Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем с карбуратора


Borkorn

Recommended Posts

Тази пролет баща ми монтира карбуратор от по новия тип за "М" модификацията на неговата 120-ка (1982 г.). Карбуратора е от шкода 1988г. Колата върви отлично с него.

Но понеже шкодата имаше проблем със спирането ( изискваше се много голям натиск за да се спре аварийно ) и с баща ми се хванахме да проверяваме маркуча към сервоусилвателя на спирачките. Видяхме, къде е напукан. Когато оправихме този проблем, сервото проработи и спирачките вече не дават да ги пипнеш. Обаче сега двигателя няма празен ход и гасне веднага.

Пробвахме с разкачен маркуч отзад на смукателния колектор и пак си има празен ход. Като запушим щуцера на колектора пак гасне. Пробвахме с винта за въздуха и за сместа на празен ход да качим малко оборотите, но оборотите не се повишават изобщо.

Като тествах да запуша щуцера на колектора на мойта шкода ( същия модел ) колата не гасне, а само оборотите падат малко.

Баща ми не иска да слага стария карбуратор, защото колата върви по-добре с този :D.

Та, къде да гледаме за да решим тази задачка, ако някой от вас има идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,предполагам имате някоя книга за ремонт на шкода 120

в повечето книги карбуратора е обяснен доста добре.

Свалете карбуратора от автомобила:

разглобете,почистете продухайте, проверете дали не е крив,

слагаш после едни нови гарнитурки нагласяте количество и качество на сместа

/в книгата е показано как 100%/ и нещата си идват на мястото.

Цялата работа е за един следобед колкото и да се мотаеш smile027

 

viewtopic.php?f=11&t=22748

ето колегите са разисквали подобна тема вече

прочети внимателно няма да сбъркаш

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега! :smt017

От линка разбрах, че има опръстенче на винта за въздуха. Значи в нашия случай то е изправно, щом колата гасне при максимално завиване на винта.

Може би има някакво запушване, защото при настройка за максимални обороти на празен ход, те не достигат повече от 800. По принцип карба е почистен основно и колата си пали от раз, а оборотите на празен ход са стабилни. Не знам какъв е разхода, но колата е доста по-пъргава от мойта 120-ка.

Имам зелената книжка, но общо взето за по-сложни операции пише да се ходи в сервиз. Аз затова реших да попитам тук.

Ще го разглобим и прегледаме основно. В сервизите ще ни одерат яко. Затова дано да открием проблема сами.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега! :smt017

От линка разбрах, че има опръстенче на винта за въздуха. Значи в нашия случай то е изправно, щом колата гасне при максимално завиване на винта.

Може би има някакво запушване, защото при настройка за максимални обороти на празен ход, те не достигат повече от 800. По принцип карба е почистен основно и колата си пали от раз, а оборотите на празен ход са стабилни. Не знам какъв е разхода, но колата е доста по-пъргава от мойта 120-ка.

Имам зелената книжка, но общо взето за по-сложни операции пише да се ходи в сервиз. Аз затова реших да попитам тук.

Ще го разглобим и прегледаме основно. В сервизите ще ни одерат яко. Затова дано да открием проблема сами.

 

Мани ги тези сервизи, те от нашите коли не разбират. Пробвахте ли с опънат до край смукач, ако се оправи така 100% има запувен въздушем жигльор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клапан на какво? :-k аз не знам за такъв и какво общо има с карба и неговия проблем.Виж сваляш карба,после го разглобяваш,то не е кий знае каква философия ама ако си мислиш че ще угелпиш си пиши кое каде стои.Както клегата каза продухваш и промиваш с кроесилин,нова гарнитурка и настройваш с винтовете и Летиш. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, за съжаление чак другата събота и неделя ще е развръзката.

Мани ги тези сервизи, те от нашите коли не разбират. Пробвахте ли с опънат до край смукач, ако се оправи така 100% има запувен въздушем жигльор.

Тоше, пробвахме със смукача и колата не гаснеше. Много ми е странно това, че засмуквания въздух от щуцерчето е от такова значение в момента. Все едно само от там взима въздух.

За сервизите аз не бих ходил, най-малкото баща ми би дал пари ( той от всичко разбира :lol: ), въпреки че сега е толкова доволен от вървежа на 120-ката ( миналото лято правихме ремонт на клапани, сменяхме сегменти, лагери и т.н. ), че първото нещо, което му дойде на акъла беше да ходи на сервиз. Аз така се изнедадах... smile048

Казах му да вземе да си сложи едно филтърче след бензиновата помпа, ама не се сеща.

Иначе много пъти съм го виждал като се хване да почиства как се старае. Двигателя, главата и колекторите ги беше излъскал и отвътре и отвън. Затова му се доверих за карба, но... Пак ще се чисти и продухва. Дано не се хване да го прави сам, че понякога губи разни неща. smile091

Добре, че имаме и резервни чарколяци.

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

филтърчето е нож с две остриета.Аз взех едно и след два месеца се разкапа взех друго и сега съм доволен.Нещо с тая цедка само преди помпата не става работата,трябва и допълнителен филтър но гледай да е от сигурен магазин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.