Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тресене при спиране - О2 .


димон

Recommended Posts

Днес моята колица ми поднесе следната тема за размисъл:

Да речем карам със 150-160 и намалявам рязко със спирачки. Воланът започва леко да трепти в ръцете ми....и когато скоростта спадне на 110 и надолу се успокоява. Педалът не спирачките не трепери грам !

При каране без ръце от 0 до 190 волана стои спокоен , държи право и т.н. При много рязко спиране не усещам биенето във волана , само при по плавно натискане на спирачките.

Веднага след полета посетих доверения гумаджия - нов баланс - 2 по 10 грама , но ефект нямаше . Интересно е , че да речем на някое от натисканията не бие въобще , но в повечето случаи усещам малката гадост. Гумаджията забеляза, че накладките ми са останали към 4 мм работна дебелина и изказа съмнение за тях. Колата е на 65 хил км. Дисковете почти нямат ръб дори и не съм карал на мивка с горещи такива. Щадена колица от всякакви таквиз неща... :)

Споделете мнения , знам че може да са дискове, тампони по предницата и др.подобни !!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то се почва от дисковете... Пък после се търсят други виновници.

 

Ако ти е жал да ги хвърлиш без доказателства за вина, можеш да ги пуснеш на стругар. Ако изхъркат на ножа... значи са те. Аз така бих направил, защото фабричните дискове са много здрави и е грехота да се хвърлят. Още повече, че явно кривината не е голяма, ако въобще са криви де...

 

Но на мойто бившо магаренце като се покривиха, баш така се държеше - вибрираше само от висока скорост с плавно намаляване. При рязко намаляване или намаляване при ниски скорости - нямаше проблеми... И се покривиха абсолютно без да знам що. Просто един ден се случи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eeeeeeee, надявах се да чуя нещо по-обнадеждаващо . Кък се изкривиха ей така, като до онзи ден им нямаше нищо, може и да не съм забелязал де !!!

 

p.p. и все пак се питам що не чувствам нищо по педала !? :-k Иначе чувствам и чувам с всичко и то по много \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще правя за сега , и без това ми е градска кола :) Ама то много компромиси взех да и правя на таз шкода ... smile096

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и това да е отговора. Преди 3-4 мес за пореден път (4-ти) сменях задните тампони на предните носачи. Този път заложих на БГ тампони полу-плътни за по 16 лв :oops: Пловдивско производство .

Може да са по-меки ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

п.п. ако са дискове според мен ще тресе винаги

 

И аз така си мисля, ама рекох да се допитам до хората . :D

Гумите са Goodrich G-grip . Почти нови са , но не ме кефят изобще. Много са шумни. Още на 20км/ч започва нискочестотния брум приличащ на тикане на трудовашка количка . След това към 100 започват едни виения и румоленета с постоянен ритъм . Кефът е гарантиран ! smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо,всичко е от годините,брат,какво да се прави и колите остаряват! smile049

Тебе колената не ти ли скърцат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eeeeeeee, надявах се да чуя нещо по-обнадеждаващо . Кък се изкривиха ей така, като до онзи ден им нямаше нищо, може и да не съм забелязал де !!!

 

p.p. и все пак се питам що не чувствам нищо по педала !? :-k Иначе чувствам и чувам с всичко и то по много \:D/

Не знам твоята количка на колко км е,но моята я взех на 93000 с току що сменени дискове.И на мен ми беше интересно защо са сменяни,но явно не карат по много.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо, нямате ли стругари там? От тия дето пилят на място върху колата? За 15 минути работа е и ще знаеш дали е от тях. Това само в случай, че са оригиналните, има много хляб още в тях и ти е жал да ги изхвърлиш де.

 

Мойте като ги бях позакривил, минаха ги на струга и повече никакви ядове. От какво се бяха огънали - пълна мистерия.

