Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

A 4 2.0тди 200+


bega4kata

Recommended Posts

Колата не е Шкода,но е интересна като проект,и собственика е фен на Шкода и Шкода клуба :)

Направихме и хибридно турбо по мой патент,написах и софтуер според него.Не съм правил снимки по изработката на хибрида,защото вече съм го показвал това.Махнахме катализатора ,на негово място -даунпайп.След ремапа на налягане 1.7 холд,доста се вдигна температурата на входящия въздух.Трябваше да се смени колера с челен.Но понеже момчето е виждало как изглежда като сложим челен колер-/виждат се преправянките,поизрязва се тук там броня ,решетки и др./ не искаше да се вижда това и да се разваля фасона на Аудито.ЗА ТОВА ПРЕМИНАХМЕ КЪМ ВАРИЯНТ Б -2КОЛЕРА ПОСЛЕДОВАТЕЛНО.

Този модел Ауди с 2.7 и 3.0 тди са с 2 колера,но са по-малки от тези с които направихме колата и освен това са с двойни тръби и нестават.Трябва също да се смени и долната греда с такава с двойна тръба за турбопът.НО ОСНОВНИЯ ПРОБЛЕМ Е ,ЧЕ ЩЕШЕ МНОГО ДА СЕ ЛАГНЕ КОЛАТА С ТОЛКОВА ДЪЛГИ ТУРБОПЪТИЩА.

Поставихме друг колер,преправихме и поставихме планка за захващане,намерихме подходящи маркучи за турбопътища ,набавихме и нужния дефозиор.Всичко стана като заводско и колата не малее в жегите вече.

п.п.маслото което се вижда е от това че е свалена маслоотичащата тръбичка на турбото :)

post-2454-138453405371_thumb.jpg

post-2454-138453405382_thumb.jpg

post-2454-13845340539_thumb.jpg

post-2454-138453405395_thumb.jpg

post-2454-138453405398_thumb.jpg

post-2454-138453405401_thumb.jpg

post-2454-138453405404_thumb.jpg

post-2454-138453405406_thumb.jpg

post-2454-138453405409_thumb.jpg

post-2454-138453405419_thumb.jpg

post-2454-138453405422_thumb.jpg

post-2454-138453405428_thumb.jpg

post-2454-138453405431_thumb.jpg

post-2454-138453405434_thumb.jpg

post-2454-138453405436_thumb.jpg

post-2454-138453405439_thumb.jpg

post-2454-138453405456_thumb.jpg

post-2454-138453405459_thumb.jpg

post-2454-138453405462_thumb.jpg

post-2454-138453405464_thumb.jpg

post-2454-138453405467_thumb.jpg

post-2454-13845340547_thumb.jpg

post-2454-138453405474_thumb.jpg

post-2454-138453405476_thumb.jpg

post-2454-138453405479_thumb.jpg

post-2454-138453405482_thumb.jpg

post-2454-13845340549_thumb.jpg

post-2454-138453405493_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра!

 

Дотук добре, но не би ли показал и софтуера ! :D

:smt017

 

И к'воооо си мислиш, че ще разбереш там? smile001 Софтуера е само за манЯци!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер! Какво следва?

smile091 Ами какво да следва....само газ :)

собственика ще решава.....спирачки,джанти,генерецийка,по-голям ротор на турбото....или още по-голямао турбо,валове,разпръсквачи,нитро системка,портване на главата,махане на климатика,седалките,стъклатаи ел механизмите,гредите под броните,изрязване на пода на багажника,надупчвание на ламарините, и т.н. smile091-Искрен накъдето е тръгнал smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile091-Искрен накъдето е тръгнал smile001

 

Искрен за това сега си кара баничарката. От много тръгване....... Ама пак ще съм :evil: в най-скоро време!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петре, айде, миряса ли най-накрая?

Семкаджийте ти пълнят главата с глупости, спичаш се, питаш....пък после разправяш, че аз съм бил професор! [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запознах се със Сами преди година и половина. Беше ми препоръчан от един приятел и останах доста приятно изненадан ! Извърши доста операции по колата- всички от които успешни. Удивен съм от майсторлъка и тертипа с който заедно с бат Васка решават всеки проблем. Направи ми хибридно турбо и чип. Колата тръгна по уникален начин. Нищо общо със старата,тежка кола ! Махнахме катализатора. Следващата стъпка беше слагане на още един кулер. Колата се промени тотално. Няма значение,че навън е 40 градуса,колата се спуква да върви. С нея съм бил ауди 3.0 тди, бмв 330д, 325и и 328, за ауди 1.8 Т и астра гси изобщо няма да говоря. И още една кола,която не споменавам на последно място (чесно да си призная не вярвах,че ще я бия но BlackPearl - Искрен ми каза,че ще я смачкам и така и стана) Мазда CX-7,която е битурбо,мапната около 260 коня. Разходът ми е доста нисък,при нормално каране е 4. Не лъжа 4 е :) при натискане е 6-7-8,зависи колко натискане :D . Искам да благодаря мнооооого на сами. Направи ме един щастлив човек,който с кеф си пали колата и раздава газ докрай ! Благодаря ти Сами и естествено искам да благодаря и на бат Васка. Без вас нищо нямаше да бъде същото!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходът ми е доста нисък,при нормално каране е 4. Не лъжа 4 е :) при натискане е 6-7-8,зависи колко натискане

