Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съвет за покупка на малка кола .


димон

Recommended Posts

Вчера колата на родителите ми ( ауди 80) претърпя ужасно ПТП и не става за нищо. Всички сме живи и здрави , имахме късмет . smile126 Днес си си ближим раните ...

Но живота продължава ! :) Трябва да взема няква ежедневна колица на родителите ми, които минават по 20-на км дневно. Ориентирал съм се към Голф 3 или Поло ...1995-2000 г. бензин. Не ми се дават повече от 1500-2000 лв. Климатик не им трябва , газ- не задължително....

Ще се радвам да чуя предложения и мнения на колеги , ще ми е от полза при избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поло 1.4 60 кс или 1.6 75кс може и 1.3 но е рядък но в никакъв случай 1.0

п.п голфовете много гният

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, важното е, че вие сте добре! Да не би да е това колата?

http://www.kazanlak.com/report-108.html

Иначе за тази цена може да се намери не лош Голф. Мисля, че 1.6, 101к.с. е добър вариант!

Успех в търсенето!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всъщност, не бих казал, че съм бърз, просто и аз съм от К-к и следя сайта всеки ден! Тази информация я четох още вчера!

Още веднъж се радвам, че сте ОК всички!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господ отгоре ,че сте живи и здрави!

Ако вземаш Голф 3 - още по хубав избор , ако не и най хубавия от всички бензинови е моноинжекциона 1,8 90 к.с.Лесно се газифицира с обикновена газова уредба. моно инжекцията изобщо не е капризна горивна уредба.Мотора е с означение ABS.

 

Най - лошата страна , позора на марката и модела е антикорозионната защита - с много снижено ниво в сравнение с

легендарния предшественик Голф 2. smile035

За Полото - също препоръчвам 1, 4 или 1,6 моно , техните мотори са също хубави.Сеат Ибизите ( испанския близнак)

стават също. Антикорозионната им защита е по - добра.Абе , переспективата за пробан - бутан е основната ми мотивация.

Пожелавам ти да си намерите читав , не удрян и с приличен вън шен вид автомобил.Избора ви е много реален , прагматичен

и хубав.

Моя Голф 2 ГТ 1, 8 моно - всекидневката ми не е помръднала 21 години , пазя си я за ретро и класика , живот и здраве! smile126 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предложение от колега за шкода фелиция , дизел ...с климатик ! Сериозно се замислям . Малко надхвърля бюджета, но все пак е гледана колица ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предложение от колега за шкода фелиция , дизел ...с климатик ! Сериозно се замислям . Малко надхвърля бюджета, но все пак е гледана колица ... :)

Е точно тази ако не я вземеш много ще сбъркаш. Според мен това е колаТА!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно тази ако не я вземеш много ще сбъркаш. Според мен това е колаТА!!!

 

Сребристият гларус ли имаш предвид ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димоне, много съжалявам за това което Ви е сполетяло и в същото време се радвам, че всички сте живи и здрави.

Иначе за Голф 3 колегите са прави - доста корозират - поне по-ранните бройки - ако са и внос от Германия... Другата ми кола е Венто и имам доста наблюдения върху тези коли. Иначе двигател ABS 1.8 90 к.с. е много здрав и добър и се газифицира без проблеми - вече около 100000 км си го търкалям моето Венто на газ. Окачването също е много здраво. Единствените проблеми, които съм имал освен корозията са по охладителната система - разни маркучи, разклонения и датчици. Но като ги оправих - вече няколко години нямам проблеми. Ако си намериш някое Венто с плюшен салон (това е най-здравата тапицерия която съм виждал някога за 20 години не е мръднала) или Голф 3 със запазени ламарини няма да съжаляваш. На мен лично за каране из града Венто-то ми е много по-удобно от Октавия-та. Много по-добра видимост от вътре има отколкото Шкодата и за маневриране и паркиране е идеално - Голф 3 предполагам, че след като е хечбег ще е още по-добре. Пък ако си намериш и някой TDI от последните - някъде 1997 г. няма да е зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих една важна подробност - Голф 3 и Венто мисля 1992 и 1993 г. имат един проблем с километража (ако може така да се нарече) - на 300000 км километража се нулира и изчезва надпис total над цифрата за километрите. Та ако срещнеш някой Голф 3 на 123000 км без надпис total над цифрите - със сигурност е на 423000 поне. :) Попадал съм на такива весели обяви в mobile.bg.

