Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Мнения за 1.9TDI (101 коня) срещу 1.4TDI(75 коня).


Цецо75

Recommended Posts

Правят се огледи на коли (по конкретно Polo) с TDI мотор. 1.9 мотора ми е ясен, обаче предлагането с такъв е доста ограничено. Повечето са с 1.4TDI. Споделете мнение за това моторче:

 

1. Здраво ли е колкото 1.9?

2. Как се държи върху малкото купе? В смисъл мога ли да кача Витиня на 5та с пуснат климатик и без да се мъча?

3. Експлотационните разходи как са, сравнение с 1.9?

4. Като е на 3 цилиндъра - тропа ли повече, тресе ли се?

 

И един въпрос към клуба на знаещите - с каква турбина се монтират тия два мотора върху полото (предполагам и на фабията е същото)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам наблюдение върху Поло 1,4 ТДИ - 2006 - ПД . Върви супер колицата , вътре не се чува чак тракане като при О2, по-мек е звука в купето. Отвън звукът е подобен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами въртящият момент на 75 или 80 коня е 195Нм. Така, че Витиня няма проблем,стига да се засилиш(магистрала си е все пак). Аз поне така карам баирите. 100 долу и горе 120. Ама пета скорост не е проблем.

Турбото е VNT, не е с променлива геометрия. Пък ако се чипне на 100 коня и 240Нм, 1,9TDI няма да му се опре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На двигател 1.4 75 к.с. AMF на VW Polo (1999 - 2003 г.) излиза турбина GARRETT GT154 (GT1544S) с ОЕМ 045145701.

Източник на информацията: - http://mingdeoverflight.com/Garrett/GT154.ASP

 

 

Variable Nozzle Turbine (VNT) or Variable Geometry Turbo (VGT) is similar. These days, all Common-rail direct injection Turbo Diesel engines are capable to deliver massive horsepower and torque. All thanks to the technology of VNT/VGT.

 

 

With this system, the turbine on the intake side has movable guide vanes that change position to provide optimum flow conditions and a high turbine efficiency rating, throughout the engine speed range. This permits high boost pressure from low engine speeds, and thus a flatter torque curve and higher power output.

 

 

На този сайт открих китайски на цена от USD 150-250. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитата го пуснах само за да се вижда какво стои зад съкращението VNT. Иначе GT1544S е с Internal Wastegate клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност не трябва ли да се произнася като уейстгейт (от думата WASTE [weist] - тех. отработен и думата GATE [geit] - тех. клапа, шибър, регулатор)? smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,9 TDI, 74 kW, 101 к.с. на VW Polo след 2000 г. са с турбини ККК KP39.

smile056

п.п. Този двигател и турбо освен на Фабия се монтира и на Сеат Ибиза (понеже казваш, че при Поло-то се среща рядко).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за 101 PD, ако някой се интересува. Надежден и изпитан двигател, а 1.4 с тия 3 цилиндъра нещо не ми вдъхва доверие и работи много гадно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

като знам динамиката на 102те мулета, представям си 75, тя ще като Юсаин Болт, ама докато спи smile117

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.