Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За дневните светлини в другите страни - малко статистика


stivi797

Recommended Posts

Слагай DRL и ги пускай на 30%, спасение от управленската тъпота в следващите 100 години не се очертава :)

 

За по-тъпите като мен, някой ще разясни ли какво е туй нящо DRL, и как точно да накарам фаровете на Голфа на жената да светят постоянно, щото тя каквато ми е п/шматка ще стане основен спонсор на КАТ ...........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    18

  • The Best Forman

    8

  • simichoil

    8

  • martines -13

    8

Най-много писали в темата

Ми една кутийка която придава интелигентност на по старите коли - пускат се фаровете сами, можеш да ги настроиш на колко % да светят, като ги забравиш - кряка, и подобни...

 

Ще станат много популярни :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да им :smt0344 .

 

Тъкмо мислех, да си махам халогените, да си сложа тръби насочени към кулера, а те взеха, че в понеделник ще го публикуват в ДВ.

 

Сега ледчетата трябва да си слагам.

 

П.С: Като редовен клиент на Сами ще мина само с :smt030 !

 

smile004 smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска чух, че шефа на КАТ се е изцепил по някакво радио, че ЛЕДове без заводска хомологация няма да се признават и ще глобяват шофьорите на такива коли, като за без включени фарове. :smt0344

Това докато първите осъдят КАТ, понеже ЛЕДовете имат сертификат за ЕС, а наште са ддлъжни да ги признават.

 

Протест му е майката. Това ми прилича на нова хранилка на КАТ. Явно са им паднали доходите покрай камерите и скъпия бензин и няма много спортисти, та трябва да се пълнят джобовете по някакъв начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска чух, че шефа на КАТ се е изцепил по някакво радио, че ЛЕДове без заводска хомологация няма да се признават и ще глобяват шофьорите на такива коли, като за без включени фарове. :smt0344

Това докато първите осъдят КАТ, понеже ЛЕДовете имат сертификат за ЕС, а наште са ддлъжни да ги признават.

 

Протест му е майката. Това ми прилича на нова хранилка на КАТ. Явно са им паднали доходите покрай камерите и скъпия бензин и няма много спортисти, та трябва да се пълнят джобовете по някакъв начин.

 

 

само гледай как ще запълнят бюджета (тоест гушата) като пуснат тази прокажена синя/зелена/пембяна/розова зона.

около парламента трябва да е розова зоната, най-много ще им отива на половата принадлежност, освен тройното място на фидосова, което ще е с мустаци

 

според мен поне за софианци, това е далеч по-голям проблем отколкото проклетите фарове, аз вече 5 години си карам с тях и нямам оплаквания, свикнал съм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да им :smt0344 .

 

Тъкмо мислех, да си махам халогените, да си сложа тръби насочени към кулера, а те взеха, че в понеделник ще го публикуват в ДВ.

 

Сега ледчетата трябва да си слагам.

 

П.С: Като редовен клиент на Сами ще мина само с :smt030 !

 

smile004 smile004

то хубаво ще сложиш но като не са заводски ще те глобят служба кат smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми глобят х.....а. Да си прочетат законите и изискванията за сантиметри и тн. Да не говорим, че аз ще ги сложа на мястото на халогените!

 

Те да не са специалисти, че да знаят, че Фабия излиза без дневни лед светлини! Моята пък е специална поръчка. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като ти напишат фишчето върви се оправяи по номера на рамата може да се провери дали колата излиза с фабрични дневни светлини :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко лесно могат да се прекъснат интерпетациите на тема дневни светлини - просто пишат в закона с включени къси светлини и точка , няма фенерчета , няма хомолгации и хомосапиенси , ама как ще се продадат всичките китайски боклуци от Илиянци ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като ти напишат фишчето върви се оправяи по номера на рамата може да се провери дали колата излиза с фабрични дневни светлини :smt034

 

А къде в закона пише, че трябва да е с фабрични дневни светлини? :-k

 

Дневните светлини трябва да отговарят на определени изисквания и при монтажа им да не е променен конструктивно автомобила (което не важи при DRL, но това е друга тема). Т.е. ако си монтирам допълнителни дневни, без да променям съществуващата инсталация полицая не може да ме пипне за нищо smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Появяват се екстри като оптимално ползване крушките за дълги и подсветката на таблото, камин'г хоум функция smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Появяват се екстри като оптимално ползване крушките за дълги и подсветката на таблото, камин'г хоум функция smile049

 

A? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква статистика на Осрам беше- 75% от Н4 изгорелите крушки се хвърлят със здрава секция за дългите, т.е. само 25% са изгорели на дълги (процента на каръците/късметлийте да им изгорят и двете секции на Н4 не го смятаме)

ДРЛ с намалена мощност на дългите, било то на Н4, Н7 или Н1 пести от живота на светлините на късите.

Отделно ДРЛ- тата, поне повечето не палят подсветката на таблото, на задния номер и габаритите отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво пести и какво не, но знам, че халогенна крушка не се кара на понижено напрежение, защото не работи правилно и живота и се скъсява многократно. За повече инфо - Wikipedia. А там пише: "With a reduced voltage the evaporation is lower and there may be too much halogen, which can lead to abnormal failure. " smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя от какво са тези незапомнени жеги, а те хората тръгнали на фарове посред бял ден.

