Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Светна лампата за маслото, затрака и...


Natcko

Recommended Posts

Здравейте,

Днес на магистралата ми светна лампата за маслото и тази за сервото една след друга. Веднага отбих изчаках около 20 минути и проверих маслото на двигателя и хидравличната течност бяха си в нормата. Оставаха ми 40км до София и реших да се прибера на самоход(голяма грешка :)). Запалих двигателя и лампите не светеха до тук всичко добре. След 10 км при скорост от 140km/h лампата отново светна и при подаване на газ се чу тракане от предполагам двигателя. Замириса и на масло. Веднага отбих и извиках пътна помощ, закарахме я в сервиза на шкода директно. Колата, Fabia 2001 1.4 16V, я взех преди няма и 1000км и доста неща смених, но се сетих, че маслената помпа не бях. Сега се надявам да е само това :). Вие сблъсквали ли сте се с нещо подобно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си супер.Хем имаш проблем на 40 км си от СОФИЯ и караш с 140км. Замисли се .......

 

Късно е smile049 Сега само "аутопсията" ще покаже :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да грешката най-вероятно е моя, но повече няма да се повтори ;). Като има развръзка ще пиша.

 

 

П.С. lachezar.iliev1 Буквите ш и т, когато са в съчетание се пишат Щ ;). Замисли се...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се предварително на модераторите, но не се сдържах просто! Natcko, търсиш съвет и помощ, когато вече е късно и си направил белята, вместо да беше мислил навреме. Колегата lachezar.iliev1 ти го казва в прав текст и е напълно прав в думите си. Съвет вече след дъжд качулка няма как да се даде, особено от разстояние, огледът ще покаже. На всичкото отгоре си нов във форума и веднага започваш да се държиш арогантно - нито правописа на колегата lachezar.iliev1 е тема на разговора, нито пък той някъде в поста си е използвал "ш" и "т" вместо "щ". Как очакваш да получиш съвет или помощ при такова поведение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че е направил някаква грешка. При светване на лампата е спрял, изчакал е, премерил е маслото, продължил е...

Аз щях да подходя по същия начин. Единствено грешката е, че при повторно светване е натиснал газта.

Ако е някоя талянка, може да имаш запушени маслени магистрали, иначе това което описваш не е често срещан дефект. Може и маслото ти да не е подходящо, в смисъл като спецификации...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се предварително на засегнатите, явно пак съм сбъркал. Писах темата, повече да се поучат хората от моята грешка и да не я повтарят, пък ако някой е имал подобен проблем да сподели ;). Иначе колата е вече в ЕТ и чакам обаждане(дано не много скъпо :D)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не искам да има ядове аз знам ,че правописа ми е доста зле но какво да се прави.В Е-Тек мисля,че ще ти вземат доста левове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа.. Положението е лошо. Коляновият вал и лагерите са за смяна, а до колкото рабрах и блока е за постване. Доста дискусии водихме с приемчика в ЕТ(Александър) и стигнахме до решение, че най-добре е да се вземе двигател 2ра употреба. До тук добре, ще го взема, ще го сменя, но... До колкото четох из форумите двигателя, който трябва да търся е 1.4 16V 75/101к.с. (aua/aub). Ще ви помоля за малко ориентиране в кои модели се слага този двигател. Аз разбрах за VW Golf и Polo. Дали скоростната кутия пасва, генерация, гърне, компютър, ламбда сонда, кабели и т.н. До сега никога не съм се занимавал с нещо подобно, затова всякаква информация ще ми е от голяма полза!

 

 

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо ти трябва да се занимаваш.Който ще сменя мотора да се занимава.Блока като е без периферия и глава...няма значение всичко ще пасне от твоята :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм под дилемата ремонт или двигател 2-ра ръка!

В моя случай двигателя е 1.2 12v,2005 година и излиза,че е еднакъв с VW Lupo и Polo,а също така и със Seat Ibiza и Arosa.

Така,че в случай на смяна на двигател,се оглеждайте и за Lupo и Seati ;)

Относно разликите им за сега само един човек който е правил доста фабийки,ми каза,че Полото имало два датчика за налягането на маслото и било като екстра,която фабията нямала и просто нямало да се свърже или нещо такова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Открих правилния майстор и след основен ремонт и не много скъп Фабията тръгна,но сега има проблем с фаровете примигват има някакъв пад. Моля, за някаква помощ, ако някой е имал подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.