Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Възможна ли е смяна на на дизелов мотор с бензинов


shotik

Recommended Posts

Възможна ли е смяна на на дизелов мотор с бензинов 1.3 карбураторен на Фелиция ?Интересувам се дали рамата за мотора е една и съща за двата модела мотори ?

 

Идеята е ,че може да намеря Шкода Фелиция на малко километри,но с дизелов мотор,което не ми е по сърце и да го сменя с мотора от катастрофиралата ми кола.

 

 

Който има Фелиция на нафта 1.9,би ли написал какъв е разхода на гориво и какво според него е добро и лошо за модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, различни са скоростите, купето е еднакво, само, че на дизела е уякчено. Според мен, за да смениш мотора ще трябва да е с кутията. Бензина е по - бързооборотен. Пази си документите за брак от кат и талона, защото след 2-3 год ще ти се наложи да минаваш технотест, за да минеш после и ГТП.

 

Отделно не знам и таблото с уредите дали не е зле да свалиш от синята, че може да са им различни датчиците за вода. Ако има оборотомер, той 100% трябва да е този на синята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си заслужават времето и парите загубени за такова начинание на такава евтина и безлична кола като фелицията. Скоростната кутия е същата, но главното предаване е друго. Сигурно съединителя е друг. Особено ако е на малко километри дизеловата кола е по-добра според мен от газифицирана такава. Служебна такава фела имаме в завода. Движи се само студена на къси разстояния и дава 7 разход. А е и по-пъргава от моята. Четох няколко теми за проблеми с паленето май, но не ми изглежда нещо супер кофти да е. Успех с избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли да излезе по-евтино да си караш на дизел, отколкото да харчиш за смяна на всички компоненти? Кога би се избила разликата, ако минеш на бенз./газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя може да се смени,скоростите както каза един колега по-нагоре са същите,само че с по-малко предавателно число на главното предаване и отпада фланеца между кутията и мотора.Само дето е по-добре да се сложи направо и бензинова кутия,щото тоя карбуратор 58 коня хич не му завиждам с дизеловата кутия!А е и по-лесно,щото ел.инсталацията за карбуратора е елементарна - няма ЕКУ-та и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема беше написана от мен ,защото намерих обява за една Шкода Фелиция на 13000 км,но преди час ,при разговор със собственика се оказа ,че е печатна грешка и колата е на 136 000 км.

Това обръща нещата и се отказвам,но ето обявата ,ако някой се интересува от нея

 

http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3& ... da_Felicia

 

 

След няколко дни може да бъде изтрита ,ако се сметне от модератор,че няма за какво да я има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих друга Шкода Фелиция,1.3 инжекцион,темата за смяна на мотор вече не е актуална за мен.

 

За тази Шкода ще пиша привечер,сега нямам време,имам други задачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.