Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Препоръчайте ми добър сервиз за диагностика в Пловдив


dentist

Recommended Posts

Привет колеги.От вчера съм собственик на Oktavia 2 combi 1,9 Tdi 4x4.Автомобила е супер засега-единствено турбото свирка,но това дочух оттук там,че било нормално.Искам обаче за собствено спокойствие да я прегледат колата отвсякъде.

Иначе е купувана от ЕТ със пълна сервизна история на 93400,но просто като не съм 1 ви собственик и нещо ме човърка.

Днес бях в ЕТ Пловдив,запазих си час за петък,но ми казаха че щяли да прегледат електрониката и окачването.На мен ми звучи недостатъчно за 40 лв.Моля някой по-опитен да ме упъти към свястен сервиз.Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото и смешно да звучи мога да ти препоръчам сервиз в пазарджик.Пиши ми какво точно искош да ти се прегледа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза се казва Люси. Човека ремонтира основно шкоди и е доста отзивчив. Аз съм доволен от него.

 

Намира се на бул. Северен, като караш по брезовско шосе и завиеш на ляво към Кауфланд и само направо и си там.

 

http://www.bgmaps.com/link/17C5830D2715 ... 02C41C064E

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера я закарах в Бош единствените грешки бяха 1 подгряваща свещ и грешка от падане на акумулатора преди да го сменят.Дотук добре колицата е супер яка(засега).Трябва ли да се притеснявам за това така приятно свирукане от турбото?Откъм вървене си върви доволно(не че съм карал друга подобна)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера я закарах в Бош единствените грешки бяха 1 подгряваща свещ и грешка от падане на акумулатора преди да го сменят.Дотук добре колицата е супер яка(засега).Трябва ли да се притеснявам за това така приятно свирукане от турбото?Откъм вървене си върви доволно(не че съм карал друга подобна)...

 

Казват, че така може да изкара и 200к, ама преди коледа един камион ми отвори двете врати на Jetta-та кото тенекия за сирене, а трябваше да пътувам до Атина. Затова взех една О2 2.0 TDI 140Hp, още като се качих и ми натрави впечатление как свири турбото и попитах колегата дето я кара, а той ме успокои, че е така откакто е на 30к, а вече беше на 152к.

Та тръгнах аз към Гърция и малко след Симитли свиренето се промени, започна да вие като реактивен двигател при излитане и малко след това загуби мощност, за около 12,5 секунди взех решение - кръгом и пак напред. На ОМВ Благоевград спрях за час и се оказа, че съм направил грешка, защото малко след това започна да пуши зверски, аспуха да детонира и аз реших, че е крайно време да спра за да не до убия мотора. После нови турбо и кулер и 4000 лв. в ЕТ, а казаха, че ако трябва да са стриктни трябва и катализаторът да се смени. Затова може би е по-добре да му направиш някъде една профилактика на турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера я закарах в Бош единствените грешки бяха 1 подгряваща свещ и грешка от падане на акумулатора преди да го сменят.Дотук добре колицата е супер яка(засега).Трябва ли да се притеснявам за това така приятно свирукане от турбото?Откъм вървене си върви доволно(не че съм карал друга подобна)...

 

Казват, че така може да изкара и 200к, ама преди коледа един камион ми отвори двете врати на Jetta-та кото тенекия за сирене, а трябваше да пътувам до Атина. Затова взех една О2 2.0 TDI 140Hp, още като се качих и ми натрави впечатление как свири турбото и попитах колегата дето я кара, а той ме успокои, че е така откакто е на 30к, а вече беше на 152к.

Та тръгнах аз към Гърция и малко след Симитли свиренето се промени, започна да вие като реактивен двигател при излитане и малко след това загуби мощност, за около 12,5 секунди взех решение - кръгом и пак напред. На ОМВ Благоевград спрях за час и се оказа, че съм направил грешка, защото малко след това започна да пуши зверски, аспуха да детонира и аз реших, че е крайно време да спра за да не до убия мотора. После нови турбо и кулер и 4000 лв. в ЕТ, а казаха, че ако трябва да са стриктни трябва и катализаторът да се смени. Затова може би е по-добре да му направиш някъде една профилактика на турбото.

Съгласявам се с теб колега,но може ли някой да ме упъти към такъв сервиз или човек в Пловдив.И в Шкода и в Бош им казах за свиренето,а хората ми предлагат преглед на електрониката и окачването smile150.Не че е лошо ама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017
е ще трябва до Варна да се разходиш

Тази оферта е напълно сериозна! Обърни внимание! Възможен е пробив в турбопътищата и турбото да пренадува. Не се вижда като грешка при диагностиката. Може да са и други неща - трябва всичко да се провери внимателно от човек, който знае какво прави.

Иди сега до Варна и после ти ще си свиркаш smile021 , а турбото ще ти е smile117 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ще трябва до Варна да се разходиш

Може,но мога само почивните дни,а ти предполагам почиваш тогава :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ще трябва до Варна да се разходиш

Може,но мога само почивните дни,а ти предполагам почиваш тогава :D

почивам да

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почивам да

Ами ще мисля някаква кратка неплатена тогава :lol:Като гледам колко са доволни хората предпочитам ти да ми я погледнеш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.