Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение за покупка на Октавия


vankataPL

Recommended Posts

Здравейте колеги .

 

След доста доста лутане, четене и прочие.... , реших да се сдобия с ШКОДА smile021

Първо харесвах Октавия1 , после реших че ще е Октавия2 , а сега ще видим ...smile009

Спрял съм се на 1,9ТДИ 105к.с. с малко по-високо ниво на оборудване.

 

Колебанията ми в момента са между тези 2 обяви , та ще моля за мнението ви .

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11340780568866783&f1=details

 

Прегледана , обслужена и т.н.

 

и тази ,

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11340892021875902&f1=details

 

 

Благодаря предварително .

 

Поздрави s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stivi797

    10

  • ascherney

    8

  • Цецо75

    8

  • vankataPL

    5

Най-много писали в темата

Интересна дилема. Аз клоня повече към втория екземпляр, все пак е по-нов, на "по-малко км" и е след фейса.... с голям дисплей и множество други екстри, дето Елеганса ги няма и т.н., но другата пък ми вдъхва повече доверие, що се касае до сервизна история и километри... но пък цената на ЕУ не ми харесва.... вижда ми се прекалено висока за 2008. Затова го казвам, интересна дилема.... успех и избери тази, която ти е на сърце

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен тази от Еуратек ми се струва скъпа.

Другата пък нещо ми е съмнителна, незнам защо.

Аз харесвам тази: http://www.cars.bg/u743509

Успех с покупката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз харесвам тази: http://www.cars.bg/u743509

 

Taя наистина я бива !!! :smt017 Ама чилякът май търси комби, като гледам неговите дилеми ... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз харесвам тази: http://www.cars.bg/u743509

 

Да ,наистина добре е сложена . За съжаление не е комби , а това е задължително условие в моя случай .Както и да е някакъв светъл металик.

 

 

п.п.

 

Отворен съм за предложения така или иначе , затова благодаря !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да бъдеш сигурен, че ако е внос от западна Европа, километрите няма да са реални. На мен ми се случи кола, която купих от официален дилър на Шкода, уж със сервизна история, да бъде с манипулиран пробег. Иначе, цената на първата ми се струва твърде висока, а другите ми се струват на съмнително малко километри. Все пак тук, в Чехия, е пълно със Супърби и Октавии 2008-2009г. за под 19-20 000лева, и то добре оборудвани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих огледал "вносната", особенно ако е италианка. И да не е на реални километри, ако състоянието отговаря на да кажем 150 000 бих я взел нея по следните съображения:

 

1. Има много сериозно количество екстри, по-нова година е, лифтова и т.н.

2. 100 000км по европейските пътища се равняват на 20 000 по българския лунен пейзаж. А ако нашенката е била и фирмена... вероятно е видяла зверски тормоз.

3. Зимата в БГ е много по-корозивна за колата от Италия. А Октавиите и особенно О2 имат слаби ламарини!

4. Изначало колите за БГ и колите за развития свят са различни още в магазина като качество на изработка и материали.

5. Вносната си има регистрация. Което значи, че може да се пробва, да се кара в сервиз за оглед и т.н., което обикновенно е проблем при коли нов внос.

 

Мнението е лично и да не се ползва като препоръка за сделка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо предпочиташ комби? Само заради "по-големия" багажник - ако е само заради това, да знаеш че и на хечбека багажника никак не е малък. В моя събирам детско креватче (кошарка), матрака към него, количката на детето, куп чанти и има място за още. Ако си свикнал да караш комбита - ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата кола струва прекалено много. Бих казал, че цената е нахално висока. Втората със сигурност е италианка и с още по-голяма увереност може да се твърди, че километража е въртян. Докарването е грубо 1000 лева. Плюс печалба на този, който я е внесъл и цената трябва да дойде на 8к евро франко Италия. Октавия 2 / каквото и да е ниво на оборудване /, фейслифт, на 60.000 километра и цена от 8 евра е абсолютно невъзможна история. Но аз бих погледнал втората, която и на 150 -160.000 километра да е, не е чак кой знае какъв проблем.

 

P.S. Съвета на колегата по-горе с конкретно изброените точки е много добро ръководство за покупка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко снимки за ориентир на колегата / за цените в Италия /, за да вземе вярното решение. Според мен правилния избор е да се бяга далеч от Еуратек и смехотворните им цени.

 

Октавия 2, 12 месец/2006г., на около 200.000 километра - цената е 4650 евро. Франко София - 10 хил. лв.

---------------------------------------------------------

post-5748-138453402157_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази от русе е удряна от отзад нямаги надписите tdi надали някои ще ги маха а при пребоядисването не са ги сложи ли :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази от русе е удряна от отзад нямаги надписите tdi надали някои ще ги маха а при пребоядисването не са ги сложи ли :smt034

Моята оригинално е поръчана без надписи, както и след това сме боядисвали петата врата заради въндализъм. Така че това изобщо не означава че е удряна :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето, огледал си ги значи внимателно количките! Добреееее! Ами щом имаш съмнение за русенската - явно е основателно. Очевидно има защо да те човърка нещо!

