Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем със сервото


yovan

Recommended Posts

Здравейте, от два месеца съм част от семейството на Шкода - взех си Октавия Елеганс 1,9 2008 г. И до днес с едно-две изключения нямах думи да опиша с какъв кеф си я карах. Какво се случи: както си карах по околовръсното на София, спрях пред един магазин да позяпам нещо - връщам се, паля и сигнала на сервото остана да си свети в жълто, заедно с ABS-а и мигащия удивителен. Книжката каза - голямо лошо, но да се пробвам да я запаля отново. След един-два опита ABS-а си угасна, заедно с удивителния, аз си поотдъхнах малко, но сервото си остана, заедно с доста трудно подвижният волан. Звъннах на един приятел, който работи в Шкода и той ми каза, че днес не ми е много щастлив ден и че поправките на сервото ще ми струват от 500 лв нагоре, а да не става дума да трябва да се сменя - там гоним двата бона. Каза, че ако имам "късмет" може да е станал някакъв теч и да мина по-тънко, ама тънко -дебело, белята е станала. Някой патил си от подобно нещо може ли да сподели някой съвет?

Благодарско ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти свети в жълто нямаш проблем...Лошо е когато е в червено, пич !

 

п.п. имаш проблем с акумулаторЯ ! Пада при въртене и трупа грешки.

п.п.п. след 100 метра , не ти ли угасна и жълтия Волан , а ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не. Още като се случи това, махнах едната клема за минутка и жълтия волан си остана. Минах 15 километра след това с 2-3 спирания и същата история...

Това, което викаш, че не е червен ме поуспокоява малко, че инак ми отиде морето... и Коледата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъзикаш се ! Никой не е имал проблем със сервото..., но на всяко сваляне на АCC святка в жълто и после след 100-200м изгасва .

 

след време почва ли да се върти "кат хората" ? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав беше, че най-вероятно е нещо с компютъра. :smt017 Тази заран ламбата угасна и волана се отпусна... 27 километра каране след като светна за първи път, само дето ми потроши толкова нерви снощи. Ще я закарам по обед в сервиза да я прегледат въпреки всичко, най-малкото ако могат да "поизчистят" компютъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав беше, че най-вероятно е нещо с компютъра. :smt017 Тази заран ламбата угасна и волана се отпусна... 27 километра каране след като светна за първи път, само дето ми потроши толкова нерви снощи. Ще я закарам по обед в сервиза да я прегледат въпреки всичко, най-малкото ако могат да "поизчистят" компютъра.

 

Това са грешни пари :) Да знаеш - "поизчистване" на компютъра тука няма :) Това не е windows, където можеш да махнеш някоя друга програма, да дефрагментираш и всичко да литне. Тук ходиш, само ако има набита грешка от този вид: dashboard_checkengine.jpg и свети всеки път, когато палиш. Грешките, когато имаш няколко безпроблеми паления на мотора, сами се изчистват. Така, че карай си, щом не свети :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shaft, при мене една подобна картинака свети всеки път като дам на контакт, но мисля без надписа отдолу (и после изгасва), ама все си мисля че тази моя лампа е нормално така да работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shaft, при мене една подобна картинака свети всеки път като дам на контакт, но мисля без надписа отдолу (и после изгасва), ама все си мисля че тази моя лампа е нормално така да работи.

 

Да, на всички свети - тогава тече проверка на определени контролни модули. Предполагам, че прави проверка в паметта/кеша за грешки възникнали в миналото, прави проверка, дали дадена грешка съществува/възниква все още в някоя друга памет и после решава дали да остави лампата или да я спре, ако не съществува (изчиства грешката). Със сигурност е доста по-сложно, а може и по-просто да е направено - не съм наясно, защото не съм търсил информация. Представям си го от логична гледна точка, а и предполагам, че няма да има много интересни неща писани по въпроса... Когато ти избие "Check Engine" за модула е възникнала критична грешка, пуска надпис на стандартния изход (дисплейче/лампа) и ти го четеш като потребител - отиваш на диагностика и там го разкодират директно от паметта, проверяват в база от данни срещу тази грешка какво описание стои и после узнаваш цената... Та такива някакви глупости се случват. Принципно има две основни състояния - запалена и спряна лампа/индикация - предполагам, че по подразбиране е запалена, а след това тръгва горната логика на проверки и глупости, за да я превърне в спряна, ако няма грешки, а ако има - ще я остави в това състояние и евентуално да изкара още информация на дисплея.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shaft, при мене една подобна картинака свети всеки път като дам на контакт, но мисля без надписа отдолу (и после изгасва), ама все си мисля че тази моя лампа е нормално така да работи.

 

Да, на всички свети - тогава тече проверка на определени контролни модули. Предполагам, че прави проверка в паметта/кеша за грешки .......

 

Поздрави

 

А прави и чек дали ти работи лампата smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.