Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тресене при спиране - О2 .


димон

Recommended Posts

Здрасти.

 

Аз нямам опит с фейслифтовите... На базовата (каквато е мойта) дневните светлини се активират с компютър и кабел, няма как да го направиш от копчето за светлините. И мисля, че и на фейслифта е така.

 

Ако искаш попитай колегата shaft от форума. Той мисля, че има фейслифтова и е активирал неговите. Ако каже, че става по същия начин както на базовата - ще ти ги активирам с компютъра, няма проблем (ако си от София де).

 

Иначе какво се е случило на твойта, че свети само единия фар - идея си нямам. Най-простото обяснение е че е изгоряла крушка, но ако не е... трябва да се търси причината.

 

Пускат се и се спират с комбинация на лостчето на мигачите (ако няма функционален максидот, както аз нямам)... Първо им трябва адаптация, обаче. Поне при мен ги адаптирахме.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как става това стържене направо на колата ? Поясни, че ми стана интересно.

Ето това бях намерил, но не съм ги ползвал колегата може да сподели тези при които е бил той: http://www.procutbg.com/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е този, но принципа е същия. Оня при който ходих е на Константин Величков, между Стамболийски и Тодор Александров. Не мога да кажа добър ли е или не, при мен колата се оправи. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма хитрина ! Това не го знаех ...А колко пари струва таковането на дисковете ?

На следващото ходене в Сф вероятно ще посетя някой такъв "стругар" ! :) Тук не вярвам да има такива уреди.

 

п.п. Каква дебелина приблизително свалят ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма хитрина ! Това не го знаех ...А колко пари струва таковането на дисковете ?

На следващото ходене в Сф вероятно ще посетя някой такъв "стругар" ! :) Тук не вярвам да има такива уреди.

 

п.п. Каква дебелина приблизително свалят ?

Е колко ще свали зависи от това колко е криво :)

Като пари- нещо като 30 или 50 лв май, но това беше преди година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом са се изкривили,пак ще се изкривят материала име е некачествен иначе цените са към 15-20лв бр някъде взимат и повече вземай нови дискове ATE или ZIMMERMANN ще решиш проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези, които предлагат в ЕТ по програма 4+ на цена 198 лв с вкл. монтаж каква марка би трябвало да са след като ги водят оригинални ?

 

п.п става дума за комплект -2 бр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма хитрина ! Това не го знаех ...А колко пари струва таковането на дисковете ?

На следващото ходене в Сф вероятно ще посетя някой такъв "стругар" ! :) Тук не вярвам да има такива уреди.

 

п.п. Каква дебелина приблизително свалят ?

 

Супер е. Взимаш един шабър,ако знаеш какво е и тръграш на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да направя следното : Най-близкият сервиз до мен е на 100км - в Горна Оряховица. Говорих с човека , каза че може дори само да ги премери с уреда дали са за стъргане и ако са да ги поостърже малко. Ако се оправи се изстрелвам в ЕТ за нови накладки за 100 лв и готово.

Колегите от Стара Загора дали знаят при тях имат ли такива уреди - стъргалки, че по-близко... ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо, ей сега вече ще кажеш. Щото аз все си мисля, че ако са криви дисковете ще ти вибрира и спирачния педал при натискане. А при теб такова нещо не прочетох.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не чука в педала грам ! Но другите колеги , които сменявали дискове казват , че и при тях не почуквало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами гумите ще сменям октомври. Това тресене не е фрапиращо. Може да се усети само от стар шофьор като мен ( =D> ). Така че ще покарам така и ще го разбера какво е . Излишни пари за даване нямам , пък и без това ръчкам почти само градско ... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Не чука в педала грам ! Но другите колеги , които сменявали дискове казват , че и при тях не почуквало.

 

Здравейте,при мен се чувства тресене във волана при 120-130км/ч,без да натискам педала на спирачката.И аз съм нарочил дисковете за престъргване,ама ще сменя гумите първо и ако не се оправи ,ще ходя при стругара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да сте се замисляли, че може да е от неравен път? Дори най-новите участъци на магистралата имат леки неравности.

 

Аз го забелязах същото леко вибриране при последното пътуване по магистрала в новите отсечки (Тракия). При по-рязко натискане от 140 до 120 се усеща вибрация във волана. При плавно натискане същата работа.

 

А по мой спомен от едно Мицубиши кабрио над 260 к.с., което имах възможност да покарам, с крив преден десен диск, имаше и вибрация в педала и то постоянно или поне докато се намали значително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно над това се замислям , понеже го прави да речем от 5 пъти - 3 пъти тресе, а 2 пъти спи и няма помен от тресене. Също така не мога да хвана логика горещи / студени дискове. Между другото накладките ми са на 65000 км и са почти на минимум, но скоро ще ги сменя , както и гумите и ако продължава тресенето чак тогава се впускам във филма "стъргане на предни дискове " . :D Тия дни ще меря и амортисьорите на тресачка ( заедно с годишния преглед).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на дисковете би трябвало да се прави след третия комплект накладки - което ще рече доста километри. Но нерядко се случва още на половината от първия комплект да почнат да правят проблеми - и да се наложи смяната им.

И могат да се покривят не само ако си я мил колата с горещи спирачки - а и ако си минал през дупка, докато си натискал спирачките. Тъй че още от времето на Ладите никак не беше препоръчително да спираш, докато минаваш през дупка.

А като говорим за Ладите - не се сменяха дисковете, освен мнооого рядко. Но и спирачният им път беше 40-45 метра при 80 км/ч. Докато при Шкодите той е 37-38 метра при 100 км/ч....

Биенето - ами нали има усилване, хидравлика. Това доста замазва нещата.

И друг съвет, преди да тръгнеш да ги сменяваш - вдигни предницата на колата - не много високо, но така, че гумите да не докосват земята - после тури отдолу едно яко дървено магаре, и дръпни ръчната, естествено, та да не тръгне нанякъде колата - и после свали гумите. И запали мотора, превключи на 3 или на 4 скорост - и ги виж дисковете дали бият. Да седне някой в колата, докато ти ги гледаш - и да натисне спирачката. Плавно, рязко..... и то ще се види. А може и да се чуе.

Светни и с фенерче - и ако видиш, че контурът на дисковете е размит при определена скорост - значи нещата са ясни, за смяна са или за престъргване.

А ако контурът не се размива, когато ги гледаш отгоре - значи не са те.

И още нещо, за което се сещам - защо не пробваш да почистиш челюстите, и да ги смажеш с графитна смазка?

Със сигурност не си ги пипал от доста време - а и те също влияят....

Та, това е, за което се сещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.