Ами погледни тогава и други коли.

Но не гледай чак толкова километрите - а най-вече общия вид на колата. Той много ще ти каже за това как са я поддържали, и въобще, как са се отнасяли към нея. Без значение дали колата е от Русе, Силистра, Италия или Патагония.....

За цената на Еуратек - съгласен, с две ръце! Ами и те искат да припечелят - та си слагат здрава надценка.

Иначе съветите на колегата Цецо ми звучат мноооооого разумно - особено това за разликата между европейските и нашите пътища! А също и онова за качеството на изработката и на материалите - което също не е без значение.

Само с едно решително не мога да се съглася - че ламарините на Октавиана са чак пък толкова слаби. Еееееее, удрял съм се вече лекичко с моята, няколко пъти - та имам някаква представа за здравината им! Чува се едно силно издрънчаване - но като слезеш, и погледнеш резултатите, и си казваш - абе, нищо особено! И ако после щетите са добре направени и боядисани - няма проблеми!

Иначе за зимата, че влияе - сигурно е така, съгласен съм. Но чак пък толкова бързо да й гният ламарините - съмнява ме. Все пак чехите й дават 12 години гаранция...... На ламарините де. Едва ли е току-така.

Пък и на приятелите ми Октавиите въобще не са изгнили, внимателно съм ги гледал - а са от 2005 г най-старите. И на бая километри.... Колко прави това - седем години вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма място за сравнение. Фейслифт, по-нова, уж на по-малко километри и хубави екстри - особенно ксенона. Колегата Венелин simichoil е предложил съдействие. Доколкото го познавам има опит с Шкодите. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Ела пред НИМ и ще ти покажа ръжда по 6 годишна О2. И то без сериозни удари, просто следи от камъчета, неоправени след 1 година - ръжда. При това колата е италианка.

 

Кита на ламарината на О2 е пълна скръб - тънък е и пада с поглед. Освен това тази кола няма и галаванизация или галванизацията е правена адски неграмотно.

 

Аз друго обяснение за тия ръжди нямам. Отделно, че ламарината е с дебелина на станиол. :) Лака също е пълна скръб, дере се от листата на дърветата. Оня ден беше покапала някаква смола отгоре, бутнах го с пръст (не съм го стъргал с нокти) и смолата падна... с лака. ](*,)

 

Въобще като ламарина О2 е гола вода, общо взето дето са барнали чехите, са го окендзали. Купе и интериор. Иначе двигател, ходова част, са си бетон. Незнам дали всичките са така или само преди фейса, ама фактите са си факти. Аз понеже от външния вид на колата не се впечатлявам - не ги и оправям тия забележки, щото то всеки ден нови идват...

 

Мнението ми е лично и се основава на 20 годишен опит с VAG автомобили, включително две поколения октавии в гаража. Не искам да споря, който иска да дойде пред НИМ и ще ви покажа истината. Той и Сами не вярваше... То няма и как, повечето от вас са маниаци и старателно се грижат за боята и ламарината, то така аз и 200 години гаранция мога да ви дам :)

 

Просто като купувайте О2, внимателно гледайте за дефекти/удари по ламарините, че ако са неграмотно оправени... ще видите, какво е да си обект на Опел-ски вицове на живо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ръжда на места, където е имало удар от камъчета, съм виждал и на Ауди А6 2009, както и на 2-рия ми Супърб 2008, особено по предния капак точно над решетката. Но с поставяне на безцветно фолио става перфектно.

Една кола може и на 300 000км да е, и пак да изглежда по-добре от такава на 100 000км. Имам колега с Пасат Б6 на над 450 000км, като колата му изглежда по-добре поддържана от на друг колега Пасата, който е на около 160 000км. Всичко е до собствениците, които колата е имала. Аз, поне, не бих се отказал от кола на 300 000км, стига да ми е харесала. без оглед само може да се гадае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мое мнение е, че русенката може и да е удряна - личат разлики в цвета на боята в различните елементи (примерно леви калник и врата на първата снимка). Мое мнение, но си имам подобен случай в "гаража". smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мое мнение е, че русенката може и да е удряна - личат разлики в цвета на боята в различните елементи (примерно леви калник и врата на първата снимка). Мое мнение, но си имам подобен случай в "гаража". smile027

 

:smt017

И аз така мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, благодаря за отзивчивостта !

 

Звънях на човека с колата и на въпроса за сервизната книжка взе да става хлъзгав нещо, та ме усъмни допълнително . Все пак ако се стигне до там и аз да отида до Русе ще бъде добре .

