Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

харчене на масло от клапан за подкартените газове ?


chvora

Recommended Posts

Здравейте колеги , преди няколко месеца ми правиха ремонт на главата ( пълен ремонт) + смяна ангренажна верига и зъбни колела ( комплект ) оспокоители и семеринзи.Става въпрос за Фабия 1.2 ХТП 3 цилиндровия бензинов двигател.Въпроса ми е : Има един клапан за подкартерните газове горе до капачката от кадето се сипва маслото и е свързан към смукателния колектор.Майсторите ми казват че от него ми харчи масло .Възможно ли е това? Остановиха го като отвориха капачката за наливане на маслото и двигателя работи по-добре,като я затворят и смучело от подкартерните газове и от там бил разхода на маслото .Разхода ми е 3 литра на 3000 километра . Благодаря предварително .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е въпросния клапан да не затваря на определени обороти и от там да се получава въпросното харчене на масло? Как деиства въобще системата за подкартерните газове.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , преди няколко месеца ми правиха ремонт на главата ( пълен ремонт) + смяна ангренажна верига и зъбни колела ( комплект ) оспокоители и семеринзи.Става въпрос за Фабия 1.2 ХТП 3 цилиндровия бензинов двигател.Въпроса ми е : Има един клапан за подкартерните газове горе до капачката от кадето се сипва маслото и е свързан към смукателния колектор.Майсторите ми казват че от него ми харчи масло .Възможно ли е това? Остановиха го като отвориха капачката за наливане на маслото и двигателя работи по-добре,като я затворят и смучело от подкартерните газове и от там бил разхода на маслото .Разхода ми е 3 литра на 3000 километра . Благодаря предварително .

 

Сега им кажи и сегментите да сменят и ще се оправи и разхода..Другия вариант е клапана нов е 100-на лева, вземи от 1 морга друг за 40 покарай 5000-6000км и отиди да ти сменят сегментите...

 

п.с. разхода на масло преди ремонта имаше ли го?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

500/600 грама от смяна до смяна.Майсторите ми замериха компресията и тя е по 14 бара на цилиндар.Ако било сигменти трябвало да пуши през ауспуха а колицата няма такав признак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

500/600 грама от смяна до смяна.Майсторите ми замериха компресията и тя е по 14 бара на цилиндар.Ако било сигменти трябвало да пуши през ауспуха а колицата няма такав признак.

 

Първо си писал 3л на 3000км, сега стана 500гр от смяна до смяна....??!!? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 1 месец по-късно...

Шегата на страна.

Проблема е в това че харчи масло само на дълъг път и има някаква логика в това предположение.

Примерно София-Варна=500км-1л масло

Само София 1000км никакъв разход.

А сега кажете къде е заровено кучето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различните режими на работа на двигателя и натовареност. Ти ако бягаш 10 км наведнъж с еднакво темпо или 10 км но на всеки 1 км да си правиш почивка според тебе къде ще има повече натоварване, умора изразходване на инергия и т.н. Образно казано. Моята 1.9 СДИ Сливен-София 100-130 км/ч 0.500 л наливам на ЛукОйла след като излезна от София и още толкова като влезна в Сливен а иначе нормално градско каране за 10000 км пипа до 1,5 л макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш че това е нормално ли?

Имам друга кола която е дизел и на много повече километри,за 10000км не доливам грам масло.

Няма градско няма извън градско независимо от режимите на работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мен кво ме вълнува че имаш друга кола и си направил извода. Питаш и ти отговарям а ти излизаш с ново 20 ако искаш да го чуеш оди да ти правят ремонту на маторя що не каза по рано

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различните режими на работа на двигателя и натовареност. Ти ако бягаш 10 км наведнъж с еднакво темпо или 10 км но на всеки 1 км да си правиш почивка според тебе къде ще има повече натоварване, умора изразходване на инергия и т.н. Образно казано. Моята 1.9 СДИ Сливен-София 100-130 км/ч 0.500 л наливам на ЛукОйла след като излезна от София и още толкова като влезна в Сливен а иначе нормално градско каране за 10000 км пипа до 1,5 л макс.

Т`ва SDI да не е чукнало вече милионния си километър smile048

Извинявам се за спама, ама не се сдържах :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте колеги ! Отворихме двигателя и се оказа че имам 3 от 3 запекли маслени сигменти,До тука добре сменяме всички сигменти на всички бутала . Сега идва следващия проблем: Майстора каза че трябва да се сменят основни и биелни лагери който са били зле.Така започнах да търся лагери и никаде не откривам .Обадих се във Шкода България от там ми казаха следното : Взимаш цял двигател и си ОК така се предлагало а то струва 4000 лева.Въпросът ми е :имали някой който се е зблъсквал с този проблем и ако знае от къде може да се намерят лагери да сподели Благодаря предварително,

П.П проверил съм почти цялата верига за авто-части ( голямите вериги и фирми)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , преди няколко месеца ми правиха ремонт на главата ( пълен ремонт) + смяна ангренажна верига и зъбни колела ( комплект ) оспокоители и семеринзи.Става въпрос за Фабия 1.2 ХТП 3 цилиндровия бензинов двигател.Въпроса ми е : Има един клапан за подкартерните газове горе до капачката от кадето се сипва маслото и е свързан към смукателния колектор.Майсторите ми казват че от него ми харчи масло .Възможно ли е това? Остановиха го като отвориха капачката за наливане на маслото и двигателя работи по-добре,като я затворят и смучело от подкартерните газове и от там бил разхода на маслото .Разхода ми е 3 литра на 3000 километра . Благодаря предварително .

 

Сега им кажи и сегментите да сменят и ще се оправи и разхода..Другия вариант е клапана нов е 100-на лева, вземи от 1 морга друг за 40 покарай 5000-6000км и отиди да ти сменят сегментите...

 

п.с. разхода на масло преди ремонта имаше ли го?

 

Да не познах май май... :) Ако искаш звънни един телефон имаме биелни лагери за твоята Фабия. Основни обаче няма. 0899516791 Красимир

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.