Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Фабия на газ?


alkope

Recommended Posts

Здравейте. От 8 месеца съм собственик на Шкода Фабия и съм много доволен от избора си. Карам я с удоволствие и ми върши перфектна работа. Мисля още доста време да си я карам, така че обмислям варианта да й сложа газ, защото цената на бензина е убийствена. Досега с нея съм изминал около 10 000км, което прави около 1200 км. на месец. Моделът е с мотор 1.4 mpi (АМЕ) 68 к.с.

Изчетох почти всичко, което е свързано с темата във форума, но все още се колебая дали да сложа обикновена АГУ или да инвестирам още някой лев и да й сложа ГИ. Очаквам да получа полезни съвети, тъй като съм убеден във високата компетентност на членовете на форума. :D

 

P.S. Надявам се, че съм пуснал темата на точното място във форума. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега.

Според мен не си улучил раздела - има специален такъв "Газови уредби" и най-вероятно скоро темата ти ще бъде преместена там от някой модератор - да не се чудиш! :mrgreen:

Иначе и аз като теб се колебаех година и половина. Най-накрая след много съвети оттук-оттам и препоръчка от човекът, който ми я монтира - сложих АГУ. Моят мотор е същият, само че кода е ATZ , с мет. колектори. Та човекът, който ми я сложи е всепризнат специалист и ми каза: слагай обикновена, няма смисъл от г. инжекцион. Дали това е така или не , не искам да споря.

Та колата я карам на газ от половин година вече, забравям кога зареждам .... а не като преди- сложа 20 лв. бензин и на 3тия ден ги няма. Разхода ми е 10 градско. Това е, в началото зареждах от една келява бензиностанция, щото имах отстъпка , та там разходът беше 14 и бях бесен.... Но откакто минах на OMV съм доволен - 10 си се ядва, при положение , че ми гореше 8 бензин лятото. Един съвет от мен - с цел да икономисам и без това малкия багажник си сложих малка бутилка - 25 л., като понякога не може да събере и 20 л. всъщност. Така че, ако върна времето назад бих си сложил по-голяма бутилка или бих дал 50 лв. отгоре за такава на мястото на резервната гума и бих си взел някое от онези малки колелета. Пиша ти, защото знам аз колко време се колебаех, а нямаше никой с този двигател който да ми даде повече инфо. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На доста бензинови многоточкови инжекциони се поставя класическа уредба с една - две клапи кихалки и компромиса се получава , още повече ако двигателя е с метални входни колектори. :)

За този мотор на Фабия нямам конкретика , нека колегите кажат повече.

Е, налага се понякога да се поставят емулатори на ламбда - сонди , работа на бензиновите дюзи , управляеми дозатори.Общо взето за комерсиална газова уредба за нормалната и работа е въпрос на съвместимост , специфика с горивната уредба на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.