На таблото ли е 4 или на колонката като зареждаш ако е наистина 4 ме подтисна smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходът ми е доста нисък,при нормално каране е 4. Не лъжа 4 е :) при натискане е 6-7-8,зависи колко натискане

На таблото ли е 4 или на колонката като зареждаш ако е наистина 4 ме подтисна smile048

 

Че и мен подтисна :) Верно 4 ли е разхода извънградско при икономично каране ? Аз под 4,5 не мога да смъкна, и то с много лигавене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходът ми е доста нисък,при нормално каране е 4. Не лъжа 4 е :) при натискане е 6-7-8,зависи колко натискане

На таблото ли е 4 или на колонката като зареждаш ако е наистина 4 ме подтисна smile048

 

Сигурно по табло. Моята на таблото показва 7 на колонката 9.... :evil: Извинявам се за спама но няма как да гори това дизелово прасенце по малко от дизел с роторна помпа извън града нали...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че и мен подтисна :) Верно 4 ли е разхода извънградско при икономично каране ? Аз под 4,5 не мога да смъкна, и то с много лигавене.

 

С тая кола, с тоя сетъп - 4 на сто среден разход може да се постигне, само ако се хвърли от високо :) Но реално около 5 е напълно постижимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходът ми е 4 ,показвах и на Сами,даже на табло беше 3.5. И да,засичал съм на колонка доста често,а за разход 5- той ми е обичайния,който не вярва го качвам от Добрич до Варна и обратно,ама той плаща smile027 smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че и мен подтисна :) Верно 4 ли е разхода извънградско при икономично каране ? Аз под 4,5 не мога да смъкна, и то с много лигавене.

 

С тая кола, с тоя сетъп - 4 на сто среден разход може да се постигне, само ако се хвърли от високо :) Но реално около 5 е напълно постижимо.

 

 

Колата ми преди харчеше повече,след доработките на Сами,ако не се дава много газ колата харчи с около литър по малко, сам си отговори. И още нещо- педала до половина е със заводски настройки. Ако искате питайте него,той да ви дообясни,но разходът и вървежът са факт !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не замесвай Сами, той не е алхимик :) И не се впрягай, питай го, той ще ти разясни някой заблуди, в които изпадаш.

 

Колата е на 6, поздравления!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не замесвай Сами, той не е алхимик :) И не се впрягай, питай го, той ще ти разясни някой заблуди, в които изпадаш.

 

Колата е на 6, поздравления!

 

 

Няма да споря в какви заблуди изпадам и колко ми харчи колата. Грешка направих,че тръгнах да казвам изобщо,както и да е. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не е грешка, просто не се връзвай на подобни реплики.

Темата ти е много интересна даже.

Аз също съм тръгнал по твоя път. Сами ми е обяснил по тел. какво и как, само трябва да намеря време, че не е за 1-2 дни работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не е грешка, просто не се връзвай на подобни реплики.

Темата ти е много интересна даже.

Аз също съм тръгнал по твоя път. Сами ми е обяснил по тел. какво и как, само трябва да намеря време, че не е за 1-2 дни работа.

 

 

Успех ! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходът ми е 4 ,показвах и на Сами,даже на табло беше 3.5. И да,засичал съм на колонка доста често,а за разход 5- той ми е обичайния,който не вярва го качвам от Добрич до Варна и обратно,ама той плаща smile027 smile021

Разхода който ми показа беше 4.5.Бат Васка като я кара до града вдигна на 4.7. От Добрич към Варна е постижим разход 4.7,но 4.....обърка се май ;) Колата ти неможе да гори по-малко след ремапа при леко каране.Просто ще гори като заводска при 50% натоварване.Дори няма как да ти дойде икономия от предварението на впръскване,защото го променям след 30млг. впръскване с интерполация на коята процентите в началото са много ниски-около 2.

п.п.Но за хубавото вървене си прав.Добре се раздава Аудито.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Браво на Петър за мерака и браво на Сами за положените усилия.

 

На лято идвам на гости да се повозим \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.