 

Ето и

.

 

Писал съм по въпроса и в тази тема.

 

На мен като ми се случи това се пулих 2 часа. Стана преди 3 години в началото на август по пътя от Казанлък към Стара Загора - както си беше на 299999 км - изведнъж 0 км. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поло 1,6 101 коня не е добър вариант - имат доста проблеми с главите, а и надали хора които изминават 20 км на ден са им притрябвали цял табун коне. Според мен не е зле да се поогледаш за Сеат Ибиза, Поло 1.4 или Фелиция - всичките са Поло, само цените им са различни. А що се отнася до антикорозионна защита - Сеат - и ламарините и боите им са по-трайни от тези на Поло (тук Фелиция не се класира).

Успех :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не взимай Голф 3 в никакъв случай. Това е срам за VAG!

 

Поло 1.6 е малък дзвер и не подхожда на възрастни хора. Поло 1.4 мисля, че е удачно. Иначе от другите марки също има хубави попадения в тоя ценови диапазон. Колкото и еретично да звучи - французите според мен имат удачни модели.

 

Иначе - класата на Аудито си личи. Макар и на 20+ години, без ербеци и специални системи за сигурност... Жалко за магаренцето, ама важното е, че е опазило хората.

 

Ей затова не си продавам старото магаре дето струва, колкото комплект гуми за Октавията. Щото е КОЛА, мислена от инженери и произвеждана от западно германци!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен като ми се случи това се пулих 2 часа. Стана преди 3 години в началото на август по пътя от Казанлък към Стара Загора - както си беше на 299999 км - изведнъж 0 км.

При мен на 300к половината ми дисплей изгоря и си взех ново табло. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако таблото е проблем, ще ти подаря едно от Голф 3 smile027

Голфа не е никак лош избор, гние обаче :-k

До 2000лв аз бих купил Корса или Поло.

И те гният, но там шанса да попаднеш на редовно оправян от ръждите в зародиш автомобил е по- голям. Части има колкото искаш.

А защо не вземете друга 80- ка?

Всички, слава богу, бяхме живи и здрави и като удариха моята:

 

148641_452007383615_7060016_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям за Голф 3ката - това е кола, която ще надживее всички останали коли на тоя свят, взети заедно, само че вероятно ще го направи без ламарини, само с двигател и купе. Особено ако е внос от Германия - гние да си *** майката. Обаче пак ще върви. В допълнение - за Голф 3 по морги и магазини за части втора употреба няма АБСОЛЮТНО НИЩО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно тази ако не я вземеш много ще сбъркаш. Според мен това е колаТА!!!

 

Сребристият гларус ли имаш предвид ? :)

Именно. Кола с ясен произход и история. Педантично поддържана, като собственикът ѝ много би искал да я даде на някой, който ще се грижи за нея подобаващо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно тази ако не я вземеш много ще сбъркаш. Според мен това е колаТА!!!

 

Сребристият гларус ли имаш предвид ? :)

viewtopic.php?f=14&t=13940

Ето ти един казанлъшки гларус . smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже времето върви , направих следното бързо решение:

Избрах първата колата ,която ми допадна на външен вид, а именно :

Опел Астра седан , 4 врати- син металик. Мотора 1,6 бензин- моно. Люк, ел, стъкла, ел. огледала, централно, плюш, серво на волана. Без никакви забележки отвън, няма ръжда и драскотини.

Заведох я при моя газаджия да погледне отдолу, погледнах и аз - няма грам ръжда никъде, дори по носачите и бомбетата. Двете гърнета са чисто нови, катализатора е махнат. Свалям газовата от аудито и слагам на астрата. Гумите не са много добри, но мога да си взема от аудито , понеже са чисто нови. И двете са 14 "... И така за 1800 лв - мисля , че е добър избор.???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста добър, поне на първо четене.... 1800 лв. са прилична сума, а и астрата не е никак лоша, особено ако няма ръжда. Успех в начинанието и се радвам, че всички сте живи и здрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет само.

Напръскайте отвътре веждите и праговете с восък. В противен случай след две години ще остане само спомена от тях

Тръгнат ли, яко гният.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. И така за 1800 лв - мисля , че е добър избор.???

:smt017

Първо - добре, че сте живи и здрави!

Второ - нали знаеш какво казват немците - "Енде гут, алес гут!" smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.