Изпроводих един приятел риболовец от Русе да види возилото, ще докладвам след огледа . Оказа се голям късмет за мен, че колегата се занимава с електронни системи на автомобили (не знаех до днес, само риби са ни в главите) и беше твърдо обеден, че ако се стигне до технически експертизи ще знам всичко за този автомобил.

 

 

п.п.

Да отида да огледам тази русенската ???

 

Колега, непременно ще се възползвам от предложението ако тръгна към Русе

 

ПОЗДРАВИ smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако твоят човек разбира не само от електроника и има набито око - прати го него. Но в краен случай отиди и ти до Русе - и я огледай МНОГО ВНИМАТЕЛНО колата! Кола веднъж се купува - и като си я вземеш с проблеми, какво ще я правиш после? Цялата ли ще я пребоядисаш? Това ще ти е хем много пари, а и хем следващия ще се чуди - абе, тая кола защо е пребоядисвана? И тоя защо я продава? И като резултат можеш да отидеш много назад, когато я продадеш - което никак не е желателно.

А по въпроса за сервизната книжка - на тия години и километри би следвало да е ПЕРФЕКТНА! И ако има нещо - защо е така, запитай се! Хайде сега - колата не е на 15 години, та човекът да каже - абе, загубих я книжката, абе, не са ми я подпечатали в сервиза..... Забравили са..... Да бе, как ли пък не са забравили!

А щом имаш усещането, че е удряна - явно имаш набито око..... И щом не вярваш в духове - хубаво си ги прецени нещата. С някоя хилядарка е по-изгодна тая оферта - но ако колата е удряна, колко силен е бил ударът? И как е била оправена после? Ето това са въпросите, които следва да си зададеш. Ако е била леко удряна и е добре оправена - това не е проблем..... Ами ако не е така?

Иначе офертата на ЕТ е висока - но хайде сега, можеш и други оферти да видиш. Ти какво - запънал си се точно една от тези две коли ли да купиш? И какво сега - едната оферта е висока, а другата съмнителна.....

ТЪРСИШ ТРЕТА, ПИЧ! Това е решението.

Или ако толкова искаш да не бъдеш капо, а нямаш желание да търсиш трета - огледай ги и двете МНОГО внимателно. И ако нещо те е усъмнило при тоя оглед - ЯВНО ИМА НЕЩО!

А за колегата Цецо, че кита на ламарините бил пълна скръб...... Не е точно така. Иначе за лака, че лесно се драска - виж, за това съм съгласен. Но защо е така - защото е на ВОДНА ОСНОВА! Е няма как хем да е екологично, според новите изисквания - хем и колата да е като бронирана!

Не става просто!

Иначе Цецо, и аз няма да споря за ръждата - и със сигурност това е така, което го казваш. Но и ти самия го казваш същото, което и аз по-горе - АКО НЕ Е ОПРАВЕНА ГРАМОТНО, ЩЕ РЪЖДЯСА! Ами нормално е, колеги - но коя съвременна кола не е така? Новите Мерцедеси, Аудита и Беемвета са същите! Гаранция! Да не говорим за другите марки.... Нали го гледам и Аудито на приятеля ми, всяка вечер, той е до мен на паркинга - от ударите на камъчетата отпред ламарините му, и особено капакът - са станали на нищо! Година не ги е оправял - и дупчиците по лака са ръждясали..... Изолирано, кадмирано, или поцинковано - но ударите са стигнали до метала! И още една година ако не ги пипне - и ще му почнат проблемите. Макар че той ще го продаде - и следващия ще си бие главата.

Но аз и такова усещане имам - че много зависи от сериите и от партидите.....

Именно затова колата трябва да се огледа - дали е правена в понеделник, или е правена в петък. Това важеше за Ладите и за Московците - но май важи и за другите коли.

И недейте да си мислите, че навън няма мърлячи! И че и навън не работят през пръсти! [-X [-X [-X

Работят - и още как!

Да, там мърлячите са по-редки..... Но и там ги има.

Човешко е, в крайна сметка.

Затова моят съвет е - човекът да ги огледа и двете возила, и да си ОТВАРЯ ДОБРЕ ОЧИТЕ! А не после да се ядосва....

А и други оферти да погледне - ако офертата на ЕТ му се вижда бандитска - а и реално тя е точно такава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина в ЕТ се уливат много яко.Не стига че оскъпяването на чисто новите е безбожно,ами искат да печелят от употребяван като за нов.Аз моята я взех в началото на месеца и офертата кеш беше 14500(взех я на изплащане тъй като за 2 години оскъпяването е много приемливо)-на 93000 с 4x4 застраховки данъци-пълен пакет...Че са хубави Шкодичките хубави са,но това си е злоупотреба.Към автора-следи обявите в interlease,mobile cars...И там изкачат чешки поршета smile035 върнати от лизинг.И няма да бързаш,че е пълно с измамници :lol: Успех с покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.