Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Octavia II 1.9 TDI проблем с паленето


vesivan

Recommended Posts

Здравейте, Колеги,

 

Моля за помощ във връзка със следния проблем - колата не пали! При завъртане на ключа в стартера се чува един брум (като тракане на реле) и... дотам. Иначе таблото се държи нормално - светват всички контролни лами, после повечето угасват и след завъртане на ключа се чува това тракане откъм арматурното табло и край! Лошото е, че съм с колата в чужбина и сега не е ясно как ще се добера до България. Моля, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, да даде съвет.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да не ти е слаб акумулатора? Пробвай да я запалиш с бутане, така ще елиминираш евентуален проблем със стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки че пишете че сте в чужбина, да ви питам - какво гориво заредихте последните няколко пъти, от коя бензиностанция.

 

Имах идентичен проблем - две-три трудни паления и накрая тотален отказ да запали. С нафта на Лукойл, мешана с вода, от бензиностанцията им на 1-вия километър на магистрала Тракия. Пълен резервоар, 400 км. изминати и изведнъж - smile045 Всичко по колата ОК, ма не пали. Отидохме тогава с колегата The Best Forman, златния майстор Генчо и като се върнахме, носехме 10 литра ОМВ нафта, от премиума. Сипахме я и след 5 мин. и три опита, колата запали. Да не казвам колко вода изтече от горивния филтър, когато Юли и Гената го смениха след няколко дена на една НИМ-ска среща.

 

Дано скоро намерите разрешение на проблема.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно заредих на ОМВ в Сърбия, но досега не съм имал подобни проблеми, въпреки че доста често минавам по този маршрут. Притеснявам се да не е нещо по електрониката, защото това тракане вътре в таблото (или някъде зад него) ми намирисва на такъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора. На служебния ми Опел така замина миналата седмица. Запалих сутринта два пъти. Спрях на едно място не щя да запали повече и се чува само цък отпред. При бутане назад(в случая) си запали веднага. Пробвай първо с акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом таблото е нормално и няма падане на напрежение се насочи към включвател/бендикс/ на стартера. Гаснат ли лампите подай ток от друга батерия и ще установиш на къде си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема на човека е в управляващата верига на стартера . Може и самия стартер, може и да са "връзки". Да бута там и да пали ..., като се прибере в БГ ще му оправят нещата !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,

 

Благодаря на всички, които се отзоваха с мнения. Оказа се, че наистина проблема е в слаб акумулатор. Заредих го и сега не дава признаци на повреда. Така си и остава загадка за мен, защо все пак се появяваше този брум и колата не се държеше "типично" като при слаб акумулатор. Както и да е, за момента проблема е отстранен.

Благодаря още веднъж на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бръмченето откъм таблото явно идва от някое реле на което управлението се побърква от ниското напрежение.

 

Сега видях темата иначе по тия симптоми щях да ти кажа веднага, че е акумулатора. Щото преди месец имах абсолютно същия яд - умря от веднъж и се разбръчма таблото :) Цяла зима палеше говедото в най-големия студ и като дойде пролетта - умря като застрелян. Обратно на всякаква логика.

 

При първа възможност смени акумулатора, да не те остави някъде баш къде не трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Сега видях темата иначе по тия симптоми щях да ти кажа веднага, че е акумулатора...

 

smile021 :smt032 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около месец имах подобен проблем-една сутрин "чик" и неще да превърти,камо ли да запали,лампите по таблото си светят нормално,не "клякат"и подобен звук откъм таблото-отдадох го на старият акумулатор(с който купих колата,и карах от чист инат да го видя колко ще издържи,имайки впредвид какви акумулатори се слагат на автомобили за продан).Усъмних се,защото обикновенно акумулаторите "мрат" при първите студове...но стар си е....заредих го и след седем дена отново същият проблем-"чик" smile045 .Сложих си новата "Варта"(купих я като взех колата) и точно след седем дена пак "чик"-ахааа-четене,проверка,и се оказа,че съм карал само на акумулатор-прецакано реле-регулатор,при смяната му се оказа,че ремъкът бая играе-айде и смяна на шайбата и край на ядовете.При теб е неприятно,че случката е в чужбина-тук и стените помагали smile021 .Успех в прибирането и церенето на проблемът. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Сега видях темата иначе по тия симптоми щях да ти кажа веднага, че е акумулатора...

 

smile021 :smt032 smile159

 

Абе знаех си че ще прозвучи, като врачуване... ама баш същата ситуация бе брат. smile159

 

Вечерта колата пушка, върти, пали, лети... На сутринта пак така. Спирам при братото в сервиза, пием по бира... качвам се в колата въртя ключа - няма никой освен, че бръмчи таблото. Едно към едно с колегата . Аз съответно се пуля като кретен, щото това, че не пали хубаво, аз трошляци поне съм се откарал. Ама това бръмчене откъм таблото - много странен звук. Един такъв.... запомнящ се. Братото седи и се хили отстрани, направо ми донесе друг акумулатор....

 

Абсолютно дежа - вю ме споходи, като прочетох бръмчене откъм таблото smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.