Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Странно поведение през лятото?!


plovdiv123

Recommended Posts

Забелязах, че през топлото време, фаворита, на студен двигател, не държи обороти и трудно пали въпреки помпенето два пъти с педала на газта, както е написано в ръководството. Трябва да държа педала натиснат и леко да изфорсирам, като тръгне и загрее няма проблеми. Учудващото е, че зимата не го прави- пали като кибрит и държи директно 2000 оборота и след това пада до нормалните. Прегледах свещите, дистрибуторнта капачка, ппочистих карбуратора с един спрей за карбуратори. Един майстор от квартала го бъзикна и му дигна оборотите малко, че много тресеше и гаснеше и после не можа да ги върне пак към нормалните. Чел съм, че фабрично са 825, сега моите са 1000. Чувствам, че така колата е по- пъргава и динамична, но не се ли отразява на консумацията на гориво. Също така, понякога усещам едни "пропадания", когато натискам газта. За секунда, задавя и после се оправя. Къде би могъл да бъде проблема- дросел- клапа, настройка на смукача или нещо дефектирало? Колата е с карбуратор "Жиков", газова уредба няма, кара се само на бензин. Благодаря, предварително за отговорите! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,при 1000 оборота не е проблем ама зависи как го е регулирал.Според мен е отворил винтът за гориво като по този начин е обогатил сместа,и сега сигурно отзат мирише на суров бензин.Според мен автоматичният смукач и за това имаш такъв проблем.Аз съм със Механичен смукач и като не го дръпна и тя гасне и работи не стабилно до темп.40 гр.Виж провери там,ако го поправиш,веднага настрой карба по заводски предписания.800-850 об/м пиши какво си направилл.s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз карбуратор има само реглаж на въздух ... бензина се засмуква в зависимост от разреждането ... отворил е дроселовата клапа малко , а в тез жеги и моя смукач не закача и ми се налага няколко секунди да поддържам оборотите докато не се стабилизират ... може да се бутне малко , но тогаз ще държи много , особено зимата и разхода ще скочи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда,определено карба не е настроен като хората.Не е от смукача,който в случая е полуавтоматичен.Моята го прави същото,но ме мързи да се занимавам с нея,щото за сега пали и върви.Е,разхода е леко завишен,но го изтърпявам за сега.

Отстранил съм смукача - това за уточнение.Може да се е появил луфт на втора клапа и да се е отворила повечко - тя не е пълно затворена,а от лостчета и се получава луфт и не реагира винаги на момента.Отвореността и се регулира с винт,който е на кофти място и без да се свали карба няма как да се промени положението му.Може да имаш наченки и на закъсан тампон,този под карба,и да смуква въздух отвреме-навреме.

Казваш,че си чистил карба с спрей - трудна работа.Или пълно разглобяване или само си мислиш,че чистиш.Наблегни на мрежестото филтърче,което е в щуцера за камерата с поплавъка(моето си беше почти задръстено);прегледай гумената пеперуда на ускорителната помпа и отворчетата към тази камера;икономайзера (съседната дзвъчка до ускорителната помпа) също доста се циганее;провери вакуум-регулаторите и всички маркучета за въздух.

От опит съм се убедил,че рядко става от първия път да е добре карба.Настройваш - караш - преценяваш дали ти харесва.Ако не - пак,и така докато ти хареса.Играчка си е,но кефа да имаш добре настроена кола си заслужава smile152

ВНИМАНИЕ:В никакъв случай не пипай винтчето,скрито в дупка на долната част на карба,че много зор се настроива.По-скоро развий и провери за боклуче електрическия жигльор.

То друго и няма в един карб де smile004 ,само пази фините тръбички на жигльорите,че са крехки и при разглобен карб стърчат неудобно и лесно могат да се прекършат(едната моя си е с сламка от пластмасова клечка за уши де smile045 )

 

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами майсторчето, дето го бъзикна каза, че е отворил повече въздуха, но въпреки всичко оборотите не падат, като загрее и си държи стабилно 1000-900, понякога странно пада до 850-950, но после пак си държи 1000. Аз не съм толкова компетентен и няма да пипам нищо по него. Та този майстор ми каза, че е усетил някаква "схванатост" на дросел- клапата, в смисъл, че трудно се движи, но като барна тук- там, каза че я е оправил! Мисълта ми е- да не би да карам само на смукач та затова да са 1000 оборотите, иначе не мирише на суров бензин отзад?! Странно, наистина!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.