Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Прераждането на Маргарита


Green_Witch

Recommended Posts

Жоро, толкова мога да дам със снимки от терасата. И днес е работен ден, а утре - кое по-напред да свърши човек? :) А и не е като да нямаме ангажименти вечер. Кучето - едно на ръка...

 

Иначе, за виждане - вижда се. Ама аз това си го казах още веднага. Все тая. Ще видим какво ще се вижда напролет. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 146
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Green_Witch

    41

  • joro-120L

    22

  • maxrpm

    12

  • The Best Forman

    7

Най-много писали в темата

Браво, че си обичаш 120-ката и си я стегнала за още няколко години напред. Ако и тя те обича и слуша, следващите й майстори може и да са реставратори и всичко да си дойде на място :D . Важното е, че пак ще си я караш, а тя сега е по - здрава и по - лъскава, т. е. има подобрение в положението :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Иначе, за виждане - вижда се. Ама аз това си го казах още веднага. Все тая. Ще видим какво ще се вижда напролет. :lol:

На това, което се вижда не му влияят атмосферните условия. Няма значение. smile009

Иначе подкрепям мнението на Росен с две ръце :smt017

Браво, че си обичаш 120-ката и си я стегнала за още няколко години напред......... Важното е, че пак ще си я караш, а тя сега е по - здрава и по - лъскава, т. е. има подобрение в положението :smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това, което се вижда не му влияят атмосферните условия. Няма значение. smile009

 

Жоро, предполагам, че говориш за разминаването между престилката и левия калник. Не мисли, че не съм го видяла, но причината се крие много назад във времето, когато купувах калниците и когато услужливите продавачи в магазина са решили да ми пробутат ляв калник за друг модел Шкода, а аз като истинска тъпа патка не съм обърнала внимание. Но това го научих много късно, защото баща ми се е направил на ударен и не ми е звъннал навреме. Резултатите са на лице. Има още куп такива малки и дразнещи неща, които искам - не искам ще преглъщам, докато не дойдат по-добри времена и докато всичката рода не реши да се стегне и да спре да получава инфаркти баш, когато аз искам да си оправям Шкодата.

 

Мисля, че всеки допълнителен коментар по повод вече свършената работа е напълно излишен. Да, има забележки, не са никак малко - толкова са могли толкова са направили. Дразни ме, но не мога да направя нищо на този етап. А с подобни недоизказани подмятания не ми става по-леко. Така или иначе, в сравнение с това, което беше преди - сега е светулка. А и за ежедневна уличница е повече от добре.

 

Може би щеше да е "лъскачка" и щеше да е правена при "реставратори" ако бях продала единия от двата мотора, но след като не съм, значи съм преценила че е излишно пилеене на средства по куп железа, които днес ги има, утре - ръждата ги е изяла или някой "не те видях" не те нацепи отзад, както се случи с GL-а на Сашко.

 

Ако съм засегнала някого с тона от написаното по-горе, съжалявам. Но смея да твърдя, че колата ми е в чудесно техническо състояние и ако не е доизкусурена на вид - то поне не лее антифриз след себе си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Динке, аз също съжалявам. Нещо явно съм написал не както трябва. Нали всички чакаме снимки, съответно коментари. По принцип казвам какво мисля на хора, които ще ме разберат и има смисъл. Но това съвсем не значи, че съм безгрешен.Общуването във форума го имам, като жив разговор. Не съм тръгнал да търся кусури, нито да се заяждам за това как е направена колата. Ни най-малко ме засяга как е направена.

Между другото аз приемам всякакви мнения относно това, което имам и дори и да ме дразнят се опитвам да обясня защо е станало така и точка.

Последното което ще кажа за твоята Шкода е цитата на Росен, което всъщност е същественото за мен

Браво, че си обичаш 120-ката и си я стегнала за още няколко години напред.......... Важното е, че пак ще си я караш, а тя сега е по - здрава и по - лъскава, т. е. има подобрение в положението :smt017

 

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Но смея да твърдя, че колата ми е в чудесно техническо състояние и ако не е доизкусурена на вид - то поне не лее антифриз след себе си.

