Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Октавия 1598cc АЕЕ 2000 година / "дави се" няма мощ/


Vian4o

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Проблема на колата е, че в един момент губи мощ и няма как да я форсираш дори. Изглежда "задавена"

Колата има газов инж., но това го прави и на газ и на бензин. Няма някакви по-специално обстоятелства при които да се появява проблема - просто се сучва.

 

За кода на мотора няма идея... видях, че има 3 които се вграждат в това купе до таи година AEE, AEH, AKL, но кой точно е нямам идея.

 

Доста рових по форума, но не намерих нищо което да ми помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи я с кабела, пък я виж на Вагком а - какво дава. Там доста неща излизат. Пък тогава ще кажеш как са нещата. И за да не те бърка това, че е на газ - за меренето я превключи на бензин.

А за Вагком а - ако нещо не знаеш, питай Бегачката. Той явно е най в час с това.

Но без да се закачи кабел и да се види - всичко останало е гледане на боб.

А за типа на мотора - виж си лепенката в багажника, дето е до резервната гума. Там го пише мотора, а и киловатите също ги пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе в тая PRB някаква работа нямате ли? За какъв чеп е безмисленото ти мнение?

 

@Vian4o ако го прави за моменти при всякакви обороти и си с електронна газ (педала ти е с електронна газ) може самия сигнал от педала да се губи, не набива грешка. Получава се ситуация ти да си натиснал педала, а да идва сигнал все едно педала да е отпуснат. Самия сигнал се формира от едно потециометърче.

Това може да се види при натиснат педал, какви стойности се получават на ВАГ-кома.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабели, свещи проверявал ли си (сменял ли си)? При ГАЗ-та са от особенно значение и по-бързо се износват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безмислено? А твоето е най-смисленото, така ли?

Ами ако си го отварял педала - си щял да видиш, че той е бъкан със сензори. Както и дроселовата клапа. И всичко минава през компа! И въобще не е само един сензор! Отвори го и го виж!

И щом от някой сензор нещо не пристига - компът ще го отчете това! А и грешката ще си я запише - ако се повтаря. И после ще се види - като се прочетат нещата.....

Иначе така просто да гадаем - е все едно да хвърляме боб! Щом искаш да хвърляш - хвърляй тогава!

Но накрая какво му пишеш на човека - пак същото, което и аз - да си закачи кабела, и да си види Вагкома какво му дава.

Не по врат, а по шия!

Много ги мразиш новаците бе, пич! Успокой малко топката! Да не се окаже, че съм отварял толкова коли, колкото не знаеш, че съществуват.

Не че и сега го правя - обаче съм го правил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегааааа - какво намерих във Бришкода по въпроса.

И там хората са имали проблеми с това, като преводът на моменти не е много ясен.

Но все пак се разбира, че накрая проблемът се е оказал в кородирали връзки и елементи по платката на блока за управление ( ЕСU то ), а също и в масите до него. Имало е проблем и във връзките между педала и блока - и това е.

Тъй че нека внимателно да ти го погледнат всичкото това.

Шкоди, Сеати.... Случвало се е.

А ти, впрочем, да си мил наскоро моторното отделение? С яка струя вода?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както е описано грешки по таблото няма. Следователно ВАГ-кома няма да покаже нищо. Трябва да знаеш какво и на кой канал да гледаш. А и от всичките с проблем в педала от форума нито един няма със засечена грешка от компа. А разпоени писти в ECU-то.... Въобще не ми се коментира. Знам само за един случай във форума за изгоряло ECU и то поради грешно свързване на радио.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързото включване.

Само да поясня, че проблемите са само когато колата е в покой т.е. при плавното подаване на газ при потегляне. Тогава сякаш неможе да си поеме въздух(или гориво) и колкото и да се припомпва газта - ефект няма. Понякога ако я изгася и стартирам отново се оправя. Това и мен ме води до мисълта за няква грешка, която при "рестарт" се чисти. И да, грешки по таблото няма. Всичко си изглежда ОК.

 

Кабели и свещи са сменеи преди около 7-8К километри и двигателя не е мит.

А за мотора ще го погледна довечера.

 

Що се отнася до ВАГКОМ - нямам. Имам познати с програмата, но никой с Шкода(подобаващ кабел). Ще потърся да видя за някой с кабел, че пари и за това сега нямам :)

 

А факта, че тази кола е с електронна газ малко ме изненада, но така или иначе до сега не съм се интересувал от марката като цяло.

 

Явно още доста четене е нужно тука smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да не е случайно проблем в дроселовата клапа, ако мотора наистина е АЕЕ? Гледам, че има доста хора с такъв проблем на този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги постоянно питаме "какъв е модела на колата, бензин, дизел, код на мотора", искаш да помогнеш, но се оказва, че отсрещния се е регестрирал без дори да си направи труда да си попълни гаража.Толкова ли е сложно и изисква 2часа за попълване ли?

Това беше off, моля да ме извините, но отдавна ме дразни, че не е задължително при регистрация във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги постоянно питаме "какъв е модела на колата, бензин, дизел, код на мотора", искаш да помогнеш, но се оказва, че отсрещния се е регестрирал без дори да си направи труда да си попълни гаража.Толкова ли е сложно и изисква 2часа за попълване ли?

Това беше off, моля да ме извините, но отдавна ме дразни, че не е задължително при регистрация във форума.

 

Мого благодаря за полезната информация. Точо по проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кода на мотора е АЕЕ - както запознатите предположиха в самото начало. Така и още нямам време да отида на диагностика да проверя за записани грешки.

През последните дни забелязах, че проблема се появява доста по-често когато карам на климатик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да не е случайно проблем в дроселовата клапа, ако мотора наистина е АЕЕ? Гледам, че има доста хора с такъв проблем на този мотор.

 

Да,да. И аз доста чета във VW форума, че въпросната клапа е проблемна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.