Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Моля за помощ,Fabia 2001 1.4MPI Като Загрее Не Пали?


krasi83

Recommended Posts

Здравейте, преди 2 седмици си взех Skoda Fabia 2001 1.4MPI колата е с обикновенна газова уредба проблема е че когато загрее пали много трудно както на бензин така и на газ, закарах я в сервиз но не можаха да установят проблема?Смених свещите но не е оттам.Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не пали или пали трудно?????????

щото ако е първото е възможно да е от датчика на маховика,както ие казал иконома,но иначе....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не пали или пали трудно?????????

щото ако е първото е възможно да е от датчика на маховика,както ие казал иконома,но иначе....

Пали много трудно и после трябва да и дадеш доста газ защото иначе гасне.Не мисля че е от датчика за оборотите, защото не мени изобщо обороти например сутринта като я запаля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то от датчика за обороти не мени обороти :lol:

не е от него-търси проблема другаде

не си обяснил

на газ ли не пали добре или на бензин

може би меси бензин с газ-някойя дюза може да пикае

или клапана не ти работи коректно-на газта

може дюзите да са с намален дебит-задръстени или с искривени игли и т.н.

може клапата да е

може датчик темп. и мн.други

отиди на сервиз-така боб се хвърля по форума от разстояние

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика за обороти (като се скапе) се влияе температурно, затова го споменах, бегачката ти е написал и останалите възможни причини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то от датчика за обороти не мени обороти :lol:

не е от него-търси проблема другаде

не си обяснил

на газ ли не пали добре или на бензин

може би меси бензин с газ-някойя дюза може да пикае

или клапана не ти работи коректно-на газта

може дюзите да са с намален дебит-задръстени или с искривени игли и т.н.

може клапата да е

може датчик темп. и мн.други

отиди на сервиз-така боб се хвърля по форума от разстояние

И на газ и на бензин пали трудно, но като я запаля на бензин върви малко по добре отколкото на газ,след 1-2 минути се оправя все едно е нямало нищо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик за температура на антифриза?
Оттам се започва при липса на VAG - com.

Можеш ли да мериш с мултицет съпротивление( не Иво :) )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик за температура на антифриза?
Оттам се започва при липса на VAG - com.

Можеш ли да мериш с мултицет съпротивление( не Иво :) )

Не, как става?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На студен двигател съпротивлението на сензора за температурата на охлажедащата течност е около 3 - 4 килоома.

На топъл при горе долу 65 - 70 градуса е около 100 ома и надолу дори , Болшинството от термосензорите за антифриза са с

такава характеристика и стойности , не само за Шкода.

Ако стойностите се различават с повече от 20% . сензора е сдал багажа , само нов.

На тебе съпротивлението трябва да ти е по - голямо от 20 Килоома , та дори и безкрайност да показва , тоест прекъснал

термо сензор.

Тогава колата , когато е топла, компа и се лъже от този сензор , че е студена.

И става този филм,много серии съм гледал от него.С мултицет толкова.

Аko има проблем с връзките от сензора до компа , симптомите са същите s_flag !

Използуваш обхвати 200 ома и 20 килоома на цифров мултицет , и на положене омметър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не пускам нова тема - подобен проблем със същия модел.

Само дето като я нагрее слънчице пали само на скорост/дърпане. Иначе можеш да скапеш и 2 акумулатора - ефект няма.

Водихме я на доктор (даже на трима) - VAG COM-а не показва грешки - всичо изглежда наред според него.

Лошото е, че я кара жена (в лошия смисъл) и вече 6 пъти ме разкарва, за да й я паля на скорост (отказах се да я уча).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жокер-при този модел когато се повреди датчика за обороти на коляновия вал -не записва грешка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жокер-при този модел когато се повреди датчика за обороти на коляновия вал -не записва грешка!

А къде е точно този датчик и мога ли да го сменя без да вкарвам колата в сервиз?

Някакъв сериен номер? Или с него в ръчичка да търся нов?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси на кожуха / камбаната на скоростната кутия или на ремъчната шайба на коляновия вал , ако е там има назъбен сектор ,

прощавй и аз не съм пипал този модел по - подробно.

Друг симптом ако пали само на скорост - ексцентрици в механизма за контактния ключ , въртиш на стартер , контакт 15 няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жокер-при този модел когато се повреди датчика за обороти на коляновия вал -не записва грешка!

А къде е точно този датчик и мога ли да го сменя без да вкарвам колата в сервиз?

Някакъв сериен номер? Или с него в ръчичка да търся нов?

можеш

на ск. к-я е с шестограм 5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес проблемите се задълбочиха, слагам 10 литра бензин минавам 15-20 км и изгасва все едно е свършил бензинът и на газ същото слагам още 10 литра минавам пак 15-20 км и пак спира?Скоро резервоара може и да прелее от толкова бензин, но по на нагорнище едвам върви, искам да поясна че климатикът е постоянно включен ако има някакво значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатика създава допълнителен съпротивителен ( товарен) момент в/у двигателя , съответно увеличава съществено

разхода на гориво.

Бягай на доктор VAG - com!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ти давиш колата........пуска ти газ и бензин заедно.........също така си смени мембраната на изпаритела и гумичките на клапана му!.........късмет.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.