Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За дневните светлини в другите страни - малко статистика


stivi797

Recommended Posts

Тя и твойта реакция е 110% българска :)

 

Трай, шът - кат ви казвам ша слушате, киртаци такива! Няма да мислите, няма да говорите - ша изпълнявате и ша траете... Мозък седнали да ми ръсят...

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    18

  • The Best Forman

    8

  • simichoil

    8

  • martines -13

    8

Най-много писали в темата

Всеки нормално и трезво мислещ човек може да разсъди и без да има статистически изследвания или проучвания - може да прецени дали ще навреди или ще има положителен резултат от тези фарове. Аз лично не виждам как може да навредят ( изключвам повишаването на разхода с нечуваните и непосилните за нашите джобове 50-60 гр / 100 км) тези фарове. Единствено биха помогнали !!!

Плюсовете са много повече отколкото минусите. Вие намесихте късогледство, далекогледство, фокусни разстояния......простотии всякакви. Дори и един плюс да има повече отколкото са минусите - пак си струва. Все пак говорим за нас самите - за нашата сигурност, за нашите деца и т.н.

 

110 не, ами 200% ми е реакцията такава, защото според мен плюсовете са повече отколкото минусите. Това е най-важното. За една камара глупости си даваме парите всички - а едни крушки видиш ли много скъпи. Всички тук ( с малки изключения ) караме с по-висока от определената скорост извън града - което ни бърка в джобовете заради по-високия разход на гориво, но никой не се оплаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За теб всички чужди доводи са ....простотии всякакви....

 

Но ако искаш нека систематизираме доводите - ЗА и ПРОТИВ:

 

1. ЗА - колата се забелязва от по-далечно разстояние. Въпреки всички условности съм склонен да се съглася.

2.... неприятното е, че аз не намирам повече доводи ЗА, ако имате... давайте ги.

 

1. Против - увеличават разходите за гориво.

2. Няма недвусмислена статистика доказваща намаляване на катастрофите след въвеждането им.

3. Влошават преценката за разстояние на отсрещния автомобил.

4. Не са въведени почти никъде в Европа на нашата географска ширина. В Австрия даже са отменени.

5. Използването им в градски условия е АБСОЛЮТНО безмислено в светлата част на деня.

6. Ако се спазват ограниченията на скоростта, времето за реакция, даже и в преходните моменти ден-нощ е абсолютно достатъчно.

 

Ако някой нарушава ограниченията за скоростта и кара по - бързо, не мисля, че всички трябва да се грижат за неговия комфорт и да си палят фаровете, а просто той трябва да бъде накаран да се движи по правилника, за което лечението е глоби, камери, глоби и така докато се научи.

 

Нека ако спорим да е като бели хора - доводи срещу доводи. А, че ония МАЛОУМНИЦИ отгоре във властта от доводи, статистика, изследвания не се интересуват ми е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре, с какво биха ми помогнали включените светлини ако карам с 80км/ч при ограничение 50км/ч в града при перфектна видимост?

не е ли по-добре вместо да карам със включени светлини да спазя ограничението?

въобще, защо трябва да ги включвам в града?

 

същата ситуация но на магистрала, ограничение 130км/ч а аз карам със 150км/ч - тук с какво ще ми помогнат светлините?

ще ми подобрят реакциите ли?

 

магистрала, на среща идват една след друга 2 две коли, първата е със включени (втората няма значение) - резултат не виждаш втората кола

тук, включените светлини с какво ми помагат?

 

както и да е, без лоши чувства smile027

 

п.п. Цецо75 много добре го е казал в горния пост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За теб всички чужди доводи са ....простотии всякакви....

 

Не всички - има много чужди доводи които уважавам и приемам. Но има и много глупости изписани.

 

Но ако искаш нека систематизираме доводите - ЗА и ПРОТИВ:

 

1. ЗА - колата се забелязва от по-далечно разстояние. Въпреки всички условности съм склонен да се съглася.

2.... неприятното е, че аз не намирам повече доводи ЗА, ако имате... давайте ги.

 

Ми т.1 след себе си води няколко огромни плюса - които мисля са достатъчни.

 

1. Против - увеличават разходите за гориво.

