Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пак проблем с паленето


momcheto_s_favorita

Recommended Posts

Проблема е следния: Върти и не дава никакъв признак на запалване. Знам, че това може да е от много неща, сменвах свещите и въздушния филтър и като чели всичко се нормализира... до преди малко. Не знам дали е възможно да е от кабелите на свещите, тъй като имам 2 чифта и с нито един от тях не ебава, а си палеше супер нормално. Да оточня, че е на газ, на бензин не съм я мъчил, че сигурно помпата е изгоряла или няма бензин и не ми се разправя да хвърлям още излишни пари. Давайте предложения от какво може да ми върти такива номерца.

 

Оффтопик: Ако има желаещи да дават 800лв и да е отнасят... за повече инфо ЛС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти с чукче ли си или с комутатор?видали при въртене дали има искра?не се отказвай от колата заради мижав проблем.Която и да е ще ти прави номера понякога,но при нас те са лесно разрешими. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С чукче е, да. Напоследък много пари отидоха по нея... много за мен, иначе не са нищо, но като ги нямаш.. и изведнъж да се появи проблем и направо се изядох от злоба. Разпитах тук - таме , насочиха ме за бобина, не давала правилен ток. Ставала и от Голф 2... Вие какво ще кажете по въпроса и колко горе - доло ще се изръся още, за да се снабдя с бобина нова или втора ръка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами виж сега,изненадва ме това,че делкото е с чукче.Все пак дори и карбураторен вариант да е,а не инжекцион,пак делкото е датчик на Хол и комутатор.Първо трябва да си сигурен в типа на запалителната уредба,след това да си сигурен къде е проблема и ча тогава вади от джоба пари.А ако системата е преправяна и е сложено делко с чукче(105/120 и компания) е друга работа,но възможните дефектирали неща пак са бобината,комутатора,чукчето,датчика на Хол в делкото или проблем по връзките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи вчера вечерта като излизах, беше топла още, смисъл не беше изтинала изцяло (по датчика за температурата гледах) и като тръгнах да е въртя отновно никакви изблици на запалване. Отворих капака размърдах кабела на бобината, който не видях на къде отива предполагам към динамото, ама не знам .. и след като го помръднах качих се и на четвърт оборот взриви. Да уточня че проблема ЗА СЕГА ми го прави само когато след като съм я карал и е си е вдигнала нормалната работна температура на мотора, е оставя за 15-20 минути и тогава се започва тежкото въртене... и за това лично аз остановявам, че е бобина, но не съм на 100% сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чели престана да го прави тоя проблем. От 5 дена насам нито веднъж не е отказала да запали. Навъртял съм и около 500км с много стартирания на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами виж сега,изненадва ме това,че делкото е с чукче.Все пак дори и карбураторен вариант да е,а не инжекцион,пак делкото е датчик на Хол и комутатор.Първо трябва да си сигурен в типа на запалителната уредба,след това да си сигурен къде е проблема и ча тогава вади от джоба пари.А ако системата е преправяна и е сложено делко с чукче(105/120 и компания) е друга работа,но възможните дефектирали неща пак са бобината,комутатора,чукчето,датчика на Хол в делкото или проблем по връзките.
И с датчик на Хол не е - през 1987г когато инже

нерите на Шкода са проектирали моторите 781.135/136 следвайки съвременните тенденции в развитието ( тогава ) на запалителните системи , избират магнитоелектрически датчик.

Тука казвам нещо с основание - промених бобината ( за транзисторен комутатор независимо от какъв датчик се управлява)

с такава на Денсо( съпротивление на първичната намотка 1 ом , съпротивление на вторичната 4,3 кома) и комутатора( също за

магнитоелектрически сензор ) на Бош за Пежо и Шкодака ми тръгна осезателно много по - добре.Формирането на характера на

искрата заиси на първо място от коефициента на трансформация на бобината и на второ от характера на управлението и.

Комутаторът и бобината с марката Магнетон за Шкода определено не са върха на сладоледа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш ли мултицет да премериш бобината?
Toше , мерил ли си действително бобина?Извинявам се за

въпроса , защото замерването само с мултицeт не дава пълна представа за работоспособността и.

А може и да сте мерили( дори като лабораторно упражнение), не сме говорили по въпроса. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.