Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем със съединителя.


PRESIAN

Recommended Posts

Проблема е с колата на брат ми и ми звъни за помощ(от Англия),ако можем да го насочим към нещо,че там в сервизите къртят зъби.

Колата е Окт 1 -1.8Т

Когато колата е изгасена може да превключва скорости,но като я запали-не.Ако я запали на скорост,колата направо тръгва,въпреки че натиска съединителя.

В същото време педала на спирачките се е втърдил и не омеква дори да запали колата.

С приятели са обезвъздушавали спирачки и съединител,но нищо.

Каква може да е причината?

Между другото съединителят му какъв е-демпферен или обикновен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уффф на мене ми се е случвало , ама как да ти кажа , че е амбряж 100% като такова чудо съм виждал само на снимка (съединител на Октавия де) smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е просто съвпадение да се скапе съединителя и да зъфне маркуча на сервото или нещо подобно ... ако беше карбуратор и постоянно смуче въздух от сервото ще припаднат оборотите , ама инжекциона си ги компенсира .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом влачи, ясна работата, трябва да се стяга за смяна. Притискателя си е изживял живота. В случай, че помпата е здрава де. Ако му е твърд педала е още по-сигурно. А относно спирачките предполагам, че някой маркуч е спукан. Трябва да се провери. Също така и самия сервоапарат за пропуск. Дори и да е инжекцион пак се усеща по оборотите, че нещо не е наред, когато има подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно спирачките,каза при обезвъздушаването е прегледал всички маркучи и теч няма от никъде.

А ако има теч няма ли да потъва педала,а не да стои твърд.

Между другото един път му го е направило този номер,но се е оправила сама и се е прибрал.Но на следващия ден-край.И двата пъти са му отказвали съединителя и спирачките заедно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , не маркучите на апаратите трябва да се гледат , а маркучите за вакуума на сервото ... там има разни пластмасови разклонения с тапички и тем подобни и една да падне , няма вакуум на спирачките , отделно има и едно зелено пластмасово буре уж за резервен вакуум ако угасиш мотора в движение и тем подобни ... туй трябва да прегледа брат ти ... маха кората над мотора и търси къде съска .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че ми се е случвало, ама спирачките се втвърдяват ако няма вакуум, или е спукана мембраната на сервото. Ако и съединителя има някакъв вакуумен усилвател е възможно да имаш спукан маркуч или да ти е повредена вакуум помпата, и затова да имаш проблем и с двете ................ :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , дизела е с вакуум помпа ... това до колкото видях е 1.8 Т , а при бензина вакуума си го дърпа мотора при работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ми дойде на ум - колата е с турбо, следователно няма вакуум. Предполагам е с вакуум-помпа? Освен това общото между съединител и спирачки е, че използват от едно казанче спирачна течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене ти е помпата на съединитела (която може да е и към спирачките) търси проблема някъде в нея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.