Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дано не е турбото


elmo

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

знам, че има доста теми за това кога заминава турбото, но ситуацията при мен не предвещаваше никакъв проблем. Колата е на 149к км, всичко си е сменяно като по книжка. Днес сутринта си отивам на работа и изпреварвам спокойно един автобус в София и натискам газта, и ..... нищо, абсолютно нищо. Усетих, че турбината не се включва изобщо ](*,) :smt0344 . На път към вкъщи светна и лампата Emissions Workshop. Знам, че Самуил е човекът който най-добре ще се справи с проблема, но преди 3 дни се прибрах от морето и нямам ходене до Варна в близките седмици, а и без турбо ще е мъчение. Ще съм благодарен на всякакви съвети и предложения за сервиз в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако след като загасиш и запалиш вече имаш турбо, споко. Първо се чете от компа записаната грешка. Там може да покаже пренадуване или недостатъчно налягане. Общо взето компа очаква едно налягане, турбината прави друго и компа изключва турбото и записва грешка. След рестарт се оправя, до следващата грешка. Казваш че редовно в сервиз влизаш, ама почти съм сигурен че турбо не си чистил, дори и ЕГР клапана не си чистил. Обикновенно актуатора ръждясва и може просто да блокира в дадено положение - нов около 220 лв. Да де, това е само теория и в този вариант няма нищо плашещо и симптома не е заминаващо турбо. Реално при тебе трябва да се види първо грешката и после да се търси причината. Има още един куп варианти, но аз ти пожелавам да е възможно най-лекия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се съмнявам да е турбината.

 

Когато тя си замине колата ти буквално изчезва в плътен пушек, който се генерира.

 

Правилно те е упътил колегата, че най-вероятно става въпрос за проблем с контролирането на VTG-то. Има например едно известно клапанче Н75, което отговаря точно за това - кога да отваря VTG-то и кога да затваря. Самото клапанче често се случва да блокира и от там турбото да не работи когато и както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът при мен се появи от нищото. Сутринта просто турбото го нямаше, без никакви пушаци и др. подобни, после светна и грешката и лампата на таблото. Предната вечер всичко беше наред. Сега е за диагностика в ЕТ. Като има инфо ще пиша какъв е проблема, дано е този клапан който казваш, а не турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано е тоя клапан - защото турбината е доста по-скъпа. Иначе ти хубаво си отишъл в ЕТ.... Но отиди и в друг сервиз.

Колос МС, Реал турбо, Д Г турбосервиз..... Ето ти три сервиза в София, които са наистина добри! И ще ти свършат работа.

Иначе ЕТ - ще гледат да ти приберат повечко пари.

Затова виж и алтернативите.

А между другото, когато тръгна да изпреварваш - чу ли някакъв свирещ звук?

И като се оправиш с проблемите - пиши какво е било!

И късмет, ей!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая има хепи енд, срещу 171лв. Смениха 2 датчика единия на интеркулера и още един + диагностика в ЕТ smile021. В момента нямам светещи лампи и турбото се усеща, че дърпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С малкия дявол си минал значи. И мерси за инфото! И късмет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Много зле е ситуацията аз моята я вкарах в сервиза днес за турбина, на 220 хил. е . Нямаше пушек но просто спря като натисна газта и нищо не се случва, след рестарт пак не стана, но не пуши, това значи че не е турбината ли. Като я закачихме на компа изписа недостатъчно налягане в турбината и се беше омаслевило там при турбината. Най лошот е че днес от сервиза сигурно са я пратили за рециклиране защото бяха сигурни че е това, но като чета явно няма да е това и ще се радвам да ме опътите какво да предприема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скала ми падна от сърцето :) скъсан маркуч оооо наистина бях пред нервен срив :))) просто се е пръснал един маркуч изхвърлил е масло и те така :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.