Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

При палене в жегата трака-май е веригата?


combi 64hp

Recommended Posts

Като поседи колата в жегата и я запаля за около 2-3 сек. трака нещо. мисля че идва от веригата или от някъде там.

прави го само в жегите през деня и сутрин само лятото. Маслото е Shell 5W40 на около 9-10 хил. км. Зимата го чувах съвсем леко понякога в по-топли дни и само сутрин...за около 1 сек...

Трака като от хлабава верига.

 

80 k km.

1.2 12V Fabia

 

Някакви идеи?

Предварително Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукат клапаните защото маслото се е отекло в картера.Причината е в масления филтър не му държи клапанчето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукат клапаните защото маслото се е отекло в картера.Причината е в масления филтър не му държи клапанчето

[-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукат клапаните защото маслото се е отекло в картера.Причината е в масления филтър не му държи клапанчето

 

 

успокоител, оптегач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана е отделно от масления филтър или не? Филтъра е само патронче доколкото си спомням. Клапана къде е и да се сменя ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана е отделно от масления филтър или не? Филтъра е само патронче доколкото си спомням. Клапана къде е и да се сменя ли?

Това са два различни клапана. Единия регулира налягането на маслото. По принцип се намира на маслената магистрала или на самата маслена помпа/в твоя случай, това не е важно/. Другия клапан е във филтъра. Неразглобяем е. Всички читави маслени филтри имат такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам тогава тракат повдигачите заради гадното масло или може и те да са тръгнали...

(стига да има повдигачи в тоз мотор...) :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

joro-120L-не говори наизуст

тази кола няма клапан във филтъра

В по-горния си пост, вместо само да размахваш пръст, да беше обяснил, че няма клапан.

Нямаше да говоря наизуст. Не съм виждал филтър без клапан, освен ментаците по пазара. Не съм очаквал, че има и такива мазилни с-ми без клапан във филтъра. Щях да науча нещо ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На филтъра се сменя само филтриращия елемент.... като втулка........ какво се "задърляхте" бре хора???

сам си сменям маслото...и освен клапана да е в самото капаче на филтъра(ако го има там съответно), нямам идея къде да го погледна.....пак ако го има де..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На филтъра се сменя само филтриращия елемент.... като втулка........ какво се "задърляхте" бре хора???

Никво дърляне няма. Всичко е точно! Исках да ти помогна по някакъв начин, но съм бил на грешен път.

Съжалявам smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

joro-120L-не говори наизуст

тази кола няма клапан във филтъра

В по-горния си пост, вместо само да размахваш пръст, да беше обяснил, че няма клапан.

Нямаше да говоря наизуст. Не съм виждал филтър без клапан, освен ментаците по пазара. Не съм очаквал, че има и такива мазилни с-ми без клапан във филтъра. Щях да науча нещо ново.

Ай сега,пак аз съм виновен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

joro-120L-не говори наизуст

тази кола няма клапан във филтъра

Не съм виждал филтър без клапан, освен ментаците по пазара. Не съм очаквал, че има и такива мазилни с-ми без клапан във филтъра. Щях да науча нещо ново.

 

Старите шкодички,както и новите са само с филтърен елемент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите шкодички,както и новите са само с филтърен елемент.

Да, да, това го знам :)

В по-новите модели Естел2 вече е тип Ладов с клапан вътре/и ти го знаеш това/, както е на повечето коли. Мислех, че и на Фабия е такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

И в крайна сметка по проблема... И при мен в жегите се чува нещо подобно (на верига) и определено не са клапани. Не е онова тракане на часовник и продължава от запалването до скунда, две по-късно. Смятам на есен да видя какво е положението с обтегачите и другите неща по двигателя, заедно с тампоните и амортисьори. И мойта гони 80к км. Надявам се да съм се ориентирал правилно и проблема да не е във филтъра, защото се надявам от ЕТ да не продават боклуци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.