Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia I тегли надясно при движение, дайте мнение


stenlius

Recommended Posts

Здравейте колеги, от 4-5 хил. км имам дразнещ проблем, надявам се с ваша помощ да го решим. Колата е от аватара, на 166 хил. км в момента, след смяна на предни амортисьори зимата започна леко да тегли надясно /със зимни гуми и железни джанти/ и това положение остана като сложих и летите джанти с летните гуми - предполагам, че не се дължи на гумите. На дълъг път за да карам направо, трябва да навия волана няколко градуса наляво, в противен случай си бяга постепенно в дясно... Мислех, че предницата не е регулирана след амортисьорите, затова вчера отидох на реглаж - оказа се че почти нямам за регулиране и не е от това. Човека ми прегледа окачването - всичко отдолу е здраво, каза че има крив носач или шарнир и затова тегли и това ще остане и след реглажа. Разбира се, остана - сега поне волана когато го държа е прав и колата върви направо, но ако го пусна се завърта леко вдясно и колата пак си тръгва натам. Диагностика ми предложи да взема 1 ляв шарнир да го модифицира леко и с него да регулира бягането - каза, че го е правил на VW и действало. Та какво мислите вие за това, както се изрази момчето "ще направя 1-2 циганийки мои и ще го оправим ако искаш", да се мятам ли или да се вкарвам във филма със смяната на детайл по детайл докато изчезне?

 

Сменени са всички тампони на предните носачи, напъваха ги със щангата и са здрави - на 10-15 хил. са.

 

Прилагам и стойностите от стенда, на фабията ми каза, че се регулира само сходимост.

 

af3ad79a5d7bt.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти е казал действай обаче да ти направи една разписка че се задължава еди какъв си ремонт за еди каква си цена да ти направи и да удари един подпис

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез амортисьори същите като старите ли са? Тампоните и лагерите наред ли са и правилно ли са монтирани? Спирачните апарати наред ли са нормално ли работят (задържане)

 

По дадените данни предницата е в добро състояние с лек проблем в надлъжния наклон който не би трябвало да влияе сериозно на дърпането. Нови гуми ли монтира след като смени всичко? Ако не си размени им местата и виж дърпането ще се проемни ли. Погледни за блокирал спирачен апарат. Минимално износване на едната гума от 1 мм даже може да окаже голямо влияние. Рейката ремонтирана ли е и имали луфт в нея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез амортисьори същите като старите ли са? Тампоните и лагерите наред ли са и правилно ли са монтирани? Спирачните апарати наред ли са нормално ли работят (задържане)

 

По дадените данни предницата е в добро състояние с лек проблем в надлъжния наклон който не би трябвало да влияе сериозно на дърпането. Нови гуми ли монтира след като смени всичко? Ако не си размени им местата и виж дърпането ще се проемни ли. Погледни за блокирал спирачен апарат. Минимално износване на едната гума от 1 мм даже може да окаже голямо влияние. Рейката ремонтирана ли е и имали луфт в нея?

 

Не са същите амортисьорите, старите не знам какви са били, аз сложих Monroe reflex, тампоните трябва да са монтирани правилно /колата е правена в Селтикон, верно са скъпчии, но ги гледах и мисля, че смениха всичко както трябва/ - нямам теглене, похлопване или нещо друго. лагери не съм сменял - предишният собственик като гледам също не е сменял, сменил съм спирачни дискове и накладки - нещо което пропуснах - апаратите ми ги регулираха и според мен работят също нормално - минах и на преглед по нормалният начин :).

 

СЛед като смених си карах със зимните гуми и джанти, с които беше колата и преди това. 2-3 месеца с тях, после сложих летни гуми 2-ра употреба + лети джанти - грайферите бяха на едно ниво 7мм, мерихме ги, балансирани и им сменяхме местата 3 пъти - гумаджията беше доста точен и си игра да нагласи всичко до колкото може да е перфектно балансирано. Рейката не е ремонтирана, според мен усещам лек луфт като въртя леко волана.

 

А ти провери ли в оторизиран сервиз?

Не съм, мислех и да я карам в Еуратек, но не съм убеден в тяхната компетентност за такива пипкави неща, различно от - сменяй носачи/преден мост ;). Ако се наложи ще я закарам и там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

И аз имам същия проблем. На мен ми казаха че е било крива полуоска, вследствие на падане в голяма дупка, не можело да се оправи... (мнение от Еуратек). Но сменихме гумите и се пооправиха нещата, но пак има лек луфт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГУМИ

 

Аз имах същия проблем и се оказа от крива гума.

Размени предни със задни за да си сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.