Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Сменен ангренажен ремък - странни звуци, 1.9 ALH


NMink

Recommended Posts

Здравейте,

 

в петък ми смениха ангренажния ремък с ролки + водната помпа (която според ЕТ можела да изкара по 2 ремъка, но на 89 000 км на мен вече беше почнала да протича). Та паля колата и след 7-8 км започвам да чувам звук подобен на виене, който се увеличава и намалява успоредно с оборотите. Обадих се веднага в сервиза, човекът ми се заобяснява, че понеже бил още нов и не се бил отпуснал, можело така да вие известно време. Разбрахме се до седмица-две, ако не изчезне да ходя пак да я отварят... От петък насам съм навъртял неповече от 100 км, но звукът си е същия - ниско виене, което се получава над 1400 оборота и се появява, когато колата позагрее.

 

Какво мислите по въпроса? Дали да чакам да изчезне или да я връщам веднага в бокса? Има ли някаква опасност да стане някоя беля, ако ремъкът е пренатегнат? Може ли звукът да не е от там, а от някоя ролка например?

 

Мерси предварително! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво мислите по въпроса? Дали да чакам да изчезне или да я връщам веднага в бокса? Има ли някаква опасност да стане някоя беля, ако ремъкът е пренатегнат? Може ли звукът да не е от там, а от някоя ролка например?

на твое място не бих чакал, колега! беля може да стане и от хлабав, и от пренатегнат ремък, а също така и от ролка, и от водна помпа (нищо, че са нови).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да се окаже, колата ще влезе в бокса възможно най-скоро.

 

Благодаря за съветите и информация. Ще пиша като разбера причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да се окаже, колата ще влезе в бокса възможно най-скоро.

 

Благодаря за съветите и информация. Ще пиша като разбера причината.

Добре може ли в официалния сервиз на Шкода да са такива леваци?Сега трябва 2 рото влизане в бокса да е за тяхна сметка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да се окаже, колата ще влезе в бокса възможно най-скоро.

 

Благодаря за съветите и информация. Ще пиша като разбера причината.

Добре може ли в официалния сервиз на Шкода да са такива леваци?Сега трябва 2 рото влизане в бокса да е за тяхна сметка...

 

Не, това не се случи в ЕТ. Направих го в един сервиз на бул. Климент Охридски преди околовръстното. Собственикът е шкода-фен и досега каквото сме правили, е било перфектно. В събота я вкарваме за преглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месец сменях агренажен комплект в ЕТ. Никакви шумове и др.под.

Погледнах си синхронизацията с Ваг Ком - перфектна. Нямам оплакване. =D>

 

При предишната смяна (не в ЕТ) имаше лек шум (като триене) и синхронизацията беше на -1,7. Така съм я карал 15к км, но по препоръка на Бегачката си смених агренажа и всичко е наред. Предишния ремък не беше оригинален, а Бош. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяната не съм имал никакви шумове. Напротив - колата беше поутихнала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е леко пренатегнат. Трябва да се отпусне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,

 

малко закъснях с отговора, но все пак да разкажа, какво се оказа: дефектен ангренажен ремък на Дайко, от който излиза този звук. По принцип ремъкът изглежда доста по-масивен от оригиналния, който са свалили от колата, а също и има допълнително орелефяване по ширината върху ребрата, но след като сложиха нов, колата си върна стария звук.

 

Сега не знам дали да се радвам, че отсранихме проблема или да се притеснявам дали няма да изскочи нещо друго дефектно... :(

 

Междувременно си търся бутон към машинката за отваряне на задния капак, защото от ЕТ ми искат 180 лв за целия комплект. Естествено само бутон не предлагат, въпреки че може да се смени.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месец сменях агренажен комплект в ЕТ. Никакви шумове и др.под.

Погледнах си синхронизацията с Ваг Ком - перфектна. Нямам оплакване. =D>

 

При предишната смяна (не в ЕТ) имаше лек шум (като триене) и синхронизацията беше на -1,7. Така съм я карал 15к км, но по препоръка на Бегачката си смених агренажа и всичко е наред. Предишния ремък не беше оригинален, а Бош. :-k

 

Ще ми обясниш ли малко повече какво представлява тази синхронизация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месец сменях агренажен комплект в ЕТ. Никакви шумове и др.под.

Погледнах си синхронизацията с Ваг Ком - перфектна. Нямам оплакване. =D>

 

При предишната смяна (не в ЕТ) имаше лек шум (като триене) и синхронизацията беше на -1,7. Така съм я карал 15к км, но по препоръка на Бегачката си смених агренажа и всичко е наред. Предишния ремък не беше оригинален, а Бош. :-k

 

Moйта вече 5-та година я търкалям със заводска синхронизация -1,5. Бачка твърдо и остро, иначе върви.

Най-добър( тих) звук на 105 коньовите мотори се получавал при +0,5 градуса- според американски разбирачи. :smt034

 

Ей го линка на radoslv :

 

http://translate.google.com/translate?h ... le-TDI.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мойта я карам на 0 градуса.

 

Не че знам колко трябва да е, ама толкова улучих с първото въртене и реших, че това е съдбата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.