Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Купувам нов RS. 170 или 200 коня?Моля за мнения.


BlueRadiotherapist

Recommended Posts

Готов съм да поръчам РС Октавия.Очите ми останаха по нея във Варненския шоурум.Там е дизелова,но се колебая за бензиновия вариант.Казаха ми,че ще чакам от 3 до 6 месеца.

Моля ако има собственици на такива да ми кажат реално какъв е разходът и на двете.Шум на двигателите,надежност и усещането за спортна кола.Има ли сериозна разлика в гъвкавостта на двигателите.Цената на обслужване ,каква е ориентировачно?Ще бъде с 5 години гаранция и до 100 000 км.Аз за този период,дори не мога да ги измина.Лансерът,който продавам сега е на 5 години на 45 000км.До сега дизел не съм карал.Лансерът ми е бензин 98 коня,предната Нисан Примера бензин 150коня 2000кубика 16валви.

Със сигурност ще взема РС,но проучвам подробно двата варианта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами разхода по каталог е 5.7 дизел / 7.5 бензин, при каране също по каталог.

Ако ги понастъпваш дизел-а да вдигне до към 8-9/100, докато бензина 10/100 ги минава от раз.

Облсужването е горе-долу идентично (масло, филтри), все пак ще е нова кола, плюс че ще има и 5 г. гаранция, което не е малко.

При положение, че плануваш за тези 5 г. да минеш 50-60-70 хил. км, няма какво толкова да износиш.

Друг е въпроса ако ще я взимаш да се пускаш по разни гонки и подобни, но тогава незнам дали изобщо ще ти признаят гаранцията.

Дизелът има и по голям въртящ момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щом навърташ толкова малко километри на година - няма голям смисъл от дизел, освен ако не се кефиш на по-големия въртящ момент. Бензиновата е по-мощна и доооооооооста по-тиха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията.Не виждам как да ги пробвам,след като не ми предложиха тест кола.Гледах филмчето в дейли моушънс и видях,че на старта бензинът зраво изряза дизела.При линейна скорост и на двете от по 100 км в час,когато подадоха газ двете набраха едновременно в първите 6-7 секунди,после бензинът пак се набра повече.Ще поръчам единия вариант със сигурност.Филмът е на чешки и нищо не разбрах.Бензинът би трябвало да е по-безшумен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко пари се вързват 2-та варианта ?

В момента в Еуратек има дизелова + няколко допълнителни екстри за 42 300

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За такава кола....АМБИЕНТЕ, трябват доста допълнителни екстри да има.

 

Шкода за БГ са си направо ](*,) !

РС да е амбиенте и да няма ел огледала, задни ел. стъкла и макси дот. И това за кола 2012......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, верно, за огледалата си прав.

 

Няма задни ЕЛ.СТЪКЛА, МАКСИ ДОТ, ТЕМПОМАТ, все неща които конкуренцията предлага!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко пари се вързват 2-та варианта ?

В момента в Еуратек има дизелова + няколко допълнителни екстри за 42 300

:smt017 Толкова ниска цена за RS не съм виждал. В цената влизат:

Темпомат

add

MAXI DOT дисплей

add

Алармена система с обемни датчици

add

Предни и задни електрически стъкла

add

XDS with ESP incl. ABS, EBV, MSR, ASR, EDS, MBA and DSR

add

Стандартно оборудване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не виждам КЪДЕ я видяхте тази цена.

 

Че имала темпомат/задни ел стъкла и макси дот???

Това в листата са едни 800-850лева екстри.

 

И ко става- ако се намали цената и от 46760 ли колко беше с 10 % (КОЕТО ПРИ ДОГОВАРЯНЕ ЕУРАТЕК ВИНАГИ ПРЕДЛАГАТ КАТО ОТСЪПКА ЗА РС). Да не кажа, че сега при тези 20 години и отстъпка от 20%, трябва да се КРЪНКА ПОНЕ 15 % отстъпка от ЕТ-МИШОЦИ!

 

И какво излиза- 46760-10% (4676)=42084 + екстрите 324 ли ко беше там- абе айде 3х300=900- какво става крайно?

42984- И КАКВО И Е ХУБАВОТО НА ЦЕНАТА???

 

Винаги съм гледал конкуренцията. ОК- сеат имат нов модел, но тяхния ЛЕОН КУПРА Р е с 265 коня- макси дот, темпомат, пълен ел пакет и тн.