 

Пълни глупости - ако с толкова се повиши разхода на гориво (50-100 мл / 100км) - да Ви имам и разбиранията. Спирайте си музиката и всичко де що има консумация по тази логика. ЗА сравнение - запалете си колата, дайте на моментен разход и гледайте колко показва със и без фарове разхода. В движение колата си произвежда достатъчно ток за да захрани и фаровете - стига с тези глупости за горивото. По тази логика - ако си карате колата денем ще ви гори по-малко отколкото ако я карате нощем. smile175

 

2. Няма недвусмислена статистика доказваща намаляване на катастрофите след въвеждането им.

 

И понеже няма такава, не може да се опита и да се види какъв ще е резултата, така ли ?

 

3. Влошават преценката за разстояние на отсрещния автомобил.

 

Няма недвусмислена статистика доказваща горното твърдение - и лично на мен не ми е по-трудно да преценя на какво разстояние е колата ако е с пуснати светлини.

 

4. Не са въведени почти никъде в Европа на нашата географска ширина. В Австрия даже са отменени.

 

И понеже не са въведени никъде - това автоматично означава че и тук не трябва. Да но в нормалните държави - има култура на движение и сумрак ли е - всеки е на фарове. А тук - всеки гледа да пести от крушки и жули на тъмното без фарове. Аааааааааа то се стъмнило - я чакай да ги пусна.

 

5. Използването им в градски условия е АБСОЛЮТНО безмислено в светлата част на деня.

 

Това може би е единствено вярно и смислено нещо което написа.

 

6. Ако се спазват ограниченията на скоростта, времето за реакция, даже и в преходните моменти ден-нощ е абсолютно достатъчно.

 

Ако някой нарушава ограниченията, не мисля, че лечението е палене на фарове, а глоба!

 

Да но никой не спазва тези ограничения - и в случая - пуснатите фарове малко или много пак помагат повече от колкото вредят.

 

 

Нека ако спорим да е като бели хора - доводи срещу доводи. А, че ония МАЛОУМНИЦИ отгоре във властта от доводи, статистика, изследвания не се интересуват ми е ясно. Е аз като негър ли споря ???? smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симич, няма да се получи, аз се отказвам.

 

smile159

 

Абе и аз тъкмо си мислех как повече няма да пиша в тази тема - ама ей на. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

глупаци те го приеха от вторник на фарове докато пожълтеят стъклата и на нощно каране не се вижда нищо smile091 smile048 smile096

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3. Влошават преценката за разстояние на отсрещния автомобил.

 

Няма недвусмислена статистика доказваща горното твърдение - и лично на мен не ми е по-трудно да преценя на какво разстояние е колата ако е с пуснати светлини.

 

Мисля че е доказано че кола с включени фарове се възприема по-близо, сравнено с кола с изключени фарове. А за добрата преценка има значение само опита

 

п.с. някой от София с кабел да съдейства да активираме дългите като дневни на нашата Октавия 2?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да ги активирам, ама тая седмица незнам дали ще успея на НИМ. Откога влиза в сила?

 

П.С. А защо дългите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дългите много по-рядко се ползват, а и ще са на 30%. Като цяло крушката за късите ще си остане пак със същия животец.

Аз на НИМ сигурно няма да мога да дойда, че се прибирам тогава. Ако си свободен неделя вечерта или понеделник вечерта да дойда направо при тебе да не ти губя много времето?

 

п.п. казаха от вторник че влиза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може дългите, късите или фаровете за магла, няма опция за дългите.

 

Гласуван е закон, следователно трябва да се спазва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има едно устроиство дето светят дългите на по ниска консумация и глупавият полицаи не разбира че не си по правилата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма опция за дългите.

май си прав, тогава ще е през късите. За халогените ме е страх да не се заяждат, че нали са забранени по принцип през деня

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@iavkata, контролиращия орган е първият който трябва да спази закона! В едно гражданско общество, каквото претендираме да сме (ама не сме, но това е друга тема), контрола на държавните институции, в това число на Полицията, е в ръцете на гражданите. Т.е. ако ме спре полицай с патрулка без запалени светлини, то задължително ще го опиша в акта. В крайна сметка не може да ме санкционира някой който е в нарушение [-X

 

И какво като го опишеш в акта? Ше му развалиш ракията вечерта или ше му накривиш фуражката? smile175 Ти ше си платиш като поп, а оня си е цар и господар. Вече наистина няма да пиша в тая тема, отде тръгнахме, докъде стигнахме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дългите много по-рядко се ползват, а и ще са на 30%. Като цяло крушката за късите ще си остане пак със същия животец.