Не е важно да е лъскава - важното е да е "съскава" (май лафа беше пернишки).

Щом колата ти е безпроблемна технически и визията те задоволява - значи имаш перфектната кола s_flag

И още веднъж поздрави, че се хвана да я освежиш, а не я даде за скрап =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера инсталираха новото радио в колата. smile021 Към подаръка от вас добавих и 2 хубави колонки отзад и сега музиката е сериозна. :) Днес пък стигнахме да инсталираме и нов акумулатор, че стария почти си беше изпял песента.

 

Както вчера, така и днес тоците бяха замерени за отечки и зареждане. Двата независими източника (пичовете, които връзваха музиката и тези, които инсталираха акумулатора) заявиха, че баба Шкода е с отлични показатели и много по-нови нейни колежки могат да завиждат на доброто й здраве.

 

Последното което ще кажа за твоята Шкода е цитата на Росен, което всъщност е същественото за мен

Браво, че си обичаш 120-ката и си я стегнала за още няколко години напред.......... Важното е, че пак ще си я караш, а тя сега е по - здрава и по - лъскава, т. е. има подобрение в положението :smt017

 

Поздрави :)

 

Момчета, в предната тема, която беше изтрита по моя молба, нееднократно повтарях, че за мен е важно автомобила да върви и да мога да разчитам на него 24 часа в денонощието и 12 месеца в годината. т.е. И през 2009 и през 2012 винаги ми е било много по-важно дали колата ще запали на -18 и дали ще ме извади от пряспа, в която и тези с джиповете не искат да влизат.

 

От момента, в който купих колата, до днес (а надявам се и занапред) 120-ката е отговаряла на написаното по-горе. Дали ламарините са здрави и дали изглеждат лъскавки ама грам не влияе на това дали ще излезе от преспите и дали ще запали на -18.

 

Но ето, стигна се до там, че докара и някакъв вид.

 

Но нека все пак да напомня, че тоя вид дойде едва след като бяха сменени цялата охладителна система, цялата спирачна система, цялата предница и още куп дребни неща, които постоянно изникват при ежедневната употреба на автомобил.

 

И ако утре, избие нейде ръжда, а успоредно с нея избие теч по охлаждането - познайте кое ще оправя първо. Точно така. Няма да е ръждата.

 

Снимки ще има, надявам се скоро. Но това зависи основно от свободното време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tака е , в днешни дни е на мода пенсионерите да не се предават лесно ... ха да ти е жива и здрава още много дълго време smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат свършване задномоторките, но малко от тях посещават срещите на НИМ. Като гледам темата на колежката току виж и аз съм вкарал бабата в бокса. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Подготовката за зимата след цяло лято почивка за Маргарита тече с пълна сила. След като смених акумулатора и "присадих" ново КЛУБНО радио, тази седмица минах на преглед, гресирах предницата, сменихме свещите и ремъка и направихме поредни настройки на карбуратора.

 

Лошата новина е, че ни чака смяна на лагер на водната помпа и тук идва малко глупавият ми въпрос: След подобна интервенция трябва ли да се обезвъздушава охладителната система? Дали сме си срок до 1-2 седмици да сменим лагера, че да не ме остави нейде в някой зъл студ по обувчици на токченца и рокла по модата от лето 2009-то.

 

Младежа смята, че това няма да се наложи, но знам ли... Хайде, майсторите - давайте мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Младежа смята, че това няма да се наложи, но знам ли...

А защо се налага?

Луфт ли има на ремъчната шайба? Тече ли помпата? Или като сменяхте ремъка я врътнахте на ръка и нещо не ви хареса? От разстояние, нищо не мога да кажа smile049

 

По моето скромно мнение, ако наистина се налага какъвто и да е ремонт, купи си нова помпа. Не си струва заниманието.