 

А там чакаха 1 човек с А6 почти нова и още един с лъскав Мерцедес за същата процедура. Оня с Аудито вика - дискове за 1000 лева купувам от Порше и се кривят като ламарина ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе... сигурно е от дисковете... Кога е нормално да смениш диск по принцип??? Аз нямам нито ръб, дебели са си, накладките имат над 8мм дебелина за изхабяване, колата е на 47 000км и я карам предимно градско - всичко си е оригинално. Просто ми е интересно, защото това не го знам...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо, нямате ли стругари там? От тия дето пилят на място върху колата? За 15 минути работа е и ще знаеш дали е от тях.

 

Има навярно, но къде е гаранцията , че стругара ще хване точно диска на струга , защото ако е малко накриво - язък за дисковете...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо, нямате ли стругари там? От тия дето пилят на място върху колата? За 15 минути работа е и ще знаеш дали е от тях.

 

Има навярно, но къде е гаранцията , че стругара ще хване точно диска на струга , защото ако е малко накриво - язък за дисковете...

 

Димонче бе... Аз така си мислех като тебе за стругарите, но като видях как стругар си върши работата!!! Е забрави да прецака диска - стругар с точно око, глади мазно и прави турбини - представи си там да направи грешка. В София имам стругар, когато се решиш - свиркай, ако искаш. Сваляме дисковете, слагаме ги на ножа, стават гланц и действаш.

 

Поздрави

 

ПП: Не вярвам да има опитен стругар, който да прецака диска, турбина, нещо фино и т.н, освен ако не си го ядосал smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същият проблем имах миналата година 1 към 1, но се усещаше силна вибрация и се чуваше шум дори. И това само в диапазона 120 ->100, никъде другаде. Дисковете бяха оригиналните с оригинални накладки в които си имаше доста живот. Просто ей така от нищото стана. Смених дисковете и накладките и всичкото тресене изчезна, преди това минах през 2 сервиза да я погледнат и не откриха нищо. Лошото е, че това тресене ми се струва пак се появява сега, но е много леко и трудно доловими, и предполагам, че ще сме сменят пак. Баща ми остана много учуден от това, че дисковете били консуматив, той никога не е сменял имаше 2 Лади и над 500к км, и Пасат с над 200к км и никога не е сменял дискове. Явно ги правят доста меки и чупливи като всичко друго по колите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм 100% сигурен , че са дисковете . Ще почакам до октомври и като сложа зимните гуми пак ще гледам. Все си мисля, че не може да са дисковете. Летните гуми са меки, времето е топло и може там да е проблема в комбинация с нещо по окачването ( тампон или нещо друго).

Ако е диск нали ще бие винаги - и на скорости под 100 км/ч , а такова нещо няма !!! :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е диск от 80 до 120 трябва да се усеща най-отчетливо, след това трябва да вибрира леко. Поне така беше на астрата... и един струг и стана перфектно. Ама там дисковете са били над 150 000км...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти.

 

Аз нямам опит с фейслифтовите... На базовата (каквато е мойта) дневните светлини се активират с компютър и кабел, няма как да го направиш от копчето за светлините. И мисля, че и на фейслифта е така.

 

Ако искаш попитай колегата shaft от форума. Той мисля, че има фейслифтова и е активирал неговите. Ако каже, че става по същия начин както на базовата - ще ти ги активирам с компютъра, няма проблем (ако си от София де).

 

Иначе какво се е случило на твойта, че свети само единия фар - идея си нямам. Най-простото обяснение е че е изгоряла крушка, но ако не е... трябва да се търси причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти.

 

Аз нямам опит с фейслифтовите... На базовата (каквато е мойта) дневните светлини се активират с компютър и кабел, няма как да го направиш от копчето за светлините.

 

Обърка темата , бе братчед ! smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, да .... и скапания интернет. Побърка ме днес, спира през 5 минути и глей кви щуротии правя!

 

А тук исках да напиша - Там дето аз си водих колата, стругаря ги стърже направо върху колата. Предполагам няма как да сбърка центъра така... Или поне при мен си заспаха след това, явно е нацелил центъра :)

 

Ако може да се трае - карай си ги така, ама ако ще ги хвърляш, а има матриал в тях, мини ги на струга ей тъй за проба.

 

Иначе да купиш читави дискове афтърмаркет си е ебати късмета в днешно време. Щом на едно приятелче Цимерман уж от доверен магазин се покривиха... ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.