Аз на НИМ сигурно няма да мога да дойда, че се прибирам тогава. Ако си свободен неделя вечерта или понеделник вечерта да дойда направо при тебе да не ти губя много времето?

 

п.п. казаха от вторник че влиза

 

Ще ти пратя телефон на лични и ще го измислим някак. На дълги май наистина не можеше, само на къси и мъгла. Аз поне си го бях направил на къси на 50%. Ама ще пробвам и на 30%, ако не прилича много на свещичка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бързат мамка им. Да не изпуснат летния трафик... На правешкия половинката явно си е харесала по скъпа почивка за това лято.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не от 6 -ти или от 13 -ти ... сигурно е от вторник , та да бъде сведена заповедта до личния състав на понеделнишки развод :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде от 07.08.2012 целогодишно на къси или дневни светлини 24ч.в денонощието!!!

Е как???

Поредната мярка свързана с безопасността...или повод за санкций.???

Май ми се ще,че е вторто. Тея идиоти,ако беха загрижени за нашата безопасност биха наблегнали на по-

съществени мерки. Примерно ...липсващи пътни знаци,маркировки,дупки по пътищата и т.н..

Ама тъй е по-лесно.Забравяш светлините и хоп...пееесе кинта фишче smile150 Щото ..нали сме скандинавска страна и нищо са невиди smile091

Май цялата работа упира до това как да пълним хазната,колкото и грозно да звучи smile091

Мен лично нищо немое ме очуди ,което се случва на Територията.Явно 23 г, преход са ми достатъчни които видях. smile049

А сега въпросТ към сички Вас :!:

 

Ако по време на движение изгори ената крушка на колата ми, милиционерите ме спрат в този момент,пък за имам резервна крушка и я сменя пред тях- ще ме линчуват ли с фиш ли акт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смениш изгорялата крушка пред тях нищо не могат да ти направят! По-скоро не би трябвало, но винаги могат да си изсмучат нещо от пръстите...

 

Така, по темата: Аз лично съм твърдо ЗА дневните светлини. Винаги карам със запалени фарове. Донякъде съм съгласен, че не са съвсем удачни в града, но монетата има и друга страна. Тези, които карат без светлини влизайки в тунел, подлез и т.н. колко от тях си включват светлините - сигурно под 10%, да не говорим за мъгла, дъжд, свечеряване и др.

Обаче тук стана голяма караница, за глупости според мен, защото дори и един човешки живот да бъде спасен ще си заслужава, а ако този живот е вашия!!! :-k

Но много хора им е проблем ЗАВИШЕНИЯ разход на гориво 20-30-50 мл./100, обаче никой не мисли че тез милилитри ги издухва за едно бързо изпреварване на тир примерно, никой не си излючва климатика в жегите, защото и той вдига разхода, ами музики по 500-1000W надути до дупка, обаче те не са проблем нали. Но 2 крушки станаха голям проблем!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но много хора им е проблем ЗАВИШЕНИЯ разход на гориво 20-30-50 мл./100

Не съм съгласен с тез милилитри ... моите коли го вдигат с до 2л/100 км в града , отделно алтернатора дърпа до 4 к.с. от мощността на двигателя , когато те са 100+ няма проблеми , ама когато са 50+ си е проблем , особено на дълъг път .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай DRL и ги пускай на 30%, спасение от управленската тъпота в следващите 100 години не се очертава :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво , тъпо е да се вадят някакви клишета от задния джоб и да се размахват пред лицата на хората и едва ли не да се изкарва панацеа една такава тъпотия за всички проблеми , които са на пътя ... е няма да ги решат , просто ще се возим и ще си светим в очите , а тез дет летят и в града и по магистралите пак ще си летят .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.