Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Странен шум О2


dude_BG

Recommended Posts

Под EGR-a има една електрическа клапа,която също взима участие в рециркулацията на газовете,а като загасиш мотора се затваря.От нея е това бръмчане.Няма да е лошо да я свалиш и да я изчистиш. s_flag

Ако я беше почистил тогава-нямаше,може би, да дадеш толкова пари.Когато тази клапа се напълни с масло и нагар, тя спира да се затваря,когато загасиш мотора и понеже редукторното колело ,между моторчето и клапата, е пластмасово му се оронват зъбите.И поради факта,че майсторът (най-вероятно) е измил електрониката с нещо или напръскал с контокс (WD например) и тя е дала на късо и съответно изгоряла! smile049

Така или иначе си разглобил и сменил клапата, поне почисти EGR-а и колекторите!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата, че нямаше никаква гняс. Имаше малко нагар по клапата, но само колкото да оцвети, нито по стените, нито по клапата имаше нещо, което да затруднява движението й. Иначе платката и преди това беше окъсила (може би), защото беше изгорял бушонът. Може и майсторът да е сгафил, макар че му висях през цялото време на главата. Когато пробвахме дали ще заработи със сменените колела, гледах, че всички оси се движат без затруднение. Истина е, че майсторът изми всичко с някакъв обезмаслителен спрей (не беше ВД 40), но изчака да изсъхне платката преди да пробва.

Както и да е.... може и да ме е прецакал, но аз и без това мислех да не оправям старата, а да сменям с нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата, че нямаше никаква гняс. Имаше малко нагар по клапата, но само колкото да оцвети, нито по стените, нито по клапата имаше нещо, което да затруднява движението й. Иначе платката и преди това беше окъсила (може би), защото беше изгорял бушонът. Може и майсторът да е сгафил, макар че му висях през цялото време на главата. Когато пробвахме дали ще заработи със сменените колела, гледах, че всички оси се движат без затруднение. Истина е, че майсторът изми всичко с някакъв обезмаслителен спрей (не беше ВД 40), но изчака да изсъхне платката преди да пробва.

Както и да е.... може и да ме е прецакал, но аз и без това мислех да не оправям старата, а да сменям с нова.

 

То този обезмаслителен спрей, като потърсиш в youtube чистене на EGR, всички го ползват... Кажи на колко километра ти се случи това, че ми е интересно колко е издържала... Иначе, принципно, не би трябвало да влиза около оста на платката течност, прах, ала - бала - нямаше да го мият с пароструйка, спрей и други такива, ако влизаше, нали?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и няма логика там да е много изцапано, щото е преди ЕГР-а, а системата работи под налягане и няма как да върне мръсотия в дроселната клапа (поне не много). Може да има масло от картерните газове, но те не трябва да правят проблеми.

 

Затова се учудих като каза, че е изронила зъбите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ама това на първата снимка (от последната триада снимки) ме озадачи - там дроселната клапа е вакумна, така е на О1, аз си мислех, че такива на О2 няма, камо ли пък двулитрови...

 

Скоро се запознах с един колега от Стара Загора с О2 - 1,9 ТДИ. Даже мотора му беше като моя - BXE. Ta , неговата дроселна клапа седеше отзад и беше вакуумна :-k , на всичко отгоре зад радиатора имаше 2 бр. вентилатори , мойта е с един само. Разликата беше , че неговата е 2006, а мойта - 2007. Така , че има всякви клапи и всякви комбинации. Квото имало в завода - такова е слагано... smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ама това на първата снимка (от последната триада снимки) ме озадачи - там дроселната клапа е вакумна, така е на О1, аз си мислех, че такива на О2 няма, камо ли пък двулитрови...

 

Скоро се запознах с един колега от Стара Загора с О2 - 1,9 ТДИ. Даже мотора му беше като моя - BXE. Ta , неговата дроселна клапа седеше отзад и беше вакуумна :-k , на всичко отгоре зад радиатора имаше 2 бр. вентилатори , мойта е с един само. Разликата беше , че неговата е 2006, а мойта - 2007. Така , че има всякви клапи и всякви комбинации. Квото имало в завода - такова е слагано... smile091

 

Човек... ти го описа сякаш събират от няколко коли една smile091 То мани майтапа, ама... явно така правят наистина... Аз бях гледал една снимка наскоро, нали ти я пращах на един фейслифт - питах те какъв по дяволите е тоя мотор 105 коня и оформлението беше страшно различно!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, щото в Етката никъде не виждам BXE с вакумна клапа... ама щом си виждал, явно верно каквото са имали, такова са слагали.

 

Което е супер тъпо, щото значи, че и компютъра на едно BXE е различен от компютъра на друго BXE. Вакумната система също... smile175 Барем като правят такива еквилибристики кода да сменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафте, на 108500 е, 2008 г.! Извинявай, че не ти отговорих първия път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско :)

 

Иначе ето още един странен за мен мотор - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

(пускам линк към обявата, защото не ми се занимава да качвам снимката, по-лесно е така, пък и там има някакво описание на мотора 1.9TDI BXE)

 

Забележете оня дебелия маркуч с някакво дебитомерче ли е, сензорче ли...??? Отляво до горивният филтър... WTF? Моят мотор не изглежда така, не е с такава кора и т.н.

 

Поздрави

 

ПП: Хмм... забелязвам, че май при комбитата са такива моторите... Сега гледах и една друга - русенска ---> http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско :)

 

Иначе ето още един странен за мен мотор - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

(пускам линк към обявата, защото не ми се занимава да качвам снимката, по-лесно е така, пък и там има някакво описание на мотора 1.9TDI BXE)

 

Забележете оня дебелия маркуч с някакво дебитомерче ли е, сензорче ли...??? Отляво до горивният филтър... WTF? Моят мотор не изглежда така, не е с такава кора и т.н.

 

Поздрави

 

ПП: Хмм... забелязвам, че май при комбитата са такива моторите... Сега гледах и една друга - русенска ---> http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

 

Това не е ли за въздуха от турбото, а сензора е за налягане можеби?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.