Системата трябва да се обезвъздуши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи 2 та лагера, фибър, гармитура дебелата и ме покани на гости. За 1-2 часа с мотаенето ще се оправим. телефона ми го има в списъка с телефони. Предупреждавам обаче, като бях млад 2006 сменях лагери и пак прокапваше. Тогава цената на оригиналната водна помпа, без шайба беше 60кинта. Сега гледам продават се някакви "Немски" за тея пари който приличат на Ако...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък като бях млад, 1986 г. ;) , си извъртях на струга (тогава бачках в Кремиковци) 4 или 5 фибърчета от текстолит и в следващите 5 г. използвах само едно, т.е. стана значително по-здраво от оригиналното smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат Стефчо, аз пък вече 22г. съм с оригиналния. Помпа не съм пипал. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, да има луфт. Малък е, но ме дразни. Ако лагера е чак такава играчка ще мисля за смяна на цялата помпа, но ще се посъветвам и с татко, че той е старшия механик и неговата дума ще тежи най-много.

 

Днес има среща на НИМ и ми се иска задномоторките да сме повече от една. А за снимките - фотката ни предаде окончателно и днес ще разчитам някой да се мерне с фотоапарат, за да пусна повече от една снимка в темата. За Артистични фотографии в момента не мога да мисля. :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, да има луфт. Малък е, но ме дразни. Ако лагера е чак такава играчка ще мисля за смяна на цялата помпа, но ще се посъветвам и с татко, че той е старшия механик и неговата дума ще тежи най-много......

Ако ще ремонтирате помпата, сменете и фибъра. Махнете капсуловката на лагерите, за да може в последствие да се гресират.

Предимството на старите помпи е, че имат гресьорка за лагерите. Новите са без

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предимството на старите помпи е, че имат гресьорка за лагерите. Новите са без

 

Това не го знаех. Нова помпа без гресьорка не ми се иска да слагам. Най-вероятно ще сменим лагера в такъв случай. Ще видим и "донора" какво може да ни предостави като възможност. То на практика не е никак спешно това, но не ми се иска да я карам дълго така. Другата седмица ще се консултираме с главния механик. Мерси за изчерпателните отговори. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако е читава помпата на донора, направо я сменяй. Ако се наложи разглобяване си купи нови лагери/от хубавите/ и фибър. Не са скъпи. Няма смисъл от две помпи да правиш една.

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се връщам от софийската среща на НИМ. Вие, пловдивчани лоши, как можахте да изпратите таен агент? А?

 

Сега сериозно, много се зарадвах, че Анастас се появи на софийска земя без никой да знае за лошите му помисли. Огледа Маргарита, направи едно кръгче и заяви: "Тази кола не ми харесва как върви! Със сигурност може повече!". После се размятаха едни инструменти, почна се едно ровичкане, опъваха се жила и резултатите са на лице: Имам поне 3 коня отгоре.

 

Дали днешната случка не е първа крачка към хондов двигател? Това времето ще покаже. Едно е ясно - сега мога да се хваля, че главният инженер на Кричим Рейсин Тийм ми е тунинговал Шкодата smile035 (Пепи направи снимкиов материал за доказателство - ще чакам да се включи)

 

Жоро, Анастас даде още по-добра идея за водната помпа. Да свалим тази от донора, да я отремонтираме и след като е готова - дректно да сложим нея, което е най-практично при всички случаи. smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Жоро, Анастас даде още по-добра идея за водната помпа. Да свалим тази от донора, да я отремонтираме и след като е готова - дректно да сложим нея, което е най-практично при всички случаи. smile126

Точно! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицето днес е направил страхотни снимки на Маргарита. Ето 2 от тях, които мисля да предложа за календара :lol:

 

028797447.jpg?r=0

 

028797474.jpg?r=0

 

Останалите снимки от срещата ето тук!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eeee, Динке =D> Поляли сте я Маргаритка

Радвам се, че имахме и пловдивски човек на това мероприятие :D

Нека да й върви по вода!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.