И от тази цена правят и прилични отстъпки или подаръци! И кво става- с един ксенон и металик ( пак цената му ще дойде с малко по-малко от октавията (цвят металик за октавията черен НЕ СЕ ПЛАЩА)

http://seat.bg/brands/Leon/prices/

ИЗВИНЕТЕ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ися,

 

Я да те питам как сравни Купра и Октавия? По-скоро бих сравнил Сеата с Фабията. По си пазват по размери и возия smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BlackPearl + 1

 

PRR - Леона,Октавията и А3 са на една база - Голф. Логично е да ги сравняваме. Това, че Шкода са осигурили малко повече вътрешно пространство, не ги качва в по-горния клас. Апропо возията на Октавията с нищо не е по-добра от Леона или Голф МК5. А за комфорта на О2 пък можем да изпишем....

 

Не си вади изводите на база 1-чката, тя е друга бира. Може да съм шкодаджия, ама на черното - бяло не мога да кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, Цецо ти е отговорил.

 

Шкода Фабия- Сеат Ибиза

Шкода Октавия- Сеат Леон

 

По тази логика: Октавия с Пасат ще я сравниш, а тя си е чист ГОЛФ!

(Пасат- Супърб)

Айде тогава: сравни Голф и Леон- ще останеш изненадан какво предлага Леона!

 

Сега, съгласен съм , че гледаш чист хечбек спрямо седан (размери)/лифтбек и виждаш разлика, ама не е точно така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е същия клас, но всичките му размери са по-малки, а като капак визията му е безкрайно преходна. След 5 години (то за мен и сега де) ще се приема като поредната издънка (пак лично мнение). Да не говорим, че където съм се качил на Сеат на 150к км вътре всичко му дрънка. Ама то няма безплатен обяд. Плащаш по-малко ... и получаваш по-малко smile049

 

А по темата - при малкото килиметри които се споменават като пробег си плаче за бензинова RS-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, цената е точно 2 пъти по-ниска от S3, което е със същия двг.

Все пак предпочитам купето на Октавията + тоя матор + 4х4 :D ...ама няма да стане, щото тогава кой ще си купи S3 :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, не си се качал май в Леон (нов модел) явно. Както и да е!

 

Визията си е много хубава- въпрос на вкус. Единствен недостатък е "грозната" централна конзола.

 

Стефане, ако си следил цените на Сеат......щеше да видиш как процедират те, как процедират МИШОЦИТЕ от ЕТ.

 

Леонът като излезе беше 49, намалиха го на 45590, после след като мина 1.5 година след излизането му стана 42590 ,.

Сега, не знам защо пишат 46 и намален на 39, ама.....тяхна работа. Все пак излиза нов модел на Леон!

 

А Шкода....и 100години да минат- все същите тъпи цени ще ти държат. И оня гашо дето се занимава с продажбите.....ще ти вика: Ама това е специална кола (АМБИЕНТЕ, много е специална), за това държи цена :) . А фабията РС като е много специална 2ката, защо я ПУСКАТ (ПУСНАХА) с 15% надолу, а? Амииииии...............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато има кой да им плаща тия луди пари, що да не ги продават на тия цени? Не е луд тоя дето яде баницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато има кой да им плаща тия луди пари, що да не ги продават на тия цени? Не е луд тоя дето яде баницата.

 

+1, много си прав колега.

по темата, няма да навлизам в диалог между двете RS-ки, аз бих взел бензинова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато има кой да им плаща тия луди пари, що да не ги продават на тия цени? Не е луд тоя дето яде баницата.

 

+1, много си прав колега.

по темата, няма да навлизам в диалог между двете RS-ки, аз бих взел бензинова.

 

Ако мен не ме бърка примерно разхода и аз бих взел бензинова... Защото ще е 2 пъти повече грубичко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си близо до Русе - заповядай на един тест драйв на дизелова РС. Това което са ти писали по-горе за разхода - не е особено вярно. Аз лично по-висок разход от 7,5 извънградско не съм качвал - това ми е максимума - при много душманско каране. При спокойно каране - извън града нормално е 5,5-5,7 - а при икономично - около 5 л/100 км/ч.

 

За бензиновия мотор - може и да има малко повече мощност - но тя е при много високи обороти - съответно при много висок разход на гориво. При дизела мощност има много на ниски обороти - където разхода е нисък.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХахАХах, най-сетне някой да напише в тази тема нещо, което би могло да бъде полезно при избора на колегата. s_flag :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят глас е за бензиновата версия!

От TSI двигателя ще останеш приятно изненадан!Покарай някоя тестова да добиеш реална представа!Като цяло са и икономични при нормално каране и при твоя годишен пробег няма да сбъркаш с избора!

Друго си е и като го настъпиш да ти изреве бензиновото гласче,а не трактора! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.