Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Fabia 2 2008 1.4 TDI разни питания от нов член на форума


pp4e

Recommended Posts

Здравейте здравейте, дойде времето и аз да се регистрирам във форума след като станах част от семейството на шкода. Та историята е следната преди около 2 седмици минах през ЕТ и си забърсах едно бижу 2008-ма комби на 47`000 км като разбира се проверих при застрахователите какво и как се е случвало като птп-та разгледах подробно сервизната книжка и базата данни на ЕТ и останах очарован и си я прибрах да си я гледкам и карам s_flag. Набързо минах 300 км (градско) и забелязах някой странни неща. Първо имам странен проблем с оборотите независимо дали е студена или топла, като проблема го индикирам само по оборотомера защото двигателя си е като часовник или поне доколкото може тези три цилиндъра да ги наречем часовник (малкото ми тракторче smile091 ) Стрелката на оборотомера се държи като при колегата

от тази тема http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=28329 само че в доста по редки във времето отклонения и доста по малка игра между оборотите но все пак видими.Дали е възможно проблема да е като при него ? Колата преди това е седяла 4 месеца в ЕТ и доколкото знам е карана повече градско. И последно април е била гледана през VAG порта. Но все пак длъжен съм да попитам.

 

Втория проблем или поне проблем не съм сигурен е че когато включа задна скорост от дясно от към жабката се чува нещо като електро моторче което поне до момента не съм установил какво и как прави. Та ако някои знае ще съм благодарен много.

 

Мерси предварително на всички колеги !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За второто, като се включи на задна, автоматично се затваря клапата за вътрешна циркулация. Така е на всички Шкоди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти DPF имаш ли? Филтър за твърди частици. Защото при него проблема беше изгарянето на тези частици във филтъра. Ако нямаш най-вероятно проблема е друг, ако има такъв изобщо. Ако искаш направи клип и го качи тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок днес по късно имам едно излизане ще направа едно клипче. А относно филтъра не мога да кажа нито да нито не. Бях доста превъзбъден от факта че си взимам по-нова кола че забравих да питам в ЕТ какво има какво няма и пр. А по VIN от сайтовете не мога да намеря достатъчна информация (ако излиза по VIN дали има DPF или няма изобщо). smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките кодове за екстрите ги има на една лепенка/стикер в сервизната книжка ако не се лъжа. Проверяваш кодовете и ще видиш дали има DPF. На голфа имаше стикер и в багажника.

http://igorweb.org/equidec/

http://igorweb.org/equidec/howto.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките кодове за екстрите ги има на една лепенка/стикер в сервизната книжка ако не се лъжа. Проверяваш кодовете и ще видиш дали има DPF. На голфа имаше стикер и в багажника.

http://igorweb.org/equidec/

http://igorweb.org/equidec/howto.html

 

Да знам за кодовете но не знаех къде да ги проверя мери мерси !

 

п.с. Еми за дпф или нещо подобно не виждам да има информация единствено че е 0GG = Emission standard EU4.

 

Като кача клипчето ще кажете аз ли се втелявам прекалено много и търся под вола теле smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека колегите с Фабия 2 да кажат дали е нормално, аз си мисля ,че не е проблем. Аз даже не съм се заглеждал в моята стрелка какво прави. Шума на двигателя променя ли се с движението на стрелката? Ако не, според мен няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя както казах е като часовник ... а и последно е гледана 04.04.2012 в ЕТ преди да я пуснат за продажба а и продавача си ми каза на кои коли си има какво да се прави и кои са сипваш и караш. Та за тази беше сипваш караш и идваш след 1 година за консумативи но все пак ... лудото си е лудо трябва да се провери всичко smile048 smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето линк с това което прави оборотомера !

