Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с имобилайзер


ivelinivanov74

Recommended Posts

Здравейте на всички.Ето,че дойде момента в който и аз да поискам компетентно мнение.И така,проблема е в имобилайзера.Става въпрос за Фабия 1.4 2002г. От време на време много рядко правеше проблем като отказваше да запали,но вчера тотално отказа.Та въпроса ми към препатилите е: Мога ли сам да отстраня тази досада,ако не къде в Пловдив могат да решат компетентно проблема.Знам,че сигурно има доста писано но от това което успях да открия не намерих отговор. Благодаря предварително на отзовалите се !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам няма да може да е отстраниш, освен ако не си много навътре в нещата. Трябва да се изключи електронно имобилайзера. Трябва някой с машинка който може да прочете кода на имобилайзера и да го изключи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен.Трябваше да сваля компютъра,занесох го да му прибаят,(срещу 80 лв.)и Шкодака отново е на линия. smile152 Благодаря на взелите отношение по въпроса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,

 

искам да споделя, къде се криеше проблема с имобилайзера на Фабията на баща ми (1.9 ТDI 2002). При него се появиха също познатите симптоми (светене на лампичката с ключа и отказ да запали). След като "майсторите" от Шкода се оказаха напълно некомпетентни и препоръчаха смяна на целия патрон, барабар с двата ключа и евентуална смяна на целия километраж, се обърнах към мощния помошник Гугъл и проверих какво казват по темата нашите приятели германците. Според немските форуми порблеми с имобилайзерите е често срещан проблем не само при Skoda , но и при VW и Audi

(http://www.skodacommunity.de/skoda-forum/skoda-octavia-i-forum/63807-problem-elektr-wegfahrsperre-lesespule-oder-kabel-defekt/).

 

В 98% от случаите проблема се крие в кабела, който води от четеца до колометража.

(http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1u0971809-svazek-elektroinstalace-imobilizeru-octavia.html.

Поради студена спойка на платката на километража, бордкомпютъра дава грешки от сорта на:

01128 - Lesespule für Wegfahrsicherung (D2) 35-00 - - - Sporadisch

01176 - Schlüssel 07-00 - Signal zu klein - Sporadisch

01314 - Motorsteuergerät 49-10 - keine Kommunikation - Sporadisch

 

Препоръчват или да се смени кабела, или да се презапои. Проблемни са пин 2 (зелен кабел) и пин 17(черен кабел).

 

Понеже баща ми не знаеше как да разглоби километража, изнамерих следния линк, където стъпрка по стъпка със снимки е обяснено къде е проблема и как да го отстраним сами:

 

http://www.crazycustomz.net/files/technik/fabiatacho/tacho.html

 

След като презапоиха крачетата на зелената букса и след като обучиха наново ключовете на Шкодака, вече всичко е наред и колата пали абсюлютно всеки път.

Надявам се с този пост да мога да помогна на други колеги с подобен проблем.

Приятен ден и успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.