Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Съчки събирам !!! Листата в колата - O2 !


димон

Recommended Posts

Ако някой иска да няма кал , листа и шума в подкалниците на О2 - да направи следното упражнение ! Отнема 10 мин = 2x4 винта :D

 

027942499.jpg?r=0

 

027942500.jpg?r=0

 

027942501.jpg?r=0

 

После с маркуча и меглио и работата ясна ... smile159

 

027942573.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • димон

    8

  • shaft

    4

  • Цецо75

    5

  • Ivo_Dinkov

    6

Най-много писали в темата

Много полезно упражнение, което при моята ОК 1 явно за първи път се случва, та свалих направо подкалниците за да може цялата флора да се изчисти хубаво. Отворите за оттичане вече са чисти :smt032 Честото паркиране под дървета не прощава smile049 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който има престилки (калобрани) няма такива проблеми! smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който има престилки (калобрани) няма такива проблеми! smile004
[-X

калобраните нямат нищо общо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събират се в областта на панорамното стъкло и чистачките. После по улуците за отичане и надолу...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който има престилки (калобрани) няма такива проблеми! smile004

И аз така си мислех, ама, викам си, чакай да отворя да видя какво се случва- беше с консистенция и цвят на течен шоколад Нутела, проблема беше, че миришеше на вече изяждан веднъж шоколад smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за снимковия материал! И щом вече е почнало да гние - значи ако там има повреда в боята, ще почне и да ръждясва...... Ясноооо! Разумно си направил! А огледа ли и боята отдолу?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го беше правил преди време колегата Пепи (Karamba), ако не се лъжа, и ми беше казал да го погледна... но така и не съм се занимавал... Вече като го видях на снимка, а и като знам, че имам една дупчица на единия подкалник, ми стана зле :) Ще го видя края на седмицата.

 

Благодарско за снимките, Димонче :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събират се в областта на панорамното стъкло и чистачките. После по улуците за отичане и надолу...

 

 

Значи на фабия оттичането е друго?

 

При мен до сега е нямало гнилочи! (поне не в такива количества)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен няма. Скоро свалях и четирите подкалника и нямаше нищо, ама избягван да спирам под дървета, особено липи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При О1 другото критично място е под пластмасовата кора под чистачките - около филтъра на климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги карате тези коли вие :-k Преди малко от любопитство свалих единия и... едно листо и една малка бучица засъхнала кал. Направо се отказах да свалям другия smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я купих, под декоративния капак на двигателя имаше топка сено (над термостата се виждат следите от него, но вече го бях махнал) smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз днес почистих кухината между калниците подкалниците, както и целия отсек под предното стъкло (под корите). около подкалниците излезе много набита кал с листа (наложи се да си помагам с отвертка), а под стъклото изсмуках всичко с прахосмука - основно листа и прахоляк.

браво на автора на темата! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mммммм, наздраве майна !!! smile027

 

Мойта колица седи под малък кестен в работно време ( малък - за да няма големи чупещи се клони и да е с по-малки кестени) :D . Вечер е в обора. От тези дървеса през лятото капят едни пухове (жълти) и се забиват при чистачките . После в калниците навярно. Жълтите листа дето намерих явно си миналогодишни.

Филтъра на купето ми пък се пълни за 3-4 дни. Всяка неделя го тупам, смуча и чистя с четки и клечки. През месец - сменям с нов. Не минавам мноо км , обаче дърветата и сухия климат не прощават...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо от мен:

- Отпред изкарах по 2 шепи кал на всяка гума.

- Отзад - спомних си, че като монтирах калобраните в задната част на подкалника нямаше мръсотия, а предната част на подкалниците ми е позачупена и няма натрупвания - там поцинковането е много дебело и изобщо не е мръднало за 5 години.

smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера гледах и аз... Нищо :)

 

P100084b1.jpg

 

P10008n40.jpg

 

Димчо май е правил офф-роуд някъде и затова се е напълнил с кал до ушите...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафте, лошо приятелю ! :-k

Щом нямаш листа долу , значи са загнездени горе при дренажните дупки. Сваляй целия мокет и събирай листата отгоре щото може да ти наводнят компа. После лошо... :)

Не може да няма листа долу, освен ако не живееш в Гоби !

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съвестно е подходил човека като е подложил вестник. Аз най-после си купих комплект с накрайници еврейска звезда за да мога да развия винтовете с които е захваната кората и калобраните. Остава да намеря и малко сянка и свободно време и ще направя операцията по почистването. Както и ще сваля корите под стъклото. :) Та в тази връзка има ли някакви особености при свалянето на пластмасите под предното стъкло при Octavia 1 фейслифт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.