Така ще спомогнем за глобалното затопляне на планетата. smile012

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Румъния се кара с постоянно светнати фарове, но извън града. Полицая ме спря за да ми каже да си светна фаровете. И там е отскоро.

За такива фарове ще ме глобят(напишат фиш) ли?

http://www.obautodily.cz/skoda_fabia_le ... 8-603ps001

Те се поставят на оригиналното място. Махаш едната решетка и фара за мъгла и слагаш тоя LED който си е директно на новата решетка. Ще е тъпо да го купувам за да бъда глобяван после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво пести и какво не, но знам, че халогенна крушка не се кара на понижено напрежение, защото не работи правилно и живота и се скъсява многократно. За повече инфо - Wikipedia. А там пише: "With a reduced voltage the evaporation is lower and there may be too much halogen, which can lead to abnormal failure. " smile049

 

Сега ще се докаже на живо. Едни найтбрейкъри горяха средно за година. Ако пак изкарат година, значи горе написаното не е вярно. В което съм сигурен.... почти :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата статия в Wiki.

At much lower voltages, the bulb temperature may be too low to support the halogen cycle, but by this time the evaporation rate is too low for the bulb to blacken significantly.

ДРЛ на 20% от почти две години, включване при всяко палене + всяко отключване на колата. Ползвам колата всекидневно с дневен пробег от 5-6 км до 700 -1000+ км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:idea:

Разсъждения и факти по въпроса дали карането на фарове през деня е смислено: http://www.dadrl.hit.bg/

 

Даже и един живот да се спаси за 10 години напред в сравнение с изключени фарове има смисъл да се кара и през деня на фарове. Всичко друго в темата е разтягане на локуми ,че разхода се вдигал с 50грама , че крушките ще изгорят и хиляда други небивалици. Еми дръжте си колите в гаража и всичко ще ви е наред- нито гумите ще се търкат ,няма да се цапат пък и разхода ще им е НУЛА.

 

Доста лаишки разсъждения има в горния пост и в други подобни.

 

Да оставим настрана, че спасяването на живот с дневни светлини е дискусионно (справка - линка отгоре).

Бих попитал - защо да спасяваме само 1 живот ... по същата логика може да се въведе ограничение от 10 км/ч в цялата държава и така ще избегнем наличието на жертви при ПТП, т.е. ще спасим много повече животи.

 

50 грама разход не били нищо ... да ама 50 грама умножено по 1 млн коли, колкото приблизително има в БГ, умножено по 365 дни в година ... правят едно огромно количество бензин, което струва едни огормни пари (много десетки милиони годишно).

Тези огромни пари колко човешки живота могат да спасят ако се използват разумно, вместо за бензин ?

А това огромно количество бензин като изгори, колко СО2 ще генерира, което ще замърси и без това изключително замърсената ни планета (май замърсяването на земята не интересува повечето хора).

 

Не е лошо феновете на дневното светене:

1) да помислят и да се поинтересуват повечко, преди да заповтарят мъдрите слова на някоя депутатска кратуна.

2) да уважават мнението на тези колеги, които мислят и се интересуват повечко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...............

 

Е като ще гледаме колко по 50 гр - по колко дни - по колко коли и т.н. - като се загледам в подписа ти : 2001 Škoda Octavia 1.8T.

 

Като ще мислим за глобалното затопляне - за газовете - емисиите и разходите - ми купи си по икономична кола де !!! Ей така като почнете да правите сметка чак не знам какво ми става. Колата ти гори като змей - при положение че може да си вземеш подобна която да гори къде къде по-малко - но иначе 50те гр/100км са проблемни. smile175

 

Хайде стига вече с тези глупости. Бръкна Ви (на всички не само на теб) не знам къде идеята да се опита нещо ново, да се експериментира и да се опита малко или много да се спаси един или повече животи.

 

Слагайте и един катинар на тази тема че бяс ме хваща вече като чета такива постове.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си пускайте климатиците ,че видите ли те вдигат до около 500г разхода. Аман от дървени философи. Врътвайте копчето на фаровете и край на темата ](*,) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://dv.parliament.bg/DVWeb/showMater ... dMat=67008

 

Ето го обнародвано и в държавен вестник.

Направо да включваме и аварийните, за да привличаме вниманието на останалите участници по-добре. И като в Индия, клаксонът да се използва задължително при приближаване на кръстовище, независимо дали е регулирано или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам, че достатъчно се изписа по темата, за и против. Да не говорим, че подобна тема вече си имаме. Затова, за да не ме порицава публично пак шефа, :mrgreen: че оставям нещата да излязат от релси и да тръгнат незнайно накъде - smile149

 

Отделно от това, след като нещата вече официално са във ДВ, промяната е законово влязла в сила и отричането и може да се счита за подстрекаване към нарушаване на действащото БГ законодателство, което е против точка 2.3.1 от правилата на Форума на Шкода клуб България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.