия от вътрешната страна на питата. Филтрончето беше прашно и отдолу. Правете си изводите сами.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз потвърждавам мнението на колегата последния filtron който свалих беше пуснал мръсотия и беше тръгнал да се разлепя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.