 

Колега, няма какво да се чудиш, излизай на околовръстното и мини от Бояна до Младост на по-ниска предавка с около 3 хил. оборота и ще разбереш дали ти се е бил запушил филтъра. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на по-височки обороти не съм я карал за по-продължително време. Иначе я повозих до Пирдоп и обратно и нямаше особен резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола не е с DPF . Няма филтър. Мотора работи с равномерни обороти, но защо ревметъра мърда по малко не е ясно. Според мен няма проблем да се кара и да му се мисли много. Но проблем, pi4 ! :D

 

п.п. моя оборотомер има 2 устойчиви положения :D .

1.на 900 ако си дал рязко газ

2. малко под 900 , ако е била леко натоварена , но след като подам газ и пак става на 900.

Тез показания ми се струват малко "виртуални", както е и температурата на водата- все си стои на 1/2 мм под 90. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден, опитах се да отворя нова тема, но от таблета в колата затова ще пиша тук по темата. Имам фабия 2012 и и смених маслото и за нулиране на интервала трябваше да ходя в шкода заштото не можах да го нулирам с бутоните. При мен е с два бутона ляв със символ три страници една върху друга и десен 0.0. На старата модификация знам как става и пробвах подобни варианти но не стана, а в книжката пише, че може но не и как точно. Някой ако може да даде идея ще съм благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега на тея двигатели трябва да са 80 кончета за да има дрф а ти не си споменал колко кончета е smile004 s_flag smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега на тея двигатели трябва да са 80 кончета за да има дрф а ти не си споменал колко кончета е smile004 s_flag smile092

 

Трябва да е поръчана с ДПФ, за да е с ДПФ. В случая, щом е взета от ЕТ, 99.99% не е с такъв филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега на тея двигатели трябва да са 80 кончета за да има дрф а ти не си споменал колко кончета е smile004 s_flag smile092

 

Кончетата са 80 а от кодовете на колата и проверката на сайта който даде колегата излиза това.

 

E0A = No special edition

1D0 = Without trailer hitch

5SL = Left exterior mirror: aspherical

5RQ = Right exterior mirror: convex

1KM = Drum brakes, rear

6FF = Body-colored exterior mirror housings and various add-on parts

1AR = Anti-spin regulation (ABS/ASR)

3FA = Without roof insert (standard roof)

1N2 = Power steering electro-hydraulic

1NK = Full wheel covers

HA1 = Tires 185/60 R14 82T (black)

4UE = Air bag for driver and front seat passenger

4R2 = Power windows front, mechanical window regulators rear

3NC = Rear seat bench/backrest, split folding

4QU = 3-point seat belts front w/ tensioner (electr.) and height adjustment

4X1 = Side air bag front

4A0 = Without seat heater

8L3 = Roof antenna

J0N = Battery 330 A (61 Ah)

7AA = Electronic vehicle immobilization device

8GL = Alternator 120 A

6Y0 = Without cruise control warning system

9AP = Climatic air-conditioning system (semi-automatic)

8RE = 4 speakers (passive)

7Q0 = Without navigation device

8UA = Radio with CD player

8QA = Key without LED

8X0 = Without headlight washer system

4F1 = Central locking system

B42 = Special requirements Bulgaria

G41 = Front shock absorption

QN1 = Drawer under left front seat

3L1 = Manual height adjustment for left front seat

9P1 = Seat belt reminder, electric contact in buckle

Q1A = Standard front seats

7X0 = Without park distance control

9W0 = W/o car phone preparation/installation

8WD = Integrated front fog light

7A0 = Without CD changer/CD player

3GA = Without cargo area

QG0 = Without service interval prolongation

0GG = Emission standard EU4

L06 = Suspension range 06 installation control only, no requirement forecast

F0A = No special purpose vehicle, standard equipment

3S2 = Black roof rails

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми направи впечатление че рано сутринта като се качих нямаше проблем с оборотите ( видимо от към оборотомера ) след като покарах 15 мин. пак започнаха да играят по малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

АГР :?:

exhaust gas recirculation valve. Клапан за рециркулация на изгорелите газове. Явно според колегата има нужда от почистване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.