Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение за покупка на Октавия


vankataPL

Recommended Posts

Даааа, така правят Еуратеците - искат и от върнатата кола също да спечелят здрави кинти! Почти като от нова кола.

Но всъщност я се замислете те колко печелят от новата кола - 1.5-2 бона вероятно. Едва ли е повече печалбата им - тъй мисля.

Защото нали гледах там едно комби, което стоя в шоурума близо година - и накрая го купи един познат от квартала, с 1.5 бона по-ефтино. Познава се със касиерката им, и тя е от Младост 3, както и аз, а и той също - и ето как човекът го взе по-тънко.

Комбито беше 1.9 ТДИ, почти без екстри, само дето беше с хубави гуми и с готин цвят - виненочервено. И май че аудиоуредба имаше някаква, но не стандартния Суинг - това само му беше екстрата. А май ония му бяха слагали някакъв Пайниер ли, или нещо такова. Не шкодово де....

И цената му първоначално беше някъде към 31500, а му го продадоха за 29950.....

И пак са на печалба!

За какво става въпрос тогава?

Ами ясно е, че и върнатата кола също ще гледат да я продадат - и то със сериозна печалба. И няма да се минат - гаранция!

И ако се понапънат - могат и 3 бона спокойно да изцедят от някоя такава Шкода - ако прилъжат някой наивник да си я купи. Точно по тая формула - колата е със известна история, поддържана е при нас, върната е от лизинг.... И си струва парите. Пък ако искаш!

Иначе Шкодите са хубави, здрави - и има смисъл да си купиш Шкода.....

Но човек трябва да си направи сметката - за конкретния случай - и да огледа повече оферти.

А и само тези да гледа - нека ги гледа ВНИМАТЕЛНО!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stivi797

    10

  • ascherney

    8

  • Цецо75

    8

  • vankataPL

    5

Най-много писали в темата

Но всъщност я се замислете те колко печелят от новата кола - 1.5-2 бона вероятно.

 

Не е потемата, за което се извинявам, но всъщност печалбата им е доста(пъти) по-малко, колкото и невероятно да звучи. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но всъщност я се замислете те колко печелят от новата кола - 1.5-2 бона вероятно.

 

Не е потемата, за което се извинявам, но всъщност печалбата им е доста(пъти) по-малко, колкото и невероятно да звучи. ;)

ОФ

Не знам каква им е печалбата,но условията за закупуване на лизинг на върнат автомобил са повече от смешни.Преди да си купя моята им звъннах да ги попитам дали може да покарам някоя от наличните че си бях набелязал 2 3...Отговора-нямали били каско и можело да се карат във двора-при което веднага отпаднаха като вариант.Кой ще купи кола в наши дни без да и врътне 2 3 км поне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но всъщност я се замислете те колко печелят от новата кола - 1.5-2 бона вероятно.

 

Не е потемата, за което се извинявам, но всъщност печалбата им е доста(пъти) по-малко, колкото и невероятно да звучи. ;)

 

Извинявам се на автора, че продължавам с офф топика, но печалбата на повече представители е между 15-25%.

Щом могат да си позволят да правят по 20% отстъпки от налични коли smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво сега - едната оферта е висока, а другата съмнителна.....

ТЪРСИШ ТРЕТА, ПИЧ! Това е решението.

 

Да така е , изобщо не изключвам подобна възможност 8)

 

 

Щом могат да си позволят да правят по 20% отстъпки от налични коли smile049

 

Ако взема подобна отстъпка със сигурност ще взема от ЕТ :D

 

П.П. 1

 

Повдигнах темата за да да получа помощ при избора на Автомобила.

Благодаря на всички които пишат тук , пък било и с малко ОФ :D

 

П.П.2

За малко повече конкретност .

Изискванията ми към колата са следните:

1. 1.9тди 105к.с.

2. Комби, светъл металик

3. Оборудване "елеганс"

4. Ръчна скоростна кутия

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слушай, ще ти предложа нещо - защо не отидеш до автокъща ЛИЗКАР, които продават върнати от лизинг автомобили.

Там вчера видях една Шкода Октавия, 1.9 ТДИ - и много ми хвана окото. Жълтичка е, но жълтото е лепенка, облепена е, и е хетчбек, което не отговаря на твоите изисквания - но все пак я погледни! Била е такси, затова е облепена - но пък затова боята й е в отлично състояние - на 140 хиляди е, от 2007 г..... И всичко по колата е доста реалистично, само леко й е чукана бронята - за което хората не почнаха да ме лъжат, след като го забелязах с набитото си шопско оченце. И това доста ме настрои в тяхна полза - защото много мразя да ме лъжат. Иначе ми се видя в доста добра кондиция.....

Намират се в Младост 1, до ВИПСЕРВИЗ, на завоя за станцията на метрото, но входът е откъм бул. Малинов, почти срещу тамошната Била. Телефонът им е 0884271360.

А цената на машинката е приблизително 10000 лева.

Виж я - може и да ти хареса.

И помни, че разликата във вместимостта между комбито и хетчбека е само 20 литра! А и с високия си заден капак хетчът побира доста по-едрогабаритни товари от комбито - от личен опит ти го казвам! Тъй че отиди и я виж количката!

Пък ти вече ще си решиш дали това те устройва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слушай, ще ти предложа нещо - защо не отидеш до автокъща ЛИЗКАР, които продават върнати от лизинг автомобили.

Там вчера видях една Шкода Октавия, 1.9 ТДИ - и много ми хвана окото. Жълтичка е, но жълтото е лепенка, облепена е, и е хетчбек, което не отговаря на твоите изисквания - но все пак я погледни! Била е такси, затова е облепена - но пък затова боята й е в отлично състояние - на 140 хиляди е, от 2007 г..... И всичко по колата е доста реалистично, само леко й е чукана бронята - за което хората не почнаха да ме лъжат, след като го забелязах с набитото си шопско оченце. И това доста ме настрои в тяхна полза - защото много мразя да ме лъжат. Иначе ми се видя в доста добра кондиция.....

Намират се в Младост 1, до ВИПСЕРВИЗ, на завоя за станцията на метрото, но входът е откъм бул. Малинов, почти срещу тамошната Била. Телефонът им е 0884271360.

А цената на машинката е приблизително 10000 лева.

Виж я - може и да ти хареса.

И помни, че разликата във вместимостта между комбито и хетчбека е само 20 литра! А и с високия си заден капак хетчът побира доста по-едрогабаритни товари от комбито - от личен опит ти го казвам! Тъй че отиди и я виж количката!

Пък ти вече ще си решиш дали това те устройва.

Точно 2007 такси ще е на 140000 км...Те могат да врътнат километража и на 20000 ама...Не знам изобщо кой би си купил бившо такси...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.aaaauto.cz/en/skoda-octavia/car.html?id=2294147&body=C&make=109&model=261&palivo=2&ymin=2005&ymax=2013&sort[0]=4&sort[1]=0

Към 11500 лева ако смятам вярно. В тоя сайт Шкоди да търсиш.

 

200 хил. крони е около 15400 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой да е купувал кола от там? посочената цена е без ДДС нали?

Какви други такси и т.н се дължат...каква е процедурата за кола от Чехия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя цената не е ли 150 000 с отстъпката? 125 000 е без ДДСто.

 

50.000 крони е отстъпката, но при положение, че сделката се финансира от някоя от финансовите институции, с които работи автокъщата. Това означава съответния български гражданин да бъде одобрен за подобен лизинг / крайно невероятно / и колата да остане собственост на дружеството / т.е. с чешки номера /, докато се плати последната вноска по лизинга. Нямам представа при това положение как стои въпроса със застраховки, минаване на технически преглед и т.н. Според мен не си струва главоболията подобна сделка, ако изобщо е възможна. Два пъти им изпращах мейл за информация и не ми отговориха. Иначе, това е най-големия продавач на Шкода, втора употреба, а колите са им в перфектно техническо състояние, доколкото знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И без финансиране има отстъпка. Ако платиш кеш може и за повече да се пазариш.

 

 

Basic information

 

The price applies to car financing with selected partnery.

It’s all very simple. All you need are 2 forms of identification.

If you pay cash, discounts are negotiable.

Can not be combined with other offers and discounts.

 

Discount levels

 

CZK 20 000 to 100 000 . . . . . . discount up to CZK 20 000

CZK 100 000 to 300 000 . . . . . discount up to CZK 50 000

CZK 300 000 to 400 000 . . . . . discount up to CZK 80 000

CZK 400 000 and over . . . . . . . discount up to CZK 100 000

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе, това е най-големия продавач на Шкода, втора употреба, а колите са им в перфектно техническо състояние, доколкото знам.

 

Това на база лични впечатления или от това, което пише в сайта?

 

Щото аз пратих един познат да огледа няколко и определено не беше очарован - точните му думи бяха - абе стават, но са далеч от перфектното. Има и наистина гледани коли, но са на космически цени, абсолютно неизгодни спрямо офертите в БГ.

 

Отделно, че комуникацията от БГ с тях е много трудна, по пощата не ебават да отговарят въобще, трябва по телефон и пак гледат да те отсвирят ако не им говориш директно на чешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодите, които съм виждал там да се продават, са купени от ЕТ, и са си поддържани пак там. И във всеки един момент можеш да отидеш до ЕТ, за да ти кажат всичко около колата - като си платиш 70-80 лв, разбира се. Как мислиш, ще му стиска ли на някой да превърти километража - когато знае, че ще отидеш до ЕТ и ще се осведомиш за историята на колата? Пък и аз защо съм й хвърлил око на тая фирма - двама познати си купиха коли оттам! И си ги карат, и си свиркат! И точно така си ги купиха - като отидоха до ЕТ, и се поинтересуваха за състоянието на колите...... Обслужени бяха колите, в добро състояние. Едната беше с двулитровия дизел и с ДСГ, а другата пак със същия мотор, и с ръчни скорости.

И не подценявай таксиджийските коли - таксиджиите ги карат здраво, вярно е, но ги и поддържат. Аз колкото познати таксиджии имам - колите им са в много добро състояние! Хюндаи, Шевролети, Деута, Кии..... Все са поддържани.

А и това съм забелязал - една кола когато се кара редовно, и много по-малко дават фира разни неща по нея, отколкото ако се кара веднъж седмично, да речем.

Но ти си знаеш де.

Във всички случаи обаче цените и начините за доставка на коли от чужбина не са чак толкова изгодни, колкото човек би се помислил...... Еееееее, мина това време, когато човек можеше да отиде в Германия или Австрия - и да си докара оттам много читава кола за 4-5 хиляди.

И затова е добре човек и тукашните оферти да погледне - пък тогава да гледа чужбинските.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно, че комуникацията от БГ с тях е много трудна, по пощата не ебават да отговарят въобще, трябва по телефон и пак гледат да те отсвирят ако не им говориш директно на чешки.

 

Аз също преди да си купя Октавия-та си бях харесал една кола от този сайт и се опитах да осъществя контакт чрез мейл (през формата за контакт), като писах на английски, но отговор не получих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на база лични впечатления или от това, което пише в сайта?

 

Щото аз пратих един познат да огледа няколко и определено не беше очарован - точните му думи бяха - абе стават, но са далеч от перфектното. Има и наистина гледани коли, но са на космически цени, абсолютно неизгодни спрямо офертите в БГ.

 

Отделно, че комуникацията от БГ с тях е много трудна, по пощата не ебават да отговарят въобще, трябва по телефон и пак гледат да те отсвирят ако не им говориш директно на чешки.

Аз си мисля че в Чехия доста министерства/държавни служители ползват Шкоди и затова и състоянието е такова. Тоест служебни коли. Така че гледаш и избираш. Аз не съм контактувал с тях , но явно трябва по телефон да се обади човек. Но се намират и доста запазени коли. Виждал съм един Пасат много ми хареса, Суперб по-стария модел 101 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе, това е най-големия продавач на Шкода, втора употреба, а колите са им в перфектно техническо състояние, доколкото знам.

 

Това на база лични впечатления или от това, което пише в сайта?

 

Щото аз пратих един познат да огледа няколко и определено не беше очарован - точните му думи бяха - абе стават, но са далеч от перфектното. Има и наистина гледани коли, но са на космически цени, абсолютно неизгодни спрямо офертите в БГ.

 

Отделно, че комуникацията от БГ с тях е много трудна, по пощата не ебават да отговарят въобще, трябва по телефон и пак гледат да те отсвирят ако не им говориш директно на чешки.

 

Мой познат си купи от там и колата действително е перфектна и без забележки. Но действително продават на високи цени и пътуване до Прага не е оферта, още повече, че директна връзка low cost със самолет София - Прага няма, така, че и това е разход. Прибирането също. Но той си направи и екскурзия, така, че не го смята за разход. За мен оферта е Италия, защото колите са много евтини, а дори и да не са в добро техническо състояние разходите за привеждането им в такова не са кой знае какви. Иначе, комуникацията с тях действително е под всякаква критика. На два пъти им пратих мейл с конкретни въпроси и не отговориха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че за колите от Италия разходите за привеждане в добро техническо състояние не били кой знае какви.... Не съм съгласен. Защото съм си купувал кола от Италия - та ги знам нещата. Вярно е - офертите там са ефтини. Но защо е така? Замисляли ли сте се?

Но явно не си се парил с кола, внесена от Италия - това разбирам.

Ала като се опариш - тогава ще споделяш впечатления....

Иначе първо погледнете тукашните оферти - и тогава гледайте чужбинските.

Съвет от мен де.... Пък вие си знаете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че за колите от Италия разходите за привеждане в добро техническо състояние не били кой знае какви.... Не съм съгласен. Защото съм си купувал кола от Италия - та ги знам нещата. Вярно е - офертите там са ефтини. Но защо е така? Замисляли ли сте се?

Но явно не си се парил с кола, внесена от Италия - това разбирам.

Ала като се опариш - тогава ще споделяш впечатления....

Иначе първо погледнете тукашните оферти - и тогава гледайте чужбинските.

Съвет от мен де.... Пък вие си знаете.

Това не значи че всички автомобили внесени от Италия са под всякаква критика.Първата ми Шкода е оттам и като изключим проблема със скоростите(който се появи 5 години и 100000 км по-късно и се води чист фабричен)не съм имал някакви сериозни проблеми.Даже я бях занемарил малко накрая и пак не ме оставяше.А тукашните оферти са доста неизгодни(особено ЕТ се уливат)Автора обаче трябва да започне да обикаля по снимки и от форума няма как да стане работата...Моята я взех оттук,но в момента виждам има някакъв останал Опел и той е бензинhttp://usedcars.autotechnica.bg/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шанса да попаднеш на гледана и поддържана кола от чужбина е доста по голям отколкото на поддържана в България за съжаление...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че за колите от Италия разходите за привеждане в добро техническо състояние не били кой знае какви.... Не съм съгласен. Защото съм си купувал кола от Италия - та ги знам нещата. Вярно е - офертите там са ефтини. Но защо е така? Замисляли ли сте се?

Но явно не си се парил с кола, внесена от Италия - това разбирам.

Ала като се опариш - тогава ще споделяш впечатления....

Иначе първо погледнете тукашните оферти - и тогава гледайте чужбинските.

Съвет от мен де.... Пък вие си знаете.

 

Моята Октавия / от Италия / я купих по спешност, защото имах нужда от кола. Имах намерение да я ползвам за съвсем кратко време, докато си купя нова кола и ........ така вече пет и половина години. В момента е на половин милион километра / 1.9 ТДИ 90 к.с. /, като аз съм й врътнал почти 200.000 километра. За този период от време не съм сменявал турбина, не съм имал проблеми с дюзи или каквото и да е по двигателя, а само с предница заради лошите пътища. Плюс обслужване - масла, филтри, ремъци. И съединител, което е в реда на нещата. Когато я взех през 2007г. беше на 8г. и ми струваше 3400 евро. По това време Еуратек продаваше коли / на същите години / за суми от 13-14.000 лева. Това, че има балъци, които са готови да им платят подобни пари си е техен собствен проблем. От Еуратек е напълно безмислено да се купува кола - нито нова, нито втора употреба. Новите са произведени за Източна Европа, респективно нямат нищо общо с Шкодите, които се продават в Германи или Италия. Втората употреба са на безбожни цени. Таргет група са им лелки и олигофрени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не пускам нова тема, ще си позволя да ползвам тази на колегата.

Мой познат иска да си купува О1 - бензинка, ръчни скорости, комби и с клима.

Въпросът е с 1.8Т или 2.0? Лично аз му препоръчвам 1.8 - при Ауди няма проблеми с него, ама той няма да вземе кола без да е убеден - последната я избира два месеца. ](*,)

Идеята е, че автомобилът ще навърта по 8-12хил на месец и няма да има време за сервизи.

Кой мотор е по-издържлив и прави по-малко проблеми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от човека. Ако е спокоен и уравновесен И АКО ЩЕ Я КАРА НА LPG, да вземе атмосферка. Ама по-добрата атмосферка според мен е 1.8-20V.

 

"Тръца" е много готин мотор, ама си е за темпераментни хора. Разходите по него са значително повече - данъка е сериозен (като за толкова стара кола), като цяло е икономичен, ама ако го галиш, а никой не купува тръц да го гали, турбото също си носи съответните грижи.

 

Иначе аз бих взел комби тръц без да се замислям и бегом при мапера :) Тръца е най-добрия бензинов мотор на